تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب : ۴۲۸۸۸۳
کبنا گزارش می‌دهد

راه‌اندازی مرکز دندانپزشکی روستای چین لوداب / قدردانی مردم از مسوولان ( + فیلم و عکس )

۲
کبنا ؛بخش خدمات دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی شهید چمانده دهستان چین با حضور محمد یزدان پناه رییس شبکه بهداشت و درمان بویراحمد افتتاح شد.
به گزارش کبنا از لوداب، امروز (چهارشنبه 3 آذر ماه 99) با حضور محمد یزدان پناه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد، بخش خدمات دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمان شهید چمانده دهستان چین افتتاح شد.
یزدان پناه در حاشیه این آئین با تبریک روز پرستار، اظهار داشت: کادر درمانی و پرستاران ما این روزها شجاعانه در خط مقدم دفاع از سلامت مردم قرار دارند که باید زحمت آنها را پاس بداریم.
وی افزود: بخش دندانپزشکی شبکه بهداشت روستای چین به منظور رفاه حال مردم این روستا افتتاح شد و خدماتی را به مردم خوب این منطقه می‌دهد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد در ادامه اضافه کرد: با توجه به صعب العبور بودن روستای چین لوداب و جمعیت بالای این روستا، راه اندازی مرکز دندانپزشکی در شبکه بهداشت و درمان چین ضروری به نظر رسید که الحمدالله این مرکز اکنون برپا شده است.
   
فیلم) شروع به کار بخش دندانپزشکی شبکه بهداشت و درمان شهید چمانده روستای چین بخش لوداب

وی افزود: یک دندانپزشک ثابت در این شبکه به ارائه خدمات می‌پردازد. علاوه بر خرید دستگاه یونیت، با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان تجهیزات مورد نیاز دندانپزشکی برای این مرکز خریداری شده است.
یزدان پناه در ادامه گفت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و امیدواریم بتوانیم خدمات پزشکی را در سطح شهرستان بویراحمد توسعه بدهیم.
وی در ادامه به مردم با اشاره به شیوع ویروس کرونا، توصیه کرد که مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی زنجیره این بیماری را قطع کنند.
سیده اعظم کاظمی مسوول واحد دهان و دندان مرکز بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد نیز در این آئین بر ارائه خدمات بهتر به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: از آقای یزدان پناه رئیس علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین آقای یزدان پناه رئیس مرکز بهداشت و درمان بویراحمد به جهت اینکه توجه ویژه‌ای به مناطق محروم دارند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی گفت: با دندانپزشک مستقر در این مرکز خدمات گوناگونی در حوزه دهان و دندان ارائه می‌دهند.
مرکز خدمات دندانپزشکی روستای چین بخش لوداب با بهترین تجهیزات و جدید راه‌اندازی شد، این اقدام دانشگاه علوم پزشکی مورد استقبال مردم این منطقه قرار گرفت و از مسوولان قدردانی کردند.
--------------------------

محمد امین سجادی مقدم
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استان ما نسبت به سایر استانها در وضعیت بسیار بسیار بسیار وخیم و ناعادلانه ای قرار گرفته است.استان دچار محرومیت شدید در اشکال و صور مختلف و ابعاد گوناگون توسعه هست.فقر شدید نبود زیرساخت های رفاهی و حمایت اجتماعی و رفاه اجتماعی نبود امکانات پزشکی درمانی بهداشتی امدادی در استان.نبود آموزشگاه های مختلف قوی در استان نبود زیرساخت های فرهنگی و بهزیستی در استان نبود زیرساخت مالی و اقتصادی در استان نبود زیرساخت مخابراتی و ارتباطی و اینترنتی نبود توسعه جاده ها و راهها نبود راه آهن در استان و شهرستان های استان نبود زیرساخت های لازم دانشگاه پیشرفته و با کیفیت نبود زیرساخت های ورزشی و تفریحی در استان نبود کیفیت در برق و انرژی و آب استان.
Iran, Islamic Republic of
و بقیه نقاط شهرسان بویراحمد هم هیچ..
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1