تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۳۳۳۰۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران مطرح کرد

بودجه کهگیلویه و بویراحمد در لایحه 1400، 56 درصد رشد داشته و ربطی به مجلس ندارد / نمایندگان مجلس اگر برای افزایش بودجه 1400 رایزنی کرده‌اند باید از زبان خودشان بشنویم / نظر شهابی‌‌نسب در باره حذف تاجگردون / حتماً در خصوص بودجه کهگیلویه و بویراحمد شفاف‌سازی می‌کنیم

۰
کبنا ؛صبح روز پنج شنبه (2 اردیبهشت 1400) نشست خبری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با خبرنگاران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این نشست علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح آخرین اعتبارات استان پرداخت و با بیان اینکه بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در لایحه 1400، 56 درصد رشد داشته، اظهار داشت: اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد در قانون بودجه سال 99، 932 میلیارد تومان بوده که در لایحه بودجه 1400 به 1451 میلیارد تومان رسیده و این را دولت تصویب کرده و ربطی به نمایندگان مجلس ندارد. ممکن است که نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از اینکه لایحه بودجه 1400 به مجلس رفته باشد، با وزارتخانه‌ها و وزرا رایزنی کرده باشند که این را باید از زبان خودشان بشنویم.
*حواشی بودجه محور سورمق - اقلید - یاسوج
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا به تغییر نام پروژه جاده راه سورمق – اقلید – یاسوج در بودجه 1400 گریزی زد و اظهار داشت: این طرح طرحی ملی است. آقای تاجگردون [نماینده سابق گچساران و باشت] در این باره به آقای نوبخت نامه‌ای نوشتند و این موضوع را تذکر داده، ما هم پیگیر کردیم که دلیل این تغییر را بدانیم. این پروژه به طرح اتصال سپیدان – اقلید – یاسوج نامگذاری شده است. طرح‌های ملی را خود وزارتخانه‌ها دنبال می‌کنند. ما سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.
وی افزود:  بودجه کل کشور در لایحه 1400 نسبت به قانون بودجه 99، 20 درصد رشد داشته است اما بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد، 56 درصد رشد داشته است. به این دلیل که استان ما یک استان توسعه نیافته است و بودجه توازن و نفت کهگیلویه و بویراحمد رشد کرده است.

 شهابی نسب با اشاره به برخی از حواشی که پیرامون بودجه عمرانی استان به وجود آمد، افزود: تا بودجه ابلاغ نشده من هیچ اظهار نظری نمی توانم بکنم، لایحه 1400 به مجلس رفته، حالا، عددها در مجلس چه تغییراتی کرده‌اند و چه اتفاقی برای آنها افتاده، هنوز به دست ما نرسیده است. ان شاء الله به محض ابلاغ بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد، آنچه رخ داده به اطلاع مردم می‌رسانیم و شفاف سازی می‌کنیم.
شهابی نسب گفت: عموماً طرح‌های ملی توسط وزارتخانه‌ها و سازمان برنامه کشور پیگیری می‌شوند، اعتبارات طرح‌های ملی نه به ما ابلاغ می‌شود، نه موافقت نامه آن با ما مبادله می‌شود، نه اینکه در خزانه استان می‌آید، اعتبار جاده اقلید یاسوج، توسط سازمان برنامه و بودجه، شرکت حمل  نقل زیرساخت پیگیری می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: اینکه آیا بودجه این طرح در مجلس تغییر کرده است یا خیر؟ این موضوع را پیگیری خواهیم کرد تا ذهن مردم نسبت به موضوع روشن شود.
*جاده سازی باشت به چرام
شهابی نسب با بیان اینکه طرح جاده سازی باشت به چرام از پروژه‌های خوب استان کهگیلویه و بویراحمد است و تخصیص اعتبار در سال جدید خواهد داشت، گفت: این پروژه پروژه بزرگی است ولی اعتبار آن کم است، به دلیل اینکه شهر باشت شهر کوچکی است. ولی سعی می‌کنیم هم از چرام و هم از باشت برای این طرح اعتبار گذاشته شود.
