تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : ۴۲۸۴۱۳
روایتی از ایثارگری زنان گچسارانی؛

زنانی که بیماران کرونایی را غسل می‌دهند؟ ( + تصاویر )

۲
۲
کبنا ؛واحد خواهران هیئت و خیریه عشاق الحسن علیه السلام جهت تقدیر و تشکر از زحمات جهادگران مبارزه با کرونا در غسال خانه شهرستان گچساران حضور پیدا کردند.
به گزارش کبنا نیوز؛ جهادگران غسال یکی از سخت‌ترین وظایف را در این روزها بر عهده گرفته‌اند و تن بی جان متوفیان ناشی از بیماری کرونا را غسل و تدفین می‌کنند و تسلای  دل بازماندگان و عزادارانی هستند که عزیزشان را در اثر این بیماری از دست داده‌اند.
در روزهایی که نزدیک‌ترین افراد به متوفی جرأت نزدیک شدن به مزار عزیزش را ندارد، این فرشتگان بی ادعا قهرمانان گمنامی هستند که حتی برخی نزدیکانشان هم از فداکاری‌هایشان بی‌خبرند ولی در صف مقدم مبارزه با کرونا، بار سنگینی را از دوش جامعه برمیدارند.
جهادگران، طلاب و خواهران جهادی و گمنام در خط مقدم مبارزه با کرونا در روزهایی که ترس از جنازه و مرگ از یک سو و ترس از ابتلاء به ویروس کرونا از سوی دیگر پای کار آمده‌اند.
در شهرستان گچساران اگر چه در روزهای اول این ویروس به همت مردم و گروه‌های جهادی که به پاکسازی شهر مشغول بودند وضعیت نسبتاً مطلوبی از نظر شیوع این ویروس را داشت ولی به تدریج و با شدت گرفتن این ویروس تعداد مبتلایان و فوتی‌ها افزایش یافت و به دلیل کمبود نیرو خواهران جهادگر پای کار آمدند و این وظیفه سنگین را در این روزهای کرونایی برعهده گرفته‌اند و با همت بلند این زنان و مردان فداکار تاکنون این کار مهم در این شهرستان پیش رفته است و این جهاد ادامه دارد.
از جمله کارهای خدا پسندانه این گروه که کار خود را به نیت شهدا و این خدمت را جهاد برای امام زمان عج می‌دانند و برای اموات دعا، طلب آمرزش و نماز وحشت می‌خوانند و درخواست آنان جذب نیرو جهادی برای پای کار آمدن و برطرف کردن نواقص غسال خانه شهرستان گچساران است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا کارتون درسته
خدا بهتون خیر بده
دعا کنید برا ماهایی که سعادت نداریم
یا علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر زنان بر
حکم «سحر تبر» اعلام شد

حکم «سحر تبر» اعلام شد

فاطمه خویشوند معروف به «سحر تبر» از صدور حکم محکومیت ده سال حبس خود خبر داد و گفت که ...
خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

خانم رهنما، معذرت خواهي کن! / دلجویی فريبرز عرب‌نيا از قوم لر

با تمام وجود از همه‌ي شيرزنان و غيورمردانِ لر دل‌جويي کرده، از آنان و تمام اقوام و فرهنگ‌هاي ...
معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

معاونان دادگاهی / مولاوردی: كل اين پرونده سياسي است

روز گذشته یکی از اعضای سابق هیئت دولت مجرم شناخته شد و معاون رئیس جمهور هم برای ادای ...
1