تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۳۰
کد مطلب : ۴۳۱۸۴۶
در دیدار موحد با وزرای راه و بهداشت مطرح شد

از بروزرسانی تجهیزات بیمارستان دهدشت تا پیگیری پروژه های راه

۱
کبنا ؛سید محمد موحد به صورت جداگانه با وزرای راه و شهرسازی ،بهداشت،درمان و آموزش پزشکی دیدار و پیرامون پروژه های شهرستان گفت و گو کرد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بیان داشت:با توجه به فرسودگی و شرایط نامناسب راه‌های روستایی لازم است،نسبت به اختصاص سهمیه قیر رایگان به شهرستانهای چهارگانه اقدام شود .
موحد با اشاره به جاده دهدشت-بهبهان-گچساران که از راه‌های ارتباطی مهم حوزه جنوب و جنوب غرب کشور  است ،عنوان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۰ مسیر خیرآباد به دهدشت دارای ردیف شد،ولی نیاز به مساعدت و همراهی کارشناسانه آن وزارتخانه  برای زمینه سازی صدور مجوز ماده ۲۳ در سازمان برنامه و بودجه کشور دارد .  
سید محمد موحد در ادامه محور ارتباطی فارس کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان از (مسیر پل بریم، باشت، چرام، قلعه دختر، چاروسا، دیشموک و باغملک خوزستان) را یکی از مسیرهایی بسیار حیاتی در حوزه جنوب غرب دانست و افزود:این مسیر نیز  در لایحه  بودجه ۱۴۰۰ دارای ردیف اعتبار شد، انتظار داریم همکاری نمایید  این پروژه نیز از کمیسیون ماده ۲۳  برخوردار شود.
وزیر راه و شهرسازی،محمد اسلامی  هم در این دیدار بیان داشت: همواره ظرفیت‌های خود را برای کمک به مناطق محروم بسیج کرده ایم.
وزیر راه و شهرسازی به معاونین خود برای اختصاص قیر رایگان و همچنین پیگیری های جدی برای برخورداری دو پروژه فوق از مجوزهای کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه  دستورات ویژه‌ای را صادر کرد.

دیدار موحد با زیر بهداشت
نماینده کهگیلویه بزرگ در دیدار با وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پروژه بیمارستانهای چرام،لنده و بهمئی که در حال احداث هستند،خواستار تزریق اعتبار به این پروژه‌ ها شد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:بیمارستان امام خمینی«ره» دهدشت به تنهایی در حال خدمات رسانی به شهرستانهای حوزه انتخابیه می باشد و با توجه به اینکه تاسیسات این بیمارستان مستهلک و قدیمی شده است، لذا از حضرتعالی تقاضا داریم نسبت بروزرسانی تاسیسات و موتورخانه این بیمارستان  مساعدت لازم را داشته باشید.
گفتنی است طی برآورد کارشناسان فنی ، اعتبار مورد نیاز برای بروزرسانی تاسیسات بیمارستان فوق ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است .
نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار خواستار اقدام  ویژه شد و تخصیص اعتبارات مورد نظر سید محمد موحد را صادر کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1