تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۴۱۷۵۴۶
بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل امور عشایر از مناطق عشایری کهگیلویه، گچساران و باشت؛

نظر «سلحشوری» درباره استقبال قشقایی‌ها از معاون رئیس جمهور در فرودگاه گچساران (+تصاویر)

۱
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل امور عشایر استان از مناطق عشایری کهگیلویه، گچساران و باشت (دریلاو کلک سربیشه، گچ سید الله داد، پادوک، پشتکوه) بازدید کردند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید در خصوص هدف از بازدید از مناطق عشایری و همچنین نظرش در خصوص حرکت قشقایی گچساران (استقبال گرم از نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور) چیست؟ اظهار داشت: از آنجایی تاکید و سفارش معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به توجه و نگاه ویژه و رسیدگی به مشکلات جامعه محروم عشایر می‌باشد ما هم سومین روز کاری خود را به بازدید از مناطق عشایری استان اختصاص دادیم تا از نزدیک مشکلات عشایری را بررسی کرده و همکاری و مساعدت لازم در خصوص این قشر محروم انجام بدهیم.
وی افزود:12 درصد از جمعیت استان را جامعه عشایری تشکیل می‌دهد و جامعه عشایری تولید کننده گوشت، لبنیات و فرآورده‌ای دامی می‌باشند.
سلحشوری عنوان کرد: هرچند که قدم‌های که ما در قبال عشایر عزیز و زحمتکش بر می‌داریم ناچیز است ولی مسئولان موظف هستند در کنار مردم و در میان مردم باشند و از نزدیک مشکلات را لمس و برای رفع آن قدم بردارند.
 رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حضور قشقایی‌های گچساران در فرود گاه این شهر و استقبال گرم و تشکر و قدردانی از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به کبنا نیوز گفت: متاسفانه من نتوانستم حضور پیدا کنم اما تشکر می‌کنم از هم ایلی‌های عزیزم (قشقایی‌های گچساران) که استقبال بسیار خوبی از دکتر نوبخت بعمل آوردند.
سلحشوری در پایان گفت: من یک قشقایی زاده‌ام و با تمام توان در خدمت مردم فهیم، انقلابی و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.
مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از مناطق عشایری گچساران به کبنا نیوز گفت: 12 درصد جمعیت استان را عشایر تشکیل داده و استان دارای 11 هزار و یکصدو بیست خانوار عشایری و جمعیتی بالغ بر 72 هزار نفر و دارای 1 میلیون رأس دام می‌باشد.
بهمن آزادی افزود: عمده مشکلات جامعه عشایر عدم تخصیص اعتبارات عمرانی، و همچنین آبرسانی، و بازگشایی راه ارتباطی می‌باشد.
آزادی عنوان کرد: ما امروز با اتفاق علی سلحشوری که به تازگی به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منصوب شده است از پروژه‌های عمرانی مناطق عشایری کهگیلویه، گچساران و باشت بازدید بعمل آوردیم تا وی مشکلات و مسائل مناطق عشایری را از نزدیک ببینند و اعتبارات ویژه‌ای برای جامعه عشایر در نظر بگیرند.
وی تصریح کرد: مقرر گردید با دادن تخصیص اعتبار به بخشی از مشکلات تا پایان سال جاری حل شود و در سال آینده طوری برنامه ریزی شودکه به مرور زمان سطح رفاه جامعه عشایری را به حدی برسانیم که حداقل به جامعه روستایی برسد
بهمن آزادی خاطر نشان کرد: عشایر مستحق خدمت می‌باشد، عشایر تولید کننده است عشایر با کمترین اعتبارات برای نظام اسلامی بیشترین تولید را دارد و همیشه هم حامی نظام، رهبر، دولت بوده‌اند و شهدای گرانقدر زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس
Iran, Islamic Republic of
سلام .
جمعیت عشایر استان 1000خانوار نمی باشد.
در سرشماری سال 1395،
آمار عشایر استان که جناب آزادی اعلام کرده است
مربوط به سال 1387 می باشد که درآن سال هم اکثرا روستایی ها را سرشماری کرده اند.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1