تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۲۱۲۲۵
در خطبه‌های نماز عید فطر مطرح شد

رسالت اصلی مجلس جدید معیشت مردم و ایجاد امید بین مردم باشد

۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مجلس دهم در قامت مجلس مقاومت ظاهر نشد و مجلس تراز مقاومت و گفتمان مقاومت انقلابی نبوده است.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه های نماز عید فطر با دعوت همگان به تقوا الهی امر به معروف و نهی از منکر را از واجبات دانست و تصریح کرد: حفظ جامعه از گناه به وسیله امر به معروف و نهی از منکر یکی از مصادیق حفظ خویشتن است.
امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از همراهی مردم و تلاش مسوولین برای بیماری کرونا در سطح بخش تصریح کرد: از همراهی مردم بخش صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم اما امیدواریم مردم مراقبت های لازم را به عمل آورند که شاهد به وجود آمدن مشکلاتی در آینده در خصوص بیماری کرونا باشیم و از تلاش مسوولان شبکه بهداشت و درمان منطقه و پرستاران در این مدت قدردانی و تشکر می کنم.
وی به نقاط قوت و ضعف مجلس دهم اشاره و بیان کرد: مجلس دهم در همراهی با دولت تلاش فراوانی داشت از نظر کمی توفیقات خوبی در برگزاری جلسات و کمیسیون ها داشت و برخی از اولویت ها و مصوبات در مجلس قابل تقدیر بود و برنامه های خوبی را اجرا و مصوب کردند، اما نقاط ضعفی هم داشت که مجلس دهم در قامت مجلس مقاومت ظاهر نشد و مجلس تراز مقاومت و گفتمان مقاومت انقلابی نبوده است.
صلواتی با بیان اینکه امیدواریم مجلس جدید نقاط قوت مجلس فعلی را داشته باشد و از نقاط ضعف مجلس فعلی به دور باشد خاطرنشان کرد: رسالت اصلی مجلس جدید اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم و ایجاد امید بین مردم و زمینه سازی برای تحقق بیاینه گام دوم انقلاب اسلامی است و از تلاش و زحمات نمایندگان استان در مجلس دهم تقدیر و برای نمایندگان یازدهم آرزوی توفیق داریم.
امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از وضعیت آسفالت معابر شهر قلعه رئیسی یادآور شد: بعد از مدتهای زیاد و حقیقتا خون به دل شدن مردم شهر در طول سالیان گذشته شورای اسلامی و شهرداری دست به کار بزرگی زدند و بیشتر خیابان های اصلی شهر را آسفالت کردند که علی رغم تلخی های که در این سالیان بود اما این کار در این شرایط کشور و بودجه ای شهرداری قابل تحسین است اما همچنان قسمت هایی از سطح شهر همانند سرمازه، پاتاوه و نوروز آباد نیاز به نگاهی ویژه دارند که امیدواریم با تلاش و همکاری مردم تکمیل شود.
وی تاکید کرد: شهرداری برای معابر و نصب تابلوهای راهنمایی و خط کشی آن اقدام کند که شاهد مشکلات و تصادفات در سطح شهر نباشیم و اگر حافظه مردم این شهر خوب یاری کند عملکردها را مقایسه کنند و شرایط هر زمان را در نظر بگیرند انصافا ترکیب شورا و شهردار فعلی موفقیت های خوبی داشتند و ما هر جا به جوانان اعتماد کردیم جواب داد و آثار و برکات خوبی داشت و قطعا نقاط ضعفی هم وجود دارد اما موفقیت ها چشمگیرتر بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حخه
Iran, Islamic Republic of
باز شروع شد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1