تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۴۲۸۸۴۵
کبنا گزارش می‌دهد

معارفه رییس جدید تعزیرات حکومتی بهمئی برگزار شد / عباسی از گچساران به بهمئی رفت

۱
کبنا ؛مراسم معارفه رییس جدید اداره تعزیزات حکومتی شهرستان بهمئی با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 به گزارش کبنا، صبح امروز چهارشنبه ( 3 آذر ماه 99) جلسه تودیع و معارفه رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و اعضای شورای تأمین و شورای اداری و رئیس پیشین و جدید در سالن اجتماعات جلسات فرمانداری شهرستان بهمئی برگزار شد.
     
 فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه تودیع و معارفه رئیس تعزیرات گفت: جدیت در کار و تعامل با سایر دستگاهها و ادارات و گشت مشترک را در اولویت کاری خود قرار دهید.
 وی افزود: خدمت به این مردم باید بی منت باشد.
 سنائی در ادامه بیان کرد: جابجایی‌ها و تکریم و معارفه‌ها یک امر عادی و مدیریتی است و هر مدیری که در منصبی مشغول به کار است باید در پایان دوره مدیریتش بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارد.
 وی در ادامه گفت: پاک دستی، سلامت نفس و وفاداری به مجموعه نظام از خصلت جناب آقای بازرگان بود که بحمدالله با روحیه باز خدمات خوبی از خود به جا گذاشته. 
سنائی بیان کرد: بلکه این جابه جایی‌ها باعث می‌شود که ما تجربه‌ای کسب کنیم و در جایی دیگر بتوان از این تجربیات خود استفاده و بهره ببریم.
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در جلسه تودیع و معارفه رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی ادامه داد: اهداف اصلی ما نظارت بر بازار از حیث بهداشت- گران فروشی-کالاهای فاسد شدنی و ... که برای سلامت مردم بوده در دستور کار تعزیرات می‌باشد.
 مدیر کل تعزیرات در ادامه گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات، برنامه ریزی خواهیم کرد تا بتوانیم مدت رسیدگی به پرونده‌ها را کاهش دهیم.
  وی در ادامه از کاهش چشم گیر بعضی از پرونده‌های متخلفین در زمینه بهداشت دارو و درمان و افزایش قاچاق کالا در شهرستان هستیم.
  عبدالله حبیب منش دادستان شهرستان بهمئی هم در این جلسه گفت: در حوزه دادستانی بنده هرگونه کاری بتوانم انجام دهم انجام می‌دهم
 حبیب منش گفت: که در بحث‌های کنترل بازار و برخورد قاطع با مختلفین در سطح شهرستان بهمئی را خواهیم داشت و اجازه تخلف را نخواهیم داد
ارسلان  عباسی رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی هم افزود: بنده با کمال میل درخدمت مردم هستم
  عباسی گفت: بنده از تمامی مسئولان محترم شهرستان انتظار ویژه دارم که همکاری لازم را کنند با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی را کنند
 عباسی در پایان ادامه داد و گفت: من به این خدمت می‌بالم و خیلی خوشحال هستم که در کنار مردم شهرستان بهمئی هستم
به گزارش کبنا، در پایان این مراسم از بازرگان رییس سابق تعزیزات حکومتی بهمئی تقدیر و عباسی بعنوان رییس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی معرفی شد. عباسی پیش از این رییس تعزیزات حکومتی گچساران بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
امیدواریم در زمینه کنترل قیمت اجناس و بی ثباتی های اخیر بازار و مبارزه موُثر و مفید با کم فروشی و گرانفروشی سرلوحه کار ایشان قرار گیرد. آرزوی موفقیت دارم برای ایشان
درودی
Iran, Islamic Republic of
ارسلان عباسی بزرگوار خوش اخلاق هرکجا هستند آرزوی موفقیت برایشان دارم
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1