تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۳۱۲۳۰
عصر امروز انجام گرفت؛

( تصاویر ) بازدید مخبر از کارخانه قند یاسوج / نور اشتغال و امید در بزرگترین صنعت کهگیلویه و بویراحمد تابید / راه‌اندازی کارخانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

۱
کبنا ؛محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با همراهی حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان، سیدحشمت الله صمیمی‌دوست، معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان بانک تجارت از کارخانه قند یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر امروز (سه شنبه 5 اسفند ماه )، مخبر رئیس ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) کشور در این بازدید در جریان آخرین وضعیت کارخانه قند یاسوج قرار گرفت.
مخبر بعد از این بازدید در دفتر نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد حضور پیدا کرد و در جلسه‌ای که با حضور جمعی از مسئولان در باره این کارخانه برگزار شد، شرکت کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با قدردانی از ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، اظهار داشت: خدمات ستاد اجرایی در شهر زلزله زده سی‌سخت قابل تقدیر است.

  

وی در ادامه از همه کسانی که برای بازگشت کارخانه قند یاسوج به بیت‌المال تلاش کردند، نیز قدردانی کرد.
مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: در حال رایزنی و توافق با بانک تجارت هستیم که این کارخانه را خریداری و راه اندازی کنیم.
مخبر گفت: اشتغالزایی یکی از اهداف اصلی سفر ما به کهگیلویه و بویراحمد است.
اسفندیار طلایی نماینده کارگران کارخانه قند یاسوج نیز در این نشست با بیان اینکه برخی بیت‌المال را می‌بلعند، اظهار داشت: اگر فرامین مقام معظم رهبری مدنظر قرار بگیرد، مشکلات اقتصادی که الان دامن گیر آن هستیم، به وجود نمی‌آمد.
وی در ادامه گفت: این کشور موشک نقطه زن و دوربرد می‌سازد، واکسن ضد کرونا ساخته می‌شود، اما نمی‌توان مشکل اقتصادی را حل کرد. هر جا نور ولایت تابیده، کارهای بزرگی انجام گرفته است.
طلایی گفت: برای ساماندهی این کارخانه فقط به برگزاری جلسات اکتفا نشود. در سال رونق تولید، باید برای راه‌اندازی کارخانه، انقلابی و جهادی عمل شود تا کارگران کارخانه هر چه سریعتر به سر و سامان برسند.
نماینده کارگران کارخانه قند در پایان صحبت‌هایش از دستگاه قضا، سپاه، بسیج دانشجویی و رسانه‌های مردمی و مطالبه‌گر قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، در ادامه، نماینده بانک تجارت گفت: بانک تجارت تمایل دارد که این کارخانه را به اهلش بسپارد.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1