*نرخ بیکاری 10 درصد است
شهابی نسب در خصوص نرخ بیکاری اظهار کرد: استان به دلیل محرومیت تاریخی قبل از انقلاب، و اینکه قبل از انقلاب فعالیت صنعتی صورت نگرفته است، نرخ بیکاری بالایی دارد. به لحاظ نرخ بیکاری جزو استان‌های اول هستیم، ولی در سالهای اخیر نرخ بیکاری کاهش یافته است. متوسط نرخ بیکاری ما زمانی 17 درصد بوده است و در حال حاضر به 10 درصد رسیده است.
*طرح ملی پاتاوه دهدشت یکی از سخت‌ترین طرح‌های جاده سازی کشوری
شهابی نسب در خصوص طرح پاتاوه دهدشت اظهار کرد: یکی از شریان‌های اصلی جاده‌های جنوب کشور است که در سفر مقام معظم رهبری مصوب شد، راه اصلی از شهرضای اصفهان تا بهبهان است، یکی از طرح‌های کشور که در سخت‌ترین مناطق کوهستانی قرار دارد، پل‌های بزرگ و تونل‌های بزرگی در این مسیر است، حجم کار عملیاتی آن بالا است، 136 کیلومتر این مسیر کوهستانی است، رودخانه لوداب، رودخانه مارون در این مسیر است، لذا کار بزرگ و سختی بوده است، در مقطعی در سال 86 طرح متوقف شد، به دلیل اینکه حجم اعتبارات بالا بود، این طرح عملاً در سفر آقای روحانی در سال 95 سرعت گرفته و 40 درصد پیشرفت فیزیکی طی این چند سال بوده است. در همان سال 150 میلیارد تومان به این طرح تزریق شد.
در سفر دکتر نوبخت تا پایان سال 99 نزدیک به 300 میلیارد تومان به طرح تزریق شد. در طی این چند ساله توجه خوبی به این طرح شده است و از نمایندگان محترم مجلس و از مسئولان کشوری به خاطر کمک به این طرح تشکر می‌کنم. با افتتاح این جاده، کهگیلویه از شرایط محرومیت کنونی خود خارج خواهد شد.
وی افزود: این طرح به دلیل اینکه در احداث تونل کوه ریزش داشت افتتاح نشد، امیدواریم این طرح جاده در شهریورماه افتتاح شود.
شهابی گفت: پتروشیمی دهدشت 17 درصد پیشرفت فیزیکی و پتروشیمی گچساران نزدیک به 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
*میانگین پرداخت تسهیلات در استان بالاتر از میانگین کشوری
شهابی نسب در خصوص پرداخت تسهیلات اظهار کرد: جزو اولین استان‌های کشور در پرداخت تسهیلات هستیم، میانگین پرداخت تسهیلات در کشور 85 درصد است و در استان ما این رقم 115 درصد است.
*راه آهن یاسوج
شهابی نسب اظهار کرد: راه آهن نیاز استان کهگیلویه و بویراحمد است و باید به شبکه ریلی کشور متصل شود ولی ما باید اولویت بندی داشته باشیم. راه آهن یک طرح بزرگ ملی است که با اعداد کوچک نمی‌توان ان را اجرا کرد. سال 99 بودجه کمی در لایحه داشت، در لایحه 1400 هم آمده است، ولی باید منتظر ابلاغیه بودجه بمانیم  و ببینیم چه میزان بودجه برای راه آهن استان درنظر گرفته شده است.
*افزایش بودجه استان بالاتر از میانگین رشد بودجه کشور
شهابی نسب در خصوص افزایش بودجه استانی در لایحه 1400 گفت: افزایش 56 درصدی بودجه در لایحه 1400 در حالی بوده که بودجه کل کشور 20 درصد رشد داشته است. به دلیل اینکه استان ما توسعه نیافته است، ردیف توازن استان‌های توسعه نیافته افزایش دارد، دوم آنکه درآمدهای نفتی ما در سال گذشته تحقق پیدا نکرده، و امیدواریم که در سال جدید درآمد نفت استان نیز تحقق بیابد.
