کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

معارفه رییس جدید تعزیرات حکومتی بهمئی برگزار شد / عباسی از گچساران به بهمئی رفت

3 دی 1399 ساعت 11:07

مراسم معارفه رییس جدید اداره تعزیزات حکومتی شهرستان بهمئی با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


مراسم معارفه رییس جدید اداره تعزیزات حکومتی شهرستان بهمئی با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 به گزارش کبنا، صبح امروز چهارشنبه ( 3 آذر ماه 99) جلسه تودیع و معارفه رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان و اعضای شورای تأمین و شورای اداری و رئیس پیشین و جدید در سالن اجتماعات جلسات فرمانداری شهرستان بهمئی برگزار شد.
     
 فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه تودیع و معارفه رئیس تعزیرات گفت: جدیت در کار و تعامل با سایر دستگاهها و ادارات و گشت مشترک را در اولویت کاری خود قرار دهید.
 وی افزود: خدمت به این مردم باید بی منت باشد.
 سنائی در ادامه بیان کرد: جابجایی‌ها و تکریم و معارفه‌ها یک امر عادی و مدیریتی است و هر مدیری که در منصبی مشغول به کار است باید در پایان دوره مدیریتش بهترین عملکرد را از خود به جا بگذارد.
 وی در ادامه گفت: پاک دستی، سلامت نفس و وفاداری به مجموعه نظام از خصلت جناب آقای بازرگان بود که بحمدالله با روحیه باز خدمات خوبی از خود به جا گذاشته. 
سنائی بیان کرد: بلکه این جابه جایی‌ها باعث می‌شود که ما تجربه‌ای کسب کنیم و در جایی دیگر بتوان از این تجربیات خود استفاده و بهره ببریم.
 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد هم در جلسه تودیع و معارفه رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی ادامه داد: اهداف اصلی ما نظارت بر بازار از حیث بهداشت- گران فروشی-کالاهای فاسد شدنی و ... که برای سلامت مردم بوده در دستور کار تعزیرات می‌باشد.
 مدیر کل تعزیرات در ادامه گفت: با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات، برنامه ریزی خواهیم کرد تا بتوانیم مدت رسیدگی به پرونده‌ها را کاهش دهیم.
  وی در ادامه از کاهش چشم گیر بعضی از پرونده‌های متخلفین در زمینه بهداشت دارو و درمان و افزایش قاچاق کالا در شهرستان هستیم.
  عبدالله حبیب منش دادستان شهرستان بهمئی هم در این جلسه گفت: در حوزه دادستانی بنده هرگونه کاری بتوانم انجام دهم انجام می‌دهم
 حبیب منش گفت: که در بحث‌های کنترل بازار و برخورد قاطع با مختلفین در سطح شهرستان بهمئی را خواهیم داشت و اجازه تخلف را نخواهیم داد
ارسلان  عباسی رئیس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی هم افزود: بنده با کمال میل درخدمت مردم هستم
  عباسی گفت: بنده از تمامی مسئولان محترم شهرستان انتظار ویژه دارم که همکاری لازم را کنند با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی را کنند
 عباسی در پایان ادامه داد و گفت: من به این خدمت می‌بالم و خیلی خوشحال هستم که در کنار مردم شهرستان بهمئی هستم
به گزارش کبنا، در پایان این مراسم از بازرگان رییس سابق تعزیزات حکومتی بهمئی تقدیر و عباسی بعنوان رییس جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی معرفی شد. عباسی پیش از این رییس تعزیزات حکومتی گچساران بود.


کد مطلب: 428845

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428845/2/معارفه-رییس-جدید-تعزیرات-حکومتی-بهمئی-برگزار-عباسی-گچساران-رفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1