تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۴۳۰۱۴۲
در نشست شورای اداری شهرستان چرام مطرح شد

موحد: مدیران شانه خالی نکنند فریاد بزنند / فصل پشت‌میزی نیست به دنبال اعتبار بروید

۱
کبنا ؛جلسه شورای اداری شهرستان چرام با حضور سید محمد موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 به گزارش کبنا از چرام، در ابتدای این نشست که امروز (چهارشنبه 8 بهمن ماه) در سالن جلسات فرمانداری شهرستان چرام برگزار شد، فتاحی فرماندار چرام به بیان درخواست‌ها و مشکلات شهرستان چرام در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و سپس مدیران کل امور عشایر و تعاون روستایی در خصوص نیازها و اقدامات حوزه‌های روستایی و عشایری صحبت کردند.
 حجت الاسلام موحد در نشست شورای اداری شهرستان چرام با گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد امام و شهدا، از خداوند متعال طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب خواستار شد و
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات شهرستان چرام وسایر حوزه انتخابیه بیان کرد: در مدتی که توفیق خدمت گذاری داشتم پروژه‌ای نیست که در وزارتخانه‌ها پیگیری نکرده باشم.
 وی با اشاره به اینکه وظیفه نماینده قانونگذاری ونظارت است اما در راستای وظیفه نظارتی نماینده به اکثریت جاها ورود می‌کند.
 حجت الاسلام موحد خطاب به مدیران ادارات شهرستان چرام، اعلام کرد اگر شما انتظار دارید مدیران کل بودجه به شما پول و اعتبار بدهند اگر در خواب دیده باشید و امکان پذیر نیست تا مدیر شهرستانی پاشنه درب مدیرکل را از جا نکند و احقاق حق نکند اعتباری به شما نخواهد رسید.
    
وی تاکید کرد: تا فریاد نزنید و از حق شهرستان دفاع نکنید کسی کمکی نخواهد کرد و فرماندار باید صدای مردم را به گوش مسئولان استانی و کشوری برساند.
نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی خطاب خطاب به مدیران کل عنوان کرد: مدیران کل الان باید در وزارت خانه‌ها حضور داشته باشند و پیگیر مشکلات باشند امروز جای فریاد زدن و پیگیری اعتبارات در وزارت خانه‌هاست نه اینکه پشت میز بنشینند و منتظر اعتبار باشند.
 وی تصریح کرد: روزهای ابتدایی جاده دهدشت پاتاوه به خاطر اعتبار می‌خواستند تعطیل کنند ولی با اعتباراتی که گرفتیم الان پروژه فعال و بروز است.
سید محمد موحد با اشاره به سخنان مدیرانی که در جلسه صحبت کردند تاکید کرد: پروژه‌ای در شهرستان چرام نیست که مکاتبه نکرده باشم چون به مشکلات این شهرستان واقف هستم.
 وی از فعالیت جاده باغچه سادات خبرداد و گفت: برای این جاده اعتبار گرفتیم و هیچ مشکل اعتباری ندارد و تخصیص داده شده و پیمانکار هیچ بهانه‌ای ندارد و باید کار کند.
 موحد در خصوص جاده دمه در بخش سرفاریاب گفت: اقداماتی شده و از مجموعه فرمانداری می‌خواهیم که از شرکت گاز پیگیری و اعتباری بگیریم که حق مردم است تا این مشکل حل شود
نائب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بررسی مشکلات حوزه انتخابیه در خصوص اینترنت و شبکه‌های تلفن همراه دو دیدار با وزیر ارتباطات داشتم بیان کرد: دکتر عباسی آرند نماینده ویژه وزیر که از مفاخر استان و شهرستان چرام هستند به استان آمدند و مقرر شد همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت اینترنت برخوردار شوند که امیدواریم دو دستگاه مرتبط یعنی شرکت توزیع برق ومنابع طبیعی برای تسریع در حل مشکلات همکاری کنند.
وی افزود: ان شاء الله به زودی دکتر آذری جهرمی وزیر ارتباطات به استان کهگیلویه و بویراحمد و حوزه انتخابیه سفر خواهد کرد.
نماینده مردم شهرستان چرام، گفت: مجلس مصوبه‌ای در رابطه با تخصیص قیر رایگان در حوزه‌های دهیاری‌ها، شهرداری، بنیادمسکن و راهداری داشت و دستگاه‌های متولی جهت تخصیص قیر رایگان پیگیری کنند.
  