مبنای محاسبه بودجه نفت تا سال 93 بر اساس کارمزد بوده، بعد از سال 93 تلاش شده که محاسبه ان بر اساس میزان آلایندگی باشد. ولی تا بودجه ابلاغ نشود، هیچ اظهارنظری نمی‌توانیم بکنیم. باید ببینیم در مجلس این میزان بودجه کاهش پیدا کرده یا افزایش پیدا کرده است. پس از ابلاغ حتماً در حضور رسانه‌ها شفاف سازی خواهیم کرد تا حاشیه‌ای ایجاد نشود.

علی شهابی‌نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی متولی راهبری توسعه استان بوده و مسائل استان را از جنبه‌های مختلف رصد می‌کند، اظهار داشت: سازمان مدیریت به عنوان دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی نقش ایفا می‌کند، امسال ۸ پروژه اقتصاد مقاومتی استان مشخص شده است.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دبیری کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری از دیگر وظایف این سازمان است، گفت: سند آمایش سرزمین استان نهایی شده است.
وی به بودجه استان در ابتدای سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: اعداد و ارقام عمرانی که در قانون بودجه پیش‌بینی شده بود حدود ۹۳۲ میلیارد تومان بود که از منابع مختلف در قانون برای استان مصوب شد اما در طول سال از محل تهاتر و ردیف‌های مختلف به این اعداد اضافه شد و بودجه استان در پایان سال ۹۹ به ۹۴۳ میلیارد تومان رسید که تاکنون بالغ بر ۴۰ درصد معادل ۴۳۶ میلیارد تومان بودجه ۹۹ تحقق پیدا کرده است.
 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همچنین دولت، ۴۳۱ میلیارد تومان برای زلزله سی‌سخت اختصاص داده که ۲۷۱ تسهیلات و ۱۶۱ اعتبارات بوده که به بنیاد مسکن استان ابلاغ شده است، ضمن اینکه اعتبارات طرح‌های ملی تقریباً ۴۹۴ میلیارد تومان بوده است.
شهابی‌نسب در پاسخ به سئوالی در خصوص رد اعتبارنامه تاجگردون و حذف یکی از نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس، گفت: ان شاء الله به زودی نماینده مردم گچساران و باشت انتخاب می‌شود و این مشکل هم برطرف می‌شود. آقای تاجگردون تلاش زیادی برای استان کرد که از او و سایر نمایندگان در دوره‌های گذشته و فعلی تشکر می‌کنیم. قطعاً اگر آقای تاجگردون بود، امورات عمرانی و سایر کارها بهتر پیش می‌رفت.
 وی با اشاره به وضعیت بودجه استان گفت: پروژه یاسوج سی‌سخت مدتی به دلیل اختلاف بین وزارت راه و محیط زیست تعطیل بود اما خوشبختانه مشکل این پروژه مرتفع شده است.
 شهابی‌نسب با اشاره به پیشرفت ۳۴ درصدی سد تنگ سرخ گفت: این سد اولین طرحی است که مجوز ماده ۵۶ قانون تنظیم مقررات دولت را گرفته، ضمن اینکه سد آبریز در کهگیلویه و طرح تأمین آب امامزاده جعفر دیگر طرح‌هایی است که از محل ماده ۵۶ برخوردار می‌شوند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شفافیت
Iran, Islamic Republic of
جناب شهابی پس نقش تاجگردون که تا حالا ادعا میکرد ببودجه پروژه های ملی به دلیل ابهت ایشان است دقیقا چه بوده؟
Iran, Islamic Republic of
من فکر میکنم اصلا متوجه نشدی چی گفت. گفت نماینده های کنونی نقشی نداشتند نه تاجگردون که مداوم داره به نوبخت در دولت نامه می نویسه
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
جناب شهابی خودت نمیدونی چی گفتی
