کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه‌های نماز عید فطر مطرح شد

رسالت اصلی مجلس جدید معیشت مردم و ایجاد امید بین مردم باشد

4 خرداد 1399 ساعت 13:14

همزمان با سراسر کشور امروز از ساعت 7 صبح مردم شهر قلعه رئیسی در نماز عید فطر شرکت کردند اما عید امسال متفاوت تر از سالهای گذشته بود.


امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مجلس دهم در قامت مجلس مقاومت ظاهر نشد و مجلس تراز مقاومت و گفتمان مقاومت انقلابی نبوده است.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه های نماز عید فطر با دعوت همگان به تقوا الهی امر به معروف و نهی از منکر را از واجبات دانست و تصریح کرد: حفظ جامعه از گناه به وسیله امر به معروف و نهی از منکر یکی از مصادیق حفظ خویشتن است.
امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از همراهی مردم و تلاش مسوولین برای بیماری کرونا در سطح بخش تصریح کرد: از همراهی مردم بخش صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم اما امیدواریم مردم مراقبت های لازم را به عمل آورند که شاهد به وجود آمدن مشکلاتی در آینده در خصوص بیماری کرونا باشیم و از تلاش مسوولان شبکه بهداشت و درمان منطقه و پرستاران در این مدت قدردانی و تشکر می کنم.
وی به نقاط قوت و ضعف مجلس دهم اشاره و بیان کرد: مجلس دهم در همراهی با دولت تلاش فراوانی داشت از نظر کمی توفیقات خوبی در برگزاری جلسات و کمیسیون ها داشت و برخی از اولویت ها و مصوبات در مجلس قابل تقدیر بود و برنامه های خوبی را اجرا و مصوب کردند، اما نقاط ضعفی هم داشت که مجلس دهم در قامت مجلس مقاومت ظاهر نشد و مجلس تراز مقاومت و گفتمان مقاومت انقلابی نبوده است.
صلواتی با بیان اینکه امیدواریم مجلس جدید نقاط قوت مجلس فعلی را داشته باشد و از نقاط ضعف مجلس فعلی به دور باشد خاطرنشان کرد: رسالت اصلی مجلس جدید اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم و ایجاد امید بین مردم و زمینه سازی برای تحقق بیاینه گام دوم انقلاب اسلامی است و از تلاش و زحمات نمایندگان استان در مجلس دهم تقدیر و برای نمایندگان یازدهم آرزوی توفیق داریم.
امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از وضعیت آسفالت معابر شهر قلعه رئیسی یادآور شد: بعد از مدتهای زیاد و حقیقتا خون به دل شدن مردم شهر در طول سالیان گذشته شورای اسلامی و شهرداری دست به کار بزرگی زدند و بیشتر خیابان های اصلی شهر را آسفالت کردند که علی رغم تلخی های که در این سالیان بود اما این کار در این شرایط کشور و بودجه ای شهرداری قابل تحسین است اما همچنان قسمت هایی از سطح شهر همانند سرمازه، پاتاوه و نوروز آباد نیاز به نگاهی ویژه دارند که امیدواریم با تلاش و همکاری مردم تکمیل شود.
وی تاکید کرد: شهرداری برای معابر و نصب تابلوهای راهنمایی و خط کشی آن اقدام کند که شاهد مشکلات و تصادفات در سطح شهر نباشیم و اگر حافظه مردم این شهر خوب یاری کند عملکردها را مقایسه کنند و شرایط هر زمان را در نظر بگیرند انصافا ترکیب شورا و شهردار فعلی موفقیت های خوبی داشتند و ما هر جا به جوانان اعتماد کردیم جواب داد و آثار و برکات خوبی داشت و قطعا نقاط ضعفی هم وجود دارد اما موفقیت ها چشمگیرتر بود.


کد مطلب: 421225

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/421225/2/رسالت-اصلی-مجلس-جدید-معیشت-مردم-ایجاد-امید-بین-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1