تاریخ انتشار
شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۲۸۰۱۲
کبناگزارش می دهد

روزگار سخت فرهنگی بازنشسته کهگیلویه‌ای؛ ای که دستت می‌رسد کاری بکن / هزینه ماهیانه درمان ۱۴۰ میلیون تومانی

۳
کبنا ؛
 «سید جواد داورپناه» فرهنگی بازنشسته کهگیلویه‌ای از مردم و مسئولین خواسته تا در تهیه آمپول «نیوولومب» برای نجات از بیماری سرطان کمک کنند.
 به گزارش کبنا؛ یکی از بستگان نزدیک داورپناه در گفت وگو با این پایگاه خبری اظهار داشت: سیدجواد داورپناه که مدت دو سالی هست با این بیماری مبارزه می‌کند بیست چهار آمپول در هر ماه چهار آمپول به مدت شش ماه پشت سر هم بدون وقفه قیمت هر آمپول حدود سی و پنج میلیون تزریق می‌نماید امیدواریم در یک کمک جهادی مردم و مسئولین کمک کنند تا بتوانیم جان این معلم فرهنگی را نجات دهیم
وی بیان کرد: هم اکنون این معلم فرهنگی برای تأمین دارو چشم به راه دستان پر مهر شما است باشد که مرهمی باشیم بر دل شکسته این بیمار.
وی افزود: سید جواد داورپناه مدت دوسال هست دچار سرطان شده تمام مراحل پیوند و شیمی درمانی و پرتو درمانی گذرانده جواب نداده است و هم اکنون تمام بدنش را فر گرفته است.
 ه.دگفت: باتوجه به بحران کرونا رفت و آمد برای این بیمار بسیار مشکل شده و شرایط دشواری را سپری می‌کند چراکه نسبت به دیگر بیماران آسیب‌پذیرترهست و ممکن است که خود آنها ناقل بیماری کرونا شوند که می‌طلبد توجه ویژه‌ای از سوی مسئولان درمانی نسبت به این بیماران صورت گیرد و این قبیل بیماران تا حد امکان از خانه‌هایشان خارج نشوند.
وی گفت: بسیاری از داروهایی که پزشکان ما تجویز می‌کنند، داروهای خارجی است که هزینه این داروها را دانشگاه علوم پزشکی، سازمان غذا و دارو و بیمه‌ها تقبل نمی‌کنندو قیمت همین آمپول ۳۵ میلیون تومان است که برای بیمارجنبه حیاتی دارد و می‌طلبد مسئولان برای کمک به این بیماران چاره‌ای بیاندیشند.
 مردم و مسئولان بدانند سرطان پایان زندگی نیست و فکر نکنند هر کس به این بیماری مبتلا شد، از بین می‌رود. بسیاری از بیماران دوره درمان‌شان به پایان رسیده و بهبودی یافته‌اند.
کلام آخر اینکه بیماران سرطانی بهبود می‌یابند به شرطی که کنارشان باشیم و از نظر روحی و تأمین هزینه‌ها از آنها حمایت کنیم.
 دوستان جهت هر گونه همکاری با شماره تلفن ۰۹۱۷۱۴۸۳۲۵۰ تماس و یا مبالغ خودرا به شماره کارت زیر واریز نمایید.
 به گزارش کبنا؛ سیدجواد داورپناه فرهنگی بازنشسته آموزش و پرورش چرام مقیم دهدشت می‌باشد که چندین سال هست به بیماری مبتلا شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1