اولا امار ۱۰ درصد بیکاری توهین به شعور مردمه و ثانیا خودتونو برا تاجگردون نکشید تموم شد دیگه
مومنی
Iran, Islamic Republic of
اخه تاجگردون چکارست که تو ازش نام میبری!!یه منصبی و اینقد.؟
رازیقی
Iran, Islamic Republic of
برادر شهابی اگر مجلس نخوان تعامل داشته باشن با دولت چطور ۵۶ درصد رشد لایحه تصویب میشه.....اخه مگه میشه در تصویب اضافه لایحه مجلس و نمایندگان هیچکاره باشن

Iran, Islamic Republic of
دولت یک چیزی پیشنهاد میده که شده همون 56 درصد رشدی که شهابی میگه و بعد در مجلس یک چیزی اضافه و کم میشه و این میشه بودجه نهایی که در مجلس هیچ اتفاق خاصی ظاهر رخ نداده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اخ از بخت برنامه و بودجه
جانان
Iran, Islamic Republic of
شهابی گل گلاب نمیخواد دیگه دست و پا بزنید من خودم حامی تاج بودم قبلا ولی معلوم شد خیلی بیسواده و فقط ادم سیاستمدار و زیرکیه که میدونه چطوری مردم رو با زدون بر طبل تو خالی خودش دور خودش جمع کنه
Iran, Islamic Republic of
تو خودت خیلی بچه زرنگی هستی ظاهرا بقیه هم پشت گوششون م/
بودجه
Iran, Islamic Republic of
اخرش نفهمیدیم چی شد امار بودجه$$$ اما اون طوری برداشت میکنم بدجور تاجگردون تو باتلاق اظهاراتش گیر کرده و نیروهاش در برنامه بودجه میزنن به هر طریقی از تو باتلاق درش بیارن
Iran, Islamic Republic of
نه عامو برو نامه صد نفر از نماینده های مجلس رو بخون که به قالیباف نامه نوشتن و گفتن چرا تاجگردون را به مجلس راه ندادن تا بفهمی.
خکلو
Iran, Islamic Republic of
پس نمایندگان هیچکاره هستن تاجگردون چی؟؟؟؟ اونم هیچکاره بود در طرح های ملی؟؟؟؟ اگر تاجگردون میتونست ادعا میکرد خلیج فارس ابش کم اومد خودم با سطل پرش کردم
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون از برون مجلس هم برای گچساران بودجه گرفت. یعنی میتونه این طوری داداش
محمد نبی
Iran, Islamic Republic of
قراره بمب اتم تو اردوگاه تاج بترکه برید اونجا رو اماده باش بدین جمع کنید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک بویراحمدی از بویراحمدی های مقیم گچساران و باشت میخوام به دلیل ژن سلطه ناپذیری که دارید کنار کسی قرار بگیرد که صداقت داشته باشه به خصوص طایفه حماسه ساز بابکان که بنده تقریبا خواهرزادشون محسوب میشم و بهشون افتخار میکنم^^^^^ به نظر من ننگ بزرگیست برای بابکانی جماعت که خودش را همیشه سرباز بدونن ^^^^^حداقلش برید کنار یکی که احساس میکنید مظلومه نه کسی که همه را عقب مانده میدونه
Iran, Islamic Republic of
خیلی زرنگی
Iran, Islamic Republic of
اگر تاجگردون هیچ کاره بود که جمع نمیشدید زیرابشو بزنید. یه بار میگید هیچ کاره است یه بار میگید همه کاره است بالاخره یک حرف بزنید. ما که میگیم خیلی کارها میتونست بکنه و کرد
Iran, Islamic Republic of
امارت به درد خودت میخوره
نخبه کشی
Iran, Islamic Republic of
وقتی نخبه‌های علمی کنار زده بشن بایدپرچم دار بشه جناب شهابی
Iran, Islamic Republic of
نرخ بیکاری ده درصد واقعا خنده داره
Iran, Islamic Republic of
دست پا نزنید تموم شد دیگه دستتون برا مردم رو شد


بیکاری ۱۰ درصد

باورمون بشه یا از داغ شما بریم ..
