تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۴۱۱۰۷۰
در ادامه بازدیدهای فرماندار کهگیلویه به روستاها

پای نیکبخت به مسائل«آجمِ»دیشموک باز شد/از مشکلات آب شرب تا نبود راه ارتباطی مناسب

۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه به همراه بخشدار دیشموک،مدیر راه و شهرسازی کهگیلویه از روستای آجم بازدید کرد.
اهالی آجم در حالی که از عدم توجه مسوولان گلایه داشتند،نبود راه ارتباطی مناسب،مشکل پل ارتباطی،مشکل تامین آب شرب،تخریب کانال انتقال آب به زمین های کشاورزی را از عمده مشکلات آجم دانستند.
یکی از اهالی روستا عنوان کرد:چندین سال است که مسولان ما را فراموش کردند وتوجهی به این روستا ندارند،از فرماندار انتظار همکاری داریم که نسبت به مشکلات روستا اقدام کند.
فرماندار کهگیلویه نیز مطالبات مردم آجم را به حق را دانست و گفت:برای رفع مشکل آب شرب وکانال انتقال آب به زمین های کشاورزی این روستا اقدامات لازم طی هفته جاری صورت می گیرد.
نیکبخت گفت:پل روستا نیز نیاز به اعتبار دارد که در کمیته برنامه ریزی به ان اعتبار تخصیص می دهیم.
وی نبود راه ارتباطی این روستا را یکی دیگر ازمطالبات مردم برشمردوگفت؛ مکاتباتی نیز جهت تسطیح راه با استان انجام خواهیم داد و امیدوارم تصمیمات جدی جهت رفع مشکل راه ارتباطی اتخاذ شود.
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه مدیران باید در بین مردم باشند تا ضمن بیان خدمات دولت مشکلات مردم را رفع کنند،تصریح کرد:جهت رفع مشکل مردم روستای آجم از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد  وقطعا مشکلات مردم این روستا رفع خواهد شد.
به گزارش کبنا از دهدشت،نیکبخت در شورای اداری کهگیلویه که (24تیرماه )برگزار شد با اشاره به سفر خود به روستای «آجم» دیشموک بیان کرد: متاسفانه یک کیلومتر کانال آبیاری به 5 هزار اصله درخت که در حال خشک شدن هستند در آجم مشکل دارد، یعنی توان تسطیح یا لایه روبی این یک کیلومتر جدول که خودش آماده است را هم ندارید؟
وی ادامه داد: در حالی که لوله کشی آب شرب روستای آجم انجام شده است ولی نیاز به 10 ساعت جوشکاری دارد که انجام نشده است و به همین دلیل سال‌هاست که از آب شرب بی بهره‌اند!
نیکبخت خطاب به مدیران (جهاد کشاورزی، آبفای روستایی، امور عشایری) گفت: تا یک ماه فرصت دارید مشکلات آجم را پیگیری کنید مجدداً بازید خواهم داشت.
فرماندار کهگیلویه پل آجم را نیازمند اعتبار دانست و گفت: در کمیته برنامه ریزی اعتباری در نظر می‌گیریم.
رئیس شورای اداری کهگیلویه با بیان اینکه طی بازدیدهایی که از روستاها داشتم مشکلات خیلی از روستاها پیش پا افتاده است و می‌توان از ظرفیت ادارات شهرستان برای رفع آنها بهره برد تصریح کرد: ولی متاسفانه به دلیل بی توجهی مدیران و عدم سرکشی از روستاها مشکلات مردم باقی مانده است و مردم نگران هستند، حق هم دارند که نگران باشند، مدیران باید از این لحظه سرکشی از روستاها را در دستور کار خود قرار دهند.(کلیک کنید)
پس از شورای اداری فرماندار کهگیلویه طی نشستی مدیران جهاد کشاورزی،آبفار،امور عشایر،راه و شهرسازی و راهداری را در خصوص مشکلات آجم مجددا بازخواست کرد و نهایتا مقرر شد تا پایان تیرماه آبفار مشکل آب شرب را حل کند،و مشکلات دیگر آجم نیز پیگیری شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1