 سید محمد موحد با اشاره به بیمارستان چرام گفت: به گذشته بر نمی‌گردم از روزی که فریاد مردم را شنیدم چندین جلسه در وزارت بهداشت داشتم و معاون وزیر را به شهرستان آوردیم و ماهی یک بار این مسأله را منتقل می‌کنم به آقای تقوی نژاد و از پیمانکار می‌خواهم برای این مردم دل بسوزاند و اگر مشکل اعتباری دارد بیاید ما هم داد می‌زنیم وکمک می‌کنیم و طی صحبت چند روز پیش معاون وزیر اظهار داشت هیچ‌گونه مشکل اعتباری برای اجرای این پروژه نداریم.
وی از فرماندار خواست به صورت هفتگی مشکل بیمارستان چرام را پیگیری کند. 
محمد موحد گفت: مسئولان مطالبات مردم را فریاد بزنند تا بتوانیم پیگیری کنیم چون برخی جاها دستگاه‌های مربوطه ‌شانی خالی می‌کنند. بطور مثال چطور مسئولان می‌خواهند از برق بید انجیر شانه خالی کنند. دستگاه‌های حاکمیتی باید ورود کنند هر چند ما می‌دانیم مشکلاتی هست اما کار مردم باید انجام شود.
 موحد افزود: دست به دست هم دهیم و خودمان را نوکر مردم وانقلابی بدانیم تا مشکلات مردم را پیگیری کنیم. 
نماینده مردم چرام در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در حوزه چرام تحول خوبی بوجود می‌آید بیان کرد: فازدوم فسفات چرام به مزایده رفت و به زودی پیمانکار جدید پای کار می‌آید.
 وی با اشاره به مطالبات جوانان چرام در حوزه ورزش بیان کرد: در حوزه ورزش تاکنون ۴ میلیارد تومان برای ورزش شهرستان چرام اعتبار گرفتم و ابلاغ شده به استان و در اختیار مدیرکل هست.
 سید محمد موحد گفت: فرماندار چرام برای زیرساخت‌های ورزش القچین علیا؛ فشیان وسرفاریاب پیگیری کند که کار به نتیجه برسد.
حجت الاسلام موحد در پایان این نشست از زحمات رسانه‌ها و تلاش آنها برای تبیین و بیان مشکلات مردم و اطلاع رسانی اخبار و خدمات نظام تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد که بتوانیم برای کمک به مردم فهیم چرام آنچه که شایسته است خدمت رسانی کنیم.
  
فرماندار چرام در این نشست با اشاره به اینکه شهرستان چرام در بحث امنیت و نزاع‌های دسته جمعی در وضعیت خوبی است به بیان اولویت‌های چرام پرداخت.
 فتاحی اصل یکی از اولویت‌های چرام را وضعیت راه‌ها بویژه ورودی و خروجی‌ها بیان کرد که هم در زیبایی شهرها تأثیر گذار است و هم حادثه خیز هستند.
وی از دستور ویژه استاندار برای حل مشکل ورودی چرام از سمت چشمه بلقیس خبر داد و از مدیرکل راهداری استان که پای کار هستند تشکر کرد و از اتمام این پروژه تا هفته دیگر خبرداد.
 فرماندار چرام با اشاره به اولویت مهم دیگر یعنی بخش کشاورزی واشتغال در این حوزه بیان کرد: طرح تأمین آب اراضی حومه غربی چرام «سایه خش والقچین سفلی» مجوز برداشت آب گرفته شده است.
فتاحی اصل با اشاره به اشتغالزایی در این طرح مهم گفت: 700 خانوار از این اراضی بهره مند می‌شود که 700 شغل ایجاد می‌شود و اعتبار نیاز هست که امیدواریم نماینده محترم در ارتباط با وزیر جهادکشاورزی کمک کنند تا این پروژه مهم انجام شود.
فرماندار چرام به بحث بیمارستان چرام، دانشکده صنعت و معدن و شهرک صنعتی چرام اشاره کرد و خواستار کمک برای حل مشکلات اعتباری آنها شد.
 به گزارش کبنا از چرام؛ بعداز شورای اداری شهرستان چرام، حجت الاسلام موحد برنامه ملاقات عمومی با مردم و شهروندان چرامی را داشت که در محل فرمانداری چرام برگزار شد و هم اکنون ادامه دارد.
   
   
   
نام شما

آدرس ايميل شما

شیخی طسوج
Iran, Islamic Republic of
جاده طسوج چه شد
پاتاوه
استان ما به شدت محروم هست علت ان هم هم‌عدم پیگیری مسولان و مجریان استانی هست.استان به شدت از نظر زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات امدادی پزشکی درمانی رفاهی اجتماعی مالی ورزشی فرهنگی فنی و مهندسی و صنایع و خیلی از موارد دیگر ضعف و نقص و کمبود دارد.خودکشی فقر سوتغذیه در مناطق محروم استان زیاد هست.
Iran, Islamic Republic of
خدایی این همه جلسه ک چی بشهه، حیف اون دوربین های ژاپنی که عکس میندازه!!!
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1