عجول
Iran, Islamic Republic of
بدجور تاجگردونو زدی طرف
کمی دقت کن

تفسیر حرافات اینه در پروژه های ملی تاجگردون هیچکاره بود ...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
احتمالا لیدرهای تاج بهش فشار اوردن که تاج رو زدن نابود کردن شما همتون بیکار نشستین یه چیزی بگین خواسته چیزی گفته باشه

اخه مگه کسی از تاجگردون گلایه کرده بود مبتدیانه امار بده وقتی اصلا از بودجه خبر نداشت

جووننای زیادی در تهران هستن که میگن تاجگردون فقط ادم زیرکیه انچنان سواد اقتصاد نداره
محمد
Iran, Islamic Republic of
ما ازتون ناامید شدیم اقای شهابی
اون وقتی باید پاسخ میدادی ندادی
کارت تمومه
Iran, Islamic Republic of
بعد دو هفته مثلا اومدی پاسخ بدی
کاش چیزی نمیگفتی با این حرفای کوچه بازاری

نماینده تو همه چیز تاثیر داره تو میگی پروژه ملی
الهیار
Iran, Islamic Republic of
برنامه بودجه ای که بدن شایسته سالاری بسته بشه . توش در میاد که در صحبتاش اسم تاجگردون میاره
اخه تاجگردون چیکارست
رمضان
Iran, Islamic Republic of
به جای روزه رمضان کاش خودت و تاجگردون یه مدت کمتر در رسانه افتابی بشید و روزه سکوت بگیرید، ابرومونو بردید از بس بدون تفکر نظر میدین
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه تاجگردون تو پروژه های ملی استان بی تثیر بوده باشه ...............حرفای عجیب غریب میزنید
تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
میشه بگید تاجگردون چیکاره بودن در بودجه های ملی استان اگر فقط کار وزارتخونه‌ست؟
روشنگری
Iran, Islamic Republic of
اطرافیان اقا غلام تاجگردون احتمالا بهش فشار اوردن گفتن ابرومون رفته و تاجگردون عجله ای اظهر نظر کرده بود قصد خاصی نداشت شما دست نشانده های تاجگردون یه کاری کنید؛؛ ایشان هم خواستن خودی نشان دهند؛ خرابترش کردند و گفتن پروژه های ملی ربطی به نماینده نداره ؛ ای روزگار
پرسپولیس
Iran, Islamic Republic of
گپ قیمتی بزنید خواهشا بچه های برنامه بودجه
ارمانگرایی
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت بودجه و شهابی
مسافر
Iran, Islamic Republic of
کیفا رو ببندین وقت رفتنه
جنوب
Iran, Islamic Republic of
مثلا غیرتکشی غلامه کرده
امیر محمد
Iran, Islamic Republic of
اخه اگه مجلس نخواد دولت زورش مگه میرسه لایحه تصویب کنه
خالدیان
Iran, Islamic Republic of
درود جناب شهابی
معلوم شد تاجگردون در بودجه پروزه های عمرانی ملی در استان هیچ نقشی نداشته و همشو کم و زیاد گفته
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی برای اولین بار وظیفه و رسالت برنامه و بودجه استان توسط یکی از مدیران در طول تاریخ بودجه استان تبیین و تشریح می شود . درود بر مدیر لایق دکتر شهابی
راز بقا
Iran, Islamic Republic of
جناب شهابی بهش فشار اوردن مجبور شده اینجوری با حرفای/ در قضیه سورمق اقلید بنده کاملا به دلیل ارتباطم با مجموعه راه استان در جریانم جناب روشنفکر کاراشو انجام داد اصلاح بشه و اشتباه دولت رو گرفت و تاجگردون برای اینکه خودشیرینی کنه یه نامه برا رفیقش جناب نوبخت خان احتمالا نوشته که بعد از اظهارات جناب شهابی مثلا رسانه ایش کنه یعنی من به فکر استانم و از جناب شهابی خواستن این حرفا رو بزنه چون میدونن اشتباه بزرگی مرتکب شدن و با نهایی شدن بودجه ابروشون میره!!





استان یعنی عدالت محوری
یعنی همه جا رو اب و خاک و ...خودت بدونی نه به کام اطرافیان و رفقا باشی!
حالا من نمیدونم تاجگردون اینجوری بوده یا نه؟ مردم و به ویزه مردم گچساران و باشت باید پاسخ بدن !
