تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : ۴۳۰۶۷۴
در آیین رونمایی از خبرگزاری پیام خانواده؛

چاوشیان: خبرگزاری «پیام خانواده»، اولین خبرگزاری خانواده محور در کشور است

۰
کبنا ؛آیین رونمایی از خبرگزاری پیام خانواده در قم برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور طی سخنانی در این رونمایی با اشاره به فعالیت‌های مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم اظهار داشت: ورود تخصصی به حوزه خانواده امری مهم و ارزشمند است که مؤسسه خاتم در این مسیر قدم‌های خوبی را برداشته است.
وی به درختواره حوزه اشاره کرد و بیان داشت: در ۴۰۰ رشته و گرایشی که در این درخت واره آمده بیش از ۲۰ رشته و گرایش مربوط به خانواده است که نشان‌دهنده اهمیت این حوزه است.
https://media.hawzahnews.com/d/2021/02/09/4/1095530.jpg
سید محمدحسین چاوشیان، رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم در این آیین نیز اظهار داشت: مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی سال گذشته و هم‌زمان با میلاد پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور جمعی از اساتید، فضلا و اساتید دانشگاه تشکیل شد.
چاوشیان عملکرد مؤسسه در یک سال گذشته را مورد توجه قرارداد و بیان داشت: انجمن مشاوران خاتم، گروه جهادی خاتم، خاتم مدیا و خبرگزاری پیام خانواده بخش‌های مختلف این مؤسسه را تشکیل می‌دهند که در یک تمامی زمینه‌ها در یک سال گذشته خدمات خوبی صورت‌گرفته است.
وی ابراز داشت: برگزاری نشست‌های علمی، ساخت مستندهای اجتماعی با موضوعات خانواده، تأسیس خبرگزاری پیام خانواده و برگزاری اردوهای جهادی از جمله اقدامات مؤسسه در یک سال گذشته بوده است.

رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم تأکید کرد: خبرگزاری پیام خانواده اولین خبرگزاری خانواده محور در کشور است که به‌صورت تخصصی به موضوعات خانواده خواهد پرداخت.
بنا بر این گزارش، آیین رونمایی از خبرگزاری پیام خانواده با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ضمیری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی رحمتی عضو هیئت‌مدیره خاتم، دکتر سید محمدحسین چاوشیان رئیس مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم، صدیقه صدیق تقی‌زاده مدیرکل امور بانوان استانداری و خانم ظهیری در قم برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1