کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل امور عشایر از مناطق عشایری کهگیلویه، گچساران و باشت؛

نظر «سلحشوری» درباره استقبال قشقایی‌ها از معاون رئیس جمهور در فرودگاه گچساران (+تصاویر)

20 بهمن 1398 ساعت 9:28

هرچند که قدم های که ما در قبال عشایر عزیز و زحمتکش بر میداریم ناچیز است ولی مسئولان موظف هستند در کنار مردم و در میان مردم باشند و از نزدیک مشکلات را لمس و برای رفع آن قدم بردارند


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل امور عشایر استان از مناطق عشایری کهگیلویه، گچساران و باشت (دریلاو کلک سربیشه، گچ سید الله داد، پادوک، پشتکوه) بازدید کردند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید در خصوص هدف از بازدید از مناطق عشایری و همچنین نظرش در خصوص حرکت قشقایی گچساران (استقبال گرم از نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور) چیست؟ اظهار داشت: از آنجایی تاکید و سفارش معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همچنین مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به توجه و نگاه ویژه و رسیدگی به مشکلات جامعه محروم عشایر می‌باشد ما هم سومین روز کاری خود را به بازدید از مناطق عشایری استان اختصاص دادیم تا از نزدیک مشکلات عشایری را بررسی کرده و همکاری و مساعدت لازم در خصوص این قشر محروم انجام بدهیم.
وی افزود:12 درصد از جمعیت استان را جامعه عشایری تشکیل می‌دهد و جامعه عشایری تولید کننده گوشت، لبنیات و فرآورده‌ای دامی می‌باشند.
سلحشوری عنوان کرد: هرچند که قدم‌های که ما در قبال عشایر عزیز و زحمتکش بر می‌داریم ناچیز است ولی مسئولان موظف هستند در کنار مردم و در میان مردم باشند و از نزدیک مشکلات را لمس و برای رفع آن قدم بردارند.
 رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص حضور قشقایی‌های گچساران در فرود گاه این شهر و استقبال گرم و تشکر و قدردانی از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به کبنانیوز گفت: متاسفانه من نتوانستم حضور پیدا کنم اما تشکر می‌کنم از هم ایلی‌های عزیزم (قشقایی‌های گچساران) که استقبال بسیار خوبی از دکتر نوبخت بعمل آوردند.
سلحشوری در پایان گفت: من یک قشقایی زاده‌ام و با تمام توان در خدمت مردم فهیم، انقلابی و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.
مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از مناطق عشایری گچساران به کبنانیوز گفت: 12 درصد جمعیت استان را عشایر تشکیل داده و استان دارای 11 هزار و یکصدو بیست خانوار عشایری و جمعیتی بالغ بر 72 هزار نفر و دارای 1 میلیون رأس دام می‌باشد.
بهمن آزادی افزود: عمده مشکلات جامعه عشایر عدم تخصیص اعتبارات عمرانی، و همچنین آبرسانی، و بازگشایی راه ارتباطی می‌باشد.
آزادی عنوان کرد: ما امروز با اتفاق علی سلحشوری که به تازگی به ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منصوب شده است از پروژه‌های عمرانی مناطق عشایری کهگیلویه، گچساران و باشت بازدید بعمل آوردیم تا وی مشکلات و مسائل مناطق عشایری را از نزدیک ببینند و اعتبارات ویژه‌ای برای جامعه عشایر در نظر بگیرند.
وی تصریح کرد: مقرر گردید با دادن تخصیص اعتبار به بخشی از مشکلات تا پایان سال جاری حل شود و در سال آینده طوری برنامه ریزی شودکه به مرور زمان سطح رفاه جامعه عشایری را به حدی برسانیم که حداقل به جامعه روستایی برسد
بهمن آزادی خاطر نشان کرد: عشایر مستحق خدمت می‌باشد، عشایر تولید کننده است عشایر با کمترین اعتبارات برای نظام اسلامی بیشترین تولید را دارد و همیشه هم حامی نظام، رهبر، دولت بوده‌اند و شهدای گرانقدر زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند.


کد مطلب: 417546

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417546/2/نظر-سلحشوری-درباره-استقبال-قشقایی-ها-معاون-رئیس-جمهور-فرودگاه-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1