غزل
Iran, Islamic Republic of
باورم نمیشه بودجه استان میره زیر دست چنین افراد
طرح عمرانی
Iran, Islamic Republic of
اقای شهابی نسب اتفاقا در نبود تاج همه چیز عالیه و رشد بودجه رکورد زده
تاجگردون ...چون خودتون علمی ندارید که بخوایید علم افراد رو ترازو بزنید البته هم فکر کنم کمیابه بینتون
برای نسل درس خونده و نخبه استان برادر تاجگردون یه ادم کم سواده اما خوشتیپ و زیرک
اینو اگر وجود داره از چند تا جوون اندک نخبه کنارش بپرس که کاراشو انجام میدن
Iran, Islamic Republic of
روشن فكر😁
گچسار
Iran, Islamic Republic of
ی عمری با تاج کار بودجه کردید، دو سه تا بچه تو دفتر روشنفکر تمام کارتون رو بردن زیر سوال
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب شهابی محور ترانزیتی یاسوج سمیرم در سال ۹۸در بودجه ۴۷میلیارد تومان گرچه تخصیص کامل نبود و در سال ۹۹از محلهای مختلف ۲۹ میلیارد تومان و با روند تورم سال ۱۴۰۰باید حداقل ۷۵میلیارد برای این محور هم از سمت سمیرم یاسوج هم بابا میدان یاسوج سمیرم اعتبار پیش بینی میشد ولی متأسفانه سال ۱۴۰۰مبلغ پیشنهادی ۲۵میایارد تومان که با توجه به حجم قرارداد سمیرم یاسوج در استان اصفهان که ۴برابر قراردادهای یاسوج سمیرم هست تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل که طی روزهای آتی با ابلاغ این بودجه اندک قطعا پروژه ها تعطیل میگردند
دار مکافات
Iran, Islamic Republic of
جناب کمایی فراموش نکن هیچ خوبی و بدی در این دنیای پر راز و رمز گم نخواهد شد پس خواهشا درانتشار مطالب و کامنتا در پیج اینستا و در سایت خبری انصاف و وجدان را فراموش نکن که در همین دنیا تنبیه و تشویق رو با چشم خودت خواهی دید. خیلیا فکر کردن زیرکن متکبر شدن اما یه دفه سقوط کردن و الان حاضرن دنیاشون و سرمایشون بدن برگردن به سی سال عقب تر ...........................خداوند یار و یاورت باشه
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز تاجگردون را متهم می کردی به دادن اطلاعات نادرست .شما در حد و اندازه ای نیستید که در مورد تاجگردون نظر دهید.
از طرفی این اظهار نظرهای ابکی در خصوص راه اهن را از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Romania
اخ سی دفتر روشنفکر پس انقلاب بودجه ای گفتی چیسد
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب آقای دکتر شهابی سلام علیکم
نمایندگان محترم مجلس عموما در هنگام تهیه لایحه بودجه در دولت و قبل از اینکه لایحه بودجه تقدیم مجلس گردد با وزرا، معاونان وزرا، رئیس سازمان ها و نهادها جهت افزایش اعتبارات حوزه انتخابیه خویش جلسه برقرار و رایزنی میکنند تا اعتبازات مناسبی در حداول پیوست لایحه گنجانده شود، وقتی جداول لایحه بسته شد در مجلس بیشتر جابجایی و یا کاهش از یک ردیف و افزایش ردیف دیگر امکانپذیر هست، که این خود مشکلاتی را برای دیگر حوزه ها ایجاد میکند و با مخالفت روبرو می شود.
جلسات متعدد و مکرر حاج آقا موحد با وزرای محترم وزارتخانه های مختلف دولت و معاونان وزرا و معاونان محترم ریاست جمهوری و از جمله جلسه با آقای دکتر نوبخت با حضور استاندار محترم استان و خود شما اگر برای بیان مشکلات و رایزنی جهت افزایش بودجه پروژه های حوزه انتخابیه خویش و استان نبوده پس برای چی بوده؟!
مثلا میخواست دیدار کنه ببینه مبلمان دفترشون چیه؟!
میخواست ببینه پارچه کت و شلوارشون چه جنیسه؟!
