تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۶
کد مطلب : ۴۳۰۱۴۴
کبنا گزارش می‌دهد

مادر شهیدان تقوی سوق: حضور در صحنه‌های انقلاب را عامل حفظ ارزش‌های انقلاب است

۱
کبنا ؛مادر شهیدان حجت الاسلام سید عبدالمحمد تقوی و سید منصور تقوی از شهدای سوق از توابع دهدشت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در تمامی عرصه‌های پس از پیروزی انقلاب به عنوان بانوی پیرو مکتب عاشورا و ولایت با تأسی از ام البنین (س) حضور یافتم و آن را عامل اصلی حفظ نظام و وفاداری به ارزش‌ها می‌دانم.
به گزارش کبنا، حاجیه بی بی جان دیر بازکه ۸۰ سال سن دارد، گفت: با عکس دو فرزند شهیدم در راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها و مراسم‌های مذهبی حضور یافتم تا اعلام کنم وفاداری به آرمان‌های انقلاب با حفظ خون شهدا میسر است و باید مانند ام تلفنی و امام شناس باشیم.
وی گفت: دو خواهر دیگرم هم مادر شهیدان قباد شریعتی و محمد حسن پور هستند یعنی سه خواهر چهار شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کردیم.
مادرشهیدان تقوی سوق، افزود: هر سال بی‌صبرانه انتظار ۲۲ بهمن را می‌کشم چرا که سالروز پیروزی انقلاب و سالروز تولد و شهادت فرزند شهیدم سید عبدالمحمد تقوی می‌باشد و خونی که از بدن فرزندم ریخته شد برای پیروزی انقلابی است که در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید. شهید سید عبدالمحمد تقوی سوق مؤلف کتاب زندگی در پرتو اخلاق است.
 شهید سید عبدالمحمد تقوی سوق در سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ و شهید منصور تقوی سوق در سال ۶۵ در عملیات مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مادران و همسران شهدا با تاسی از الگوهای برتر زنان اسلام در تمامی عرصه‌ها حضور دارند گفت: کنگره سراسری زنان شهید جانباز و آزاده در بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.
 موسوی گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تکریم مادران و همسران شهیدان، برگزاری همایش تجلیل از اسوه‌های مقاومت مادران و همسران شهید مهمترین برنامه‌ها در حوزه تکریم مادران و همسران شهداست. 

--------------------------------------
گزارش: حمداله خواهش‌نیک
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه مند
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه کسانی را که خون شهدا را پایمال کردن و ایران را به‌ جای امنی برای دزدی و غارت اموال و زندگی در فرنگ کردن حيف این خونهای پاک
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1