تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۴۲۴۲۱۱
کبنا گزارش می‌دهد

تجمع گلخانه‌داران جلوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد / سنگ جلوی پای تولیدکنندگان / مدیران پشت میزنشین دغدغه تولید را ندارند

۰
کبنا ؛گلخانه‌داران یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جلوی استانداری برای برخی از مشکلات‌شان تجمع کردند.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز ( دوشنبه 20 تیرماه 99) جمعی از گلخانه‌داران یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برای برخی از مشکلات‌شان جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کردند.
یکی از این گلخانه‌داران در جمع خبرنگاران می‌گفت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را به نام جهش تولید نامگذاری کرده است، چرا برخی از مسئولان جلوی پای تولیدکنندگان سنگ اندازی می‌کنند. در حالی که ماها و همه مسئولان باید برای آبادانی و پیشرفت کشورمان و تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
یکی دیگر از تجمع کنندگان بیان کرد: برخی از مسئولان پشت میز نشسته‌اند و اصلاً دغدغه تولیدکنندگان را ندارند. ما مشکل خرید مواد اولیه داریم. چرا مسئولان چاره اندیشی نمی‌کنند.
وی افزود: تأمین اجتماعی نباید هزینه‌هایش را از گرده تولیدکنندگان تأمین کند. ما به دلیل شرایط ویروس کرونا با شکست مواجه شده‌ایم. مسئولان حمایت نمی‌کنند. برای یک فیش برق، برق گلخانه من را قطع می‌کنند. ما موتورهای تولید کشور هستیم و ماها باید چرخه اقتصاد را به حرکت در بیاوریم. اما متأسفانه عدم حمایت و همکاری از سوی مسئولان مشکلات ما را به ویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا دوچندان کرده است.
او افزود: تسهیلات واحدهای آسیب دیده ناشی از کرونا را برای تولیدکنندگان در نظر گرفته‌اند. اما باید هفت خوان رستم برای دریافت آن طی شود. آیا سزاوار است که من کار خودم را رها کنم، شبانه روز در بانک‌ها پرسه بزنم و نهایتاً 30 میلیون تومان به من پرداخت کنند.
به گزارش کبنا، گلخانه‌داران یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با در دست داشتن پلاکاردهایی مبنی بر اینکه «حذف معافیت سهم بیمه کارفرما مساوی است با تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران در سال جهش تولید» خواستار لغو همچنین قوانینی شدند و بیان می‌کردند: مسئولان باید به فکر تولیدکنندگان باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
United States
آقایان کار با شعار دادن درست نمیشه، باید با دنیا تعامل کرد
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1