تاریخ انتشار
پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۲۷۹۴۱
به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج؛

دیدار اساتید دانشگاه آزاد یاسوج با کادر درمان شهید جلیل + تصاویر

۲
کبنا ؛صبح امروز عنایت نامجو معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد یاسوج و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی، طی دیداری با دکتر جاودان سیرت رئیس بیمارستان، کادر پزشکی، پرستاران و پرسنل زحمت کش بیمارستان شهید جلیل قدردانی کردند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج؛ در این دیدار که در روز پنجشنبه 6 آذرماه صورت گرفت در ابتدا نامجو ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) هفته بسیج را گرامی داشته و بیان کرد: بسیج در سال ۵۸ توسط امام راحل تاسیس و بعد از تایید مجلس در سال ۵۹ بصورت قانونی رسمیت یافت.
وی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بسیج حقیقی ترین مظهر وحدت ملت ایران است. بنابراین اهمیت تفکر بسیج و ارزشهایی که بسیج به جامعه بشری بالاخص ملت ایران اسلامی دادند بسیار حائز اهمیت بوده و همین ایثار و فداکاری پرسنل خدوم بیمارستان در مبارزه با ویروس منحوس کرونا را نشات گرفته از همین تفکر بسیجی دانست. وی با تشبیه مبارزه با کرونا به زمان جبهه و جنگ سختی این مبارزه را دو چندان دانست.
در ادامه دکتر جاودان سیرت ریاست بیمارستان شهید جلیل ضمن گرامی داشت هفته بسیج  از دلگرمی و حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد و همکارانشان در تقدیر از پرسنل بیمارستان تشکر کرد.
وی با ذکر خاطره ای از زمان بستری شدن سردار شهابی فر و نقل قولی از ایشان با  مقایسه جبهه دفاع مقدس با  مدافعان سلامت،کرونا را بسیار خطرناک دانستند.دکتر جاودان سیرت با تسلیت از فوت هم استانی ها عملکرد پرسنل بیمارستانهای استان در مقایسه با دیگر استان ها را مثبت ارزیابی کردند. و گزارشی از عملکرد کادر درمانی را ارائه کردند.
در پایان رئیس دانشگاه سما  با اهدا قرآن وچفیه به ریاست بیمارستان، تعداد ۴۲ گل رز  و چفیه مزین به تصویر شهدای گرانقدر به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از زحمات کلیه کادر پزشکی، درمانی و پرسنل خستگی ناپذیر  شهید جلیل یاسوج تقدیر و تشکر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پس کو بلیز ورزشی عنایت
Iran, Islamic Republic of
دانشکاه آزاد به جای این حرف ها، حق الزحمه 3 سال پیش اساتیدش را بدهد . .
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1