تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب : ۴۲۴۶۳۷
کبنا گزارش می‌دهد

پایان اسفناک در ورودی‌های شهر دهدشت / دهدشت گرفتار سوء مدیریت‌ها

۰
کبنا ؛ورودی‌های شهر دهدشت هیچ سنخیتی با مدنیت ندارد و اینکه چرا ورود‌های این شهر قدیمی به همچنین بلایی گرفتار شده‌اند را باید در سوء مدیر یت‌ها جستجو و پیگیری کرد.
به گزارش کبنا، از مطالبات عمومی شهروندان مرکز شهرستان کهگیلویه، ساماندهی ورودی‌های شهر دهدشت است، ورود‌های دهدشت به دهدشت - بهبهان، دهدشت - لنده، دهدشت - چرام، دهدشت - طولیان تقسیم می‌شوند و همواره مصائبی توام با خسارات جانی و مالی را به همراه آورده است؛ هر شهردار، راهدار، فرماندار و استانداری در طول دوران خدمتش همواره مسائلی را بهانه کرده است تا از کنار این مسئله مهم به راحتی رد شود و به آینده و مسئولین آینده محول کند.

اگر از نمای زشت چهار ورودی که می‌تواند نمادی برای شهر ارواح باشد، بگذریم، نمی‌توانیم از بحث کارشناسی علل بسیاری از حوادث رانندگی که در کیلومترهای پایانی، مقصد، همواره بیشترین تعداد وقوع تصادفات را به همراه دارد، به سادگی بگذریم. چرا که هر لحظه بیم آن می‌رود دیگری یا دیگرانی را قربانی وضعیت اسفناک ورودی‌های شهر دهدشت دیده و رسانه‌ای کنیم.
طبق روال حوادث معمول و شب گذشته، حادثه و تصادفی تلخ رد می‌دهد، خسارت جانی در پی نداشت اما خسارت مالی بر جای گذاشت تا بار دیگر ورودی‌ها در این ایام تنگ آمده بر مردم، سبب دلهره‌ی خانواده‌ها و خسارات مالی باشد؛ با این حال کبنا نیوز را به آن واداشت تا از مسئولین ذی نفوذ و ذیصلاح شهر دهدشت این مهم را پیگیر شویم.
علیرضا اتابک فرماندار کهگیلویه در پاسخ به این سئوال که «طبق روال سابق هیچ یک از مسئولین موضوع ورودی‌های روی دست مانده از عهد قدیم را پیگیری نکرد و کماکان هزینه می‌دهیم، آیا در طول یک سال تصدی شما اقداماتی برای رفع این نقیصه انجام گرفته است؟»، اظهار کرد: «بله؛ سه ورودی شهر دهدشت به ترتیب موضوع امشب، ورودی دهدشت_بهبهان یکی از برنامه‌های در دست اقدام و پیگیری‌های مجموعه دولت در روز و ماههای اخیر بوده که عملیات تعریض جاده در حال انجام، موانع پرخطر جاده را حذف و همینطور وسایل مورد نیاز به طول دو کیلومتر روشنایی که از نقایص مهم این ورودی مهم و پرتردد به شمار می‌رفت، تدارک دیده و به زودی نصب و به بهره برداری خواهند رسید.»
وی افزود: «ورودی دهدشت به چرام با ورود معارضاتی از جانب برخی روستاها از جمله اهالی محترم تل زری با مشکل برخوردیم که با پیگیری‌های مداوم برطرف شد و پروژه کماکان ادامه دارد و در حال اجراست.»
ورودی دهدشت به روستاهای حومه شرقی نیز همانطور که مردم شهر دهدشت شاهد و مطلع‌اند، جاده در حال اجراست و یک فقره پل در این میان است که با توجه به اینکه پیمانکار طرح مشخص است به زودی احداث و به بهره برداری خواهد رسید.
«علیرضا اتابک» ابراز امیدواری کرد که با همکاری مردم پروژه‌های فوق الذکر قطعاً تا پایان دولت به بهره برداری خواهند رسید تا شاهد مسیرهای امن مواصلاتی به مرکز شهرستان کهگیلویه باشیم.
سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز با اشاره به ورودی‌های شهر دهدشت، اظهار کرد: وضعیت نامطلوب ورودی‌های شهر دهدشت از چهار سمت زیبنده مردم نیست و با مسئولان کشوری در این خصوص جلسات زیادی گرفته‌ام.
موحد تاکید کرد: آثار شهری و مدنیتی که سوابق و قدمت تاریخی شهر را نشان دهد در ورودی‌های شهر دهدشت وجود ندارد.
-----------------------------------
گزارش از بیژن کاظمی کیان
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خلیفه
United States
شهردار ..
سیدی
Iran, Islamic Republic of
موحد همچنین فرمود :
با پیگیری های صورت گرفته با معاون عمرانی وزیر کشور و ریاست سازمات همیاری شهرداری های کل کشور قول مساعدت مالی برای تاکین اعتبار ورودی های شهر دهدشت را دریافت کرده است .
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1