پس چنانچه واقعا چنین عبارتی را بکار برده اید یک گاف مدیریتی و یک نوع بدسلیقگی بوده که شایسته است تکذیب و یا در مصاحبه های بعدی حتما اصلاح کنید!
محمد
Iran, Islamic Republic of
خدمت جناب آقای دکتر شهابی سلام علیکم
نمایندگان محترم مجلس عموما در هنگام تهیه لایحه بودجه در دولت و قبل از اینکه لایحه بودجه تقدیم مجلس گردد با وزرا، معاونان وزرا، رئیس سازمان ها و نهادها جهت افزایش اعتبارات حوزه انتخابیه خویش جلسه برقرار و رایزنی میکنند تا اعتبازات مناسبی در حداول پیوست لایحه گنجانده شود، وقتی جداول لایحه بسته شد در مجلس بیشتر جابجایی و یا کاهش از یک ردیف و افزایش ردیف دیگر امکانپذیر هست، که این خود مشکلاتی را برای دیگر حوزه ها ایجاد میکند و با مخالفت روبرو می شود.
جلسات متعدد و مکرر حاج آقا موحد با وزرای محترم وزارتخانه های مختلف دولت و معاونان وزرا و معاونان محترم ریاست جمهوری و از جمله جلسه با آقای دکتر نوبخت با حضور استاندار محترم استان و خود شما اگر برای بیان مشکلات و رایزنی جهت افزایش بودجه پروژه های حوزه انتخابیه خویش و استان نبوده پس برای چی بوده؟!
مثلا میخواست دیدار کنه ببینه مبلمان دفترشون چیه؟!
میخواست ببینه پارچه کت و شلوارشون چه جنیسه؟!
پس چنانچه واقعا چنین عبارتی را بکار برده اید یک گاف مدیریتی و یک نوع بدسلیقگی بوده که شایسته است تکذیب و یا در مصاحبه های بعدی حتما اصلاح کنید!
Iran, Islamic Republic of
بودجه برای آبیاری تحت فشار بالادست اتوبان گچساران به بهبهان هم درنظرگرفته شده اگربودجه دارد مسولین امر مساعدت فرمایید تا حداقل بخشی ازبیکاری جوانان مرتفع گردد ظلمی بالاتر ازین نیست که سدکوثربالا دست این دشت تشنه باشدودرحوزه جغرافیایی شهرستان گچساران باشدوزمینهایش تشنه ودیگر استانها نهایت استفاده راازین سدداشته باشند
بویراحمد بزرگ
Iran, Islamic Republic of
افزایش پیدا کردن بودجه به مجلس و اقای روشنفکر ربطی نداره، فقط کاهش بودجه استان به نمایندگان مربوط میشه. عجبا
کارشناس اقتصادی
Iran, Islamic Republic of
خدمت جنابتان عارضم حتی یک ریال اضافه نشده بلکه کم شده .چطور؟جناب وقتی پارسال این موقع قیر هر تن ١/٥ ميليون تمت بوده الان ٧ميايون تمن شده يعني چه كجا اضافه شده حيف حيف حيف كارشناسي و افزايش ٥٦درصدي
Iran, Islamic Republic of
شهابی عزیز اینکه خود شما میگین بودجه نسبت به سرانه کشوری از 20درصدبه56درصد رسیده خود گواه این است که تاج شمادر سنوات گذشته فقط شعار میداد و دیگر هیچنشان دادی..
محمدی
البته این نرخ بیکاری که شهابی اعلام کرده مختص بستگان تاجگردون ونوروزی وسینایی وبستگان /چون نرخ بیکاری دراستان ما170درصدنه17درصد//این10درصدمختص باشت وگچساران هست نه استان//آقای شهابی بااین همه آمارغلط وکم وزیاددادن؟؟؟؟
گچساران
Iran, Islamic Republic of
قضی تاجگردون من سر همت که هیچی بلد نیسیت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان فعلی به هیچ عنوان نمیتوانند یک درصد مثل تاجگردون باشن وقتی نماینده یک شهر خودش نظاره گره بودجه شهرستان داره از دستش می پره چطوری از حق این شهر محروم میخاد دفاع کنه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1