کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار موحد با وزرای راه و بهداشت مطرح شد

از بروزرسانی تجهیزات بیمارستان دهدشت تا پیگیری پروژه های راه

20 اسفند 1399 ساعت 1:30

سید محمد موحد به صورت جداگانه با وزرای راه و شهرسازی ،بهداشت،درمان و آموزش پزشکی دیدار و پیرامون پروژه های شهرستان گفت و گو کرد.


سید محمد موحد به صورت جداگانه با وزرای راه و شهرسازی ،بهداشت،درمان و آموزش پزشکی دیدار و پیرامون پروژه های شهرستان گفت و گو کرد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بیان داشت:با توجه به فرسودگی و شرایط نامناسب راه‌های روستایی لازم است،نسبت به اختصاص سهمیه قیر رایگان به شهرستانهای چهارگانه اقدام شود .
موحد با اشاره به جاده دهدشت-بهبهان-گچساران که از راه‌های ارتباطی مهم حوزه جنوب و جنوب غرب کشور  است ،عنوان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۰ مسیر خیرآباد به دهدشت دارای ردیف شد،ولی نیاز به مساعدت و همراهی کارشناسانه آن وزارتخانه  برای زمینه سازی صدور مجوز ماده ۲۳ در سازمان برنامه و بودجه کشور دارد .  
سید محمد موحد در ادامه محور ارتباطی فارس کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان از (مسیر پل بریم، باشت، چرام، قلعه دختر، چاروسا، دیشموک و باغملک خوزستان) را یکی از مسیرهایی بسیار حیاتی در حوزه جنوب غرب دانست و افزود:این مسیر نیز  در لایحه  بودجه ۱۴۰۰ دارای ردیف اعتبار شد، انتظار داریم همکاری نمایید  این پروژه نیز از کمیسیون ماده ۲۳  برخوردار شود.
وزیر راه و شهرسازی،محمد اسلامی  هم در این دیدار بیان داشت: همواره ظرفیت‌های خود را برای کمک به مناطق محروم بسیج کرده ایم.
وزیر راه و شهرسازی به معاونین خود برای اختصاص قیر رایگان و همچنین پیگیری های جدی برای برخورداری دو پروژه فوق از مجوزهای کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه  دستورات ویژه‌ای را صادر کرد.

دیدار موحد با زیر بهداشت
نماینده کهگیلویه بزرگ در دیدار با وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پروژه بیمارستانهای چرام،لنده و بهمئی که در حال احداث هستند،خواستار تزریق اعتبار به این پروژه‌ ها شد.
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت:بیمارستان امام خمینی«ره» دهدشت به تنهایی در حال خدمات رسانی به شهرستانهای حوزه انتخابیه می باشد و با توجه به اینکه تاسیسات این بیمارستان مستهلک و قدیمی شده است، لذا از حضرتعالی تقاضا داریم نسبت بروزرسانی تاسیسات و موتورخانه این بیمارستان  مساعدت لازم را داشته باشید.
گفتنی است طی برآورد کارشناسان فنی ، اعتبار مورد نیاز برای بروزرسانی تاسیسات بیمارستان فوق ۱۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است .
نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این دیدار خواستار اقدام  ویژه شد و تخصیص اعتبارات مورد نظر سید محمد موحد را صادر کرد.
 


کد مطلب: 431846

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431846/2/بروزرسانی-تجهیزات-بیمارستان-دهدشت-پیگیری-پروژه-های-راه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1