تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب : ۴۲۰۳۹۲
کبنا گزارش می‌دهد

آبگرفتگی مدیریت پوشالی شهری دهدشت را فاش کرد / خیسی پای فرماندار به دلیل سهل‌انگاری

۱
کبنا ؛بر اثر بارش باران معابر، مغاره‌ها و برخی منازل مسکونی شهر دهدشت دچار آبگرفتگی شد، مسئله‌ای که یقیناً به سهل‌انگاری متولیان امر ربط دارد.
به گزارش کبنا از دهدشت، نظافت معابر، میادین و سطح شهر جزو وظایف شهرداری دهدشت است و صد البته سهل‌انگاری این نهاد می‌تواند خسارت‌هایی را به بار آورد. آبگرفتگی معابر ناشی از تجمع زباله‌های پلاستیکی و... است که اگر به موقع جوب‌ها و معابر شهر پاکسازی نشوند، همین وضعیت ( روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه 99 ) شهر دهدشت را شاهد خواهیم بود.
مشکل آبگرفتگی شهر دهدشت احتمالاً آنقدر جدی شد که پای فرماندار کهگیلویه را به وسط این آبگرفتگی کشاند. اتابک که در این روزهای کرونایی گاهی تا پاسی از شب در محل کارش حضور دارد و یا در حال سرکشی و برگزاری جلسات مختلف به منظور مقابله با این ویروس کرونا است، به محض شنیدن خبر آبگرفتگی شدید معابر شهر دهدشت، خودش به وسط میدان آمد، تا به نوعی کم‌کاری شهرداری دهدشت را جبران کرده باشد.
بلایای طبیعی هیچ وقت خبر نمی‌کند، سیل لرستان، یاسوج و... جزو این بلایایی بودند که خیلی‌ها را بی‌خانمان کرد و به کسب و کار تعداد زیادی هم آسیب رساند.
این آبگرفتگی در واقع پوشش پوشالی مدیریتی، مدیریت بحران شهرستان کهگیلویه و شهرداری دهدشت را کنار زد و ضعف مدیریت شهری را آشکار ساخت.
اگر خدای نکرده در این شهرستان با این قدمت، شدت بارش، بیشتر از آن چیزی که اتفاق افتاد، می‌افتاد، شهرداری دهدشت و یا مدیریت بحران با کدام برنامه، طرح و آمادگی می‌خواست با آن مقابله کند. شهرداری دهدشت که توان تنظیف به موقع معابر و سطح شهر را ندارد، چگونه می‌خواهد برای ناوگان عمومی فشل درون شهری دهدشت و یا توسعه فضای سبز برنامه‌ریزی کند و یا سرمایه‌گذاری را پای کار بکشد. آیا توان جذب اعتبار کافی و لازم را دارد؟
حرف در باره ضعف مدیریت شهری و شورای شهر دهدشت زیاد است؟
نام شما

آدرس ايميل شما

عیسی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این فرماندار پرتلاش، مردمی و پر انرژی و دلسوز
علی
Iran, Islamic Republic of
رئیس کمیته بحران میشه همون فرماندار

راستی کت شلوارش رو حداقل می تونست در بیاره
همشهری
Iran, Islamic Republic of
مدیریت فشل و حجمی برخی اعضاء شورای شهر دهدشت،عدم تسلط وشناخت وظایف ،پرداختن به مسائل حاشیه ای و عدم نظارت کافی سبب چنین وضعیتی شده است.آیا این حق بلادشاپور است؟
منصف
Iran, Islamic Republic of
با سلام کاش آقای فرماندار تو این شرایط جلسه اضطراری برای مدیریت بحران برگذار میکرد با سلفی گرفتن مشکل حل نمیشه هرکسی باید وظیف خود را در این شرایط بدونه
ر
Iran, Islamic Republic of
خواهشمند م این مطالب را حذف نکنید ..دوستان همه می دونیم که را انتخاب کردید که به سفارش یه اقایی کسی را برای شهردار بودن شهر انتخاب کردن هیچ سابقه عملیاتی ندارد.وووووووووووووووو
شهروند
Germany
این کارای چیه آقای فرماندار.
رضا
Iran, Islamic Republic of
وقتی یه تکنسین بهداشت بافشار سیاسی شهردار میشه بهترازاین نمیشه. شورای شهری که تشکیل شده از اکثریت معلم چگونه می تواند بحران های شهری راپیشبینی ومدیرت کند؟ومیماند تاسف به حال شهروندان محترم شهر دهدشت
علی
Iran, Islamic Republic of
جامعه به مدیران روز آمد، خلاق و برنامه ریز برای رفع مشکل ،بهبود شرایط جامعه و جلوگیری از ایجاد بحران نیاز دارد نه اینکه بری وسط آب عکس بگیری و فکر کنی مشکل حل شده
مه قلی
Iran, Islamic Republic of
اخرش ما مفهوم این کارهای چیپ و کلیشه ایی و عامه پسندی که یه مسئول موقع سیل یا آبگرفتگی با کفش و شلوار میره تو آب و اصرار داره ازش عکس بگیرند و خیلی مبتدی و تصنعی نگاه دوربین میکنه را نفهمیدیم.
دهدشت کلا تعطیله
از شهرداری تا فرمانداری بود و نبود این دوتا فرقی به حال مردم نداره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1