تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۲۸۹۰۷
اعضای جنبش نجات میهن اعتراض کردند؛

تحصن مخالفان نخست وزیر ارمنستان در برف + تصاویر

۰
کبنا ؛شماری از مخالفان نخست وزیر ارمنستان پس از درگیری با پلیس در ایروان به خانه‌های خود نرفتند و شب را در چادر‌های برپا شده در میدان جمهوری گذراندند.
به گزارش کبنا به نقل از فرارو، این افراد که خواستار استعفای نیکول پاشینیان بودند شب را در میدان جمهوری ایروان گذراندند و با وجود بارش برف و سرمای هوا آنجا را ترک نکردند.
معترضان یک اجاق گاز نیز در محل تحصن خود قرار داده و از طریق آن سعی کردند خود را گرم کنند. آن‌ها سیب زمینی نیز روی این اجاق سرخ کرده و خوردند.
افراد معترض که از اعضای جنبش نجات میهن هستند اظهار داشتند که تا رسیدن به هدف خود که استعفای نیکول پاشینیان است در میدان می‌مانند.
حصول توافق‌نامه جدید آتش‌بس در قره باغ میان ایروان- باکو با میانجی‌گری روسیه عامل اعتراض‌های اخیر در ارمنستان بود و مخالفان پاشینیان اعلام کردند که نخست وزیر این کشور نباید این توافق‌نامه را امضا می‌کرد.
درگیری‌ها در قره باغ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) با امضای بیانیه سه جانبه روسای جمهوری آذربایجان، روسیه و نخست وزیر ارمنستان پایان یافت. حصول این توافقنامه امیدواری زیادی را برای توقف کامل درگیری‌ها و برقراری آتش‌بس تمام عیار در منطقه قفقاز ایجاد کرد و به دنبال آن تحولات جدیدی در این دو کشور رخ داد. در جمهوری آذربایجان مردم پیروزی در جنگ قره باغ را جشن گرفتند و در ارمنستان معترضان نسبت به موافقت دولت ایروان با این توافق، اعتراض داشتند که آغازگر اعتراض‌هایی علیه پاشینیان نخست‌وزیر این کشور شد.












































 
نام شما

آدرس ايميل شما

همه چيز درباره واكسن كرونا

همه چيز درباره واكسن كرونا

  سخنگوي دولت : در حال حاضر واكسن ساخت ستاد اجرايي به تست انساني رسيده است. موسسه رازي ...
عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

عطش برای دیده شدن / یا بمیریم یا مشهور شویم

: فضای مجازی فضایی است که به‌عنوان قلمرو سایه فرض شده و به کناری گذاشته شده است. امروز ...
تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

تصويرگراني سبد غذايي در پايان پاييز

روز دوشنبه مركز آمار نرخ تورم در آذرماه را اعلام كرد كه بر اساس آن نرخ تورم ماهانه، نقطه ...
1