تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۹
کد مطلب : ۴۲۴۸۲۷
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام گرفت

( تصاویر ) افتتاح و کلنگ‌زنی 32 پروژه در شهرستان لنده

۰
کبنا ؛ همزمان با سومین روز از هفته دولت با حضور سید حشمت الله صمیمی دوست و سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ۳۲ طرح در شهرستان لنده افتتاح و یا کلنگ زنی شد.
 به گزارش کبنا، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه طرح‌های شهرستان لنده گفت: طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی در شهرستان لنده، اعتبارات بسیار خوبی داشتند و قطعاً برای رفع مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف مسرت بخش است.
حجت الاسلام محمد موحد در مراسم افتتاح طرح گاز رسانی به روستای چهار راه آل طیب افزود: مردم ما در ابعاد مختلف از نعمات نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های شهری و روستایی بهره مند شدند و تلاش می‌شود خدمات رسانی به مردم همچنان ادامه یابد.
وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان طرح در حوزه‌های مختلف ملی در شهرستان لنده در در حال اجراست گفت: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مشکلات و موانع این شهرستان را برطرف کنیم.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در آئین کلنگ زنی وافتتاح طرح‌های شهرستان لنده گفت: به مناسبت هفته دولت ۳۲ طرح عمرانی، اقتصادی و مبلمان شهری با جمع اعتبارات هشتاد میلیارد تومان افتتاح وکلنگ زنی شد.
سیدحشمت اله صمیمی دوست افزود: مجموع طرح‌ها در زمینه روکش آسفالت، جاده بین مزارع، گردشگری، مرمت و بهسازی قنات‌ها، ایستگاه خطوط تلفن، ورزش و سلامت، کشاورزی افتتاح و کلنگ زنی شد.
معاون هماهنگی وامور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: طرح گردشگری موگرمون از مباحث مهم وتاثیر گذار در جهش تولید است وباید به صورت ویژه توجه وکارشود.
 
فرماندار شهرستان لنده نیز در حاشیه کلنگ زنی طرح گردشگری موگرمون گفت: با بهره برداری از طرح‌های این شهرستان، برای بیش از ۳۵۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.
خدادوست موسوی با بیان اینکه مهمترین مشکل شهرستان لنده بیکاری است افزود: امیدواریم بتوانیم برای جوانان در این شهرستان اشتغال پایدار ایجاد کنیم.
 مدیرعامل شرکت گاز استان هم با بیان اینکه عملیات گازرسانی به دو روستای قیام (جان خانی) و چهار راه آل طیب تکمیل شد گفت: با تکمیل عملیات گازرسانی به این دو روستا، ۵۶۱ خانوار با جمعیت هزار و ۳۱۴ نفری از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
خادمی با اشاره به گازرسانی مجموعه روستاهای شهرستان لنده که با اجرای ۱۶ کیلومتر شبکه گذاری فلزی و ۱۲ کیلومتر شبکه گذاری یپلی اتیلن اجرا شد گفت: یک دستگاه ایستگاه TBS تقلیل فشار با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی افزود: ۸۶ درصد از خانوارهای روستایی شهرستان لنده از نعمت طبیعی گاز برخودار و ۱۴ درصد خانوارهای روستایی در این شهرستان واجد شرایط گازرسانی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1