تاریخ انتشار
جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب : ۴۰۹۸۴۶
سفر «پرویز یزدان‌پناه» رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به دهدشت و چرام انجام گرفت

دانشگاه علوم پزشکی در چرام دست به کار می‌شود؛ آغاز عملیات اجرایی پروژه بیمارستان چرام ( + تصاویر)

۳
کبنا ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در هفدهمین روز از ماه مبارک رمضان عازم شهرستان‌های گرمسیری شد تا مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان را بررسی و برای اتمام آنها تدبیری چاره کنند.
به گزارش کبنا، پرویز یزدانپناه به همراه برخی از معاونان و مسئولان دانشگاه ظهر امروز عازم شهرستان‌های گرمسیری شد تا نیم روزی پرکار با 6 برنامه فشرده را در کتاب روزهای پرکار خود ثبت کند.
بازدید از پروژه احداث بیمارستان چرام، نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان چرام، بازدید از پروژه کلینیک تخصصی، خوابگاه و آموزشگاه بهورزی دهدشت، بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت و حضور در نشست بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه از جمله برنامه‌های نیم روزی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوده است.
یزدانپناه در بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت از بخش‌های مختلف این بیمارستان بازدید و با بیماران بستری دیداری صمیمانه داشت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید گفت: خوابگاه و آموزشگاه بهورزی دهدشت با زیربنای یک هزار و 273 متر مربع در دو طبقه با پیشرفت فیزیکی 94 درصد با اعتبار هزینه شده 20 میلیارد ریال تا هفته دولت امسال افتتاح و مرود بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
پرویز یزدانپناه افزود: کلینیک تخصصی دهدشت با زیربنای 1850 متر مربع با اعتباری هزینه شده 40 میلیارد ریال در سه طبقه هم اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدوارم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.
وی پرداخت مطالبات پرسنل و انجام ماموریت‌ها را جزو مهمترین اولویت‌های خود دانست و ادامه داد: تلاش می‌کنیم بخشی از معوقه 22 ماه کارانه پزشکان و پرستاران دهدشت پرداخت شود و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.
یزدانپناه با تقدیر از تلاش‌های دکتر اورنگ ایلامی رئیس سابق دانشگاه بیان کرد: امیدوارم با همت و تلاش مجموعه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه شاهد برطرف شدن مشکلات این شهرستان در این حوزه باشیم.
وی با تاکید بر اینکه هرگونه کارشکنی و قانون شکنی در دانشگاه را بر نمی‌تابم، خاطرنشان کرد: طایفه گرایی و سیاسی بازی در بهداشت و درمان جایگاهی ندارد بلکه باید شبانه روز بفکر کار و تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم باشیم.
دکتر یزدانپناه خواستار توجه بیش از پیش همکارانش به شایسته سالاری شد و گفت: در صورتی فردی توانایی دارد با وجود اختلاف سلیقه سیاسی باید از وی استفاده شود ولی این به معنای این نیست که فرد علیه دولت تبلیغات کند.
وی با بیان اینکه جلوگیری از هزینه‌های غیر ضروری به عنوان یک اولویت باید در دستور کار تمامی مسئولان و کارکنان حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان باشد، ادامه داد: حقوقی که می‌گیریم حق مردم بوده و دولت‌ها تنها مجری هستند، پس باید در مقابل مردم تعهد داشته باشیم.
 

























قطار خدمت دانشگاه علوم پزشکی به ایستگاه چرام رسید؛ وعده دکتر یزدانپناه برای آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفرهای شهرستانی ظهر امروز عازم چرام شد تا از نزدیک مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان را بررسی کند.
 دکتر پرویز یزدانپناه ظهر امروز (پنجشنبه 2 خرداد ماه 98) به همراه معاون درمان، معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت، معاون بهداشتی، مدیر نظارت و برخی دیگر از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از محل احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام بازدید و در نشستی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان این شهرستان را بررسی کرد. 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در نشست بررسی مشکلات و مسائل حوزه بهداشت و درمان چرام با تاکید بر اینکه پیگیری و تعیین تکلیف بیمارستان چرام به عنوان یکی از مطالبات مردم را جزو اولویت های کاری خود می دانم، افزود: امیدوارم در آینده‌ای نچندان دور شاهد آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان باشیم.
دکتر یزدانپناه خطاب به همکارانش گفت: ضروری است مشکلات سد راه اجرای این پروژه در کمترین زمان ممکن برطرف شود تا بیشتر از این مردم را منتظر نگذاریم.
وی با اشاره به اینکه بیمارستان چرام در زمینی به مساحت ۲ هکتار احداث می شود، خاطرنشان کرد: امیدوارم این پروژه با کمک مسئولان و متولیان امر و همچنین پشتکار پیمانکار در کمترین زمان ممکن تکمیل و به بهره برداری برسد.
دکتر غلام عباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این نشست با تشریح اقدامات انجام شده برای اجرای پروژه بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام افزود: مجوزهای لازم از جمله ۲۱۵ و موافقت اولیه صادر شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام در نشست بررسی مشکلات پروژه بیمارستان چرام با اشاره به اینکه این شهرستان ۳۵ هزار جمعیت دارد، اظهار داشت: انتظار می رود مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی استان برای تعیین تکلیف بیمارستان چرام تدبیری کنند.
علی جعفری با اشاره به اینکه سالانه به بیش از ۱۰ هرار جمعیت عشایری در حوزه بهداشت و درمان خدمات رسانی می کنیم، افزود: ۵ مرکز جامع سلامت چرام، سرفاریاب، کره شهبازی، سواری و سادات در این شهرستان فعالیت دارند.
وی با اشاره به فعالیت ۱۱ پزشک در این شهرستان،  ادامه داد: این مرکز دارای ۳ پایگاه اورژانس جاده شامل چرام، تلخاب و سادات است.
جعفری بیان کرد: ظریب محرومیت چرام ۱.۵۶ بوده که به همین دلیل سالانه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان نسبت به حد معقول اعتبارات این شهرستان کاهش می یابد و این موضوع به یک مشکل تبدیل شده زیرا محرویت این شهرستان بیش از ظریب در نظر گرفته شده توسط متولیان امر است.
وی میزان دسترسی به سامانه سیب و پوشش اینترنت در این شهرستان را بیش از ۸۶ درصد عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین خواسته مردم از مسئولان، احداث بیمارستان چرام است.
صمیمی دوست پیمانکار پروژه نیز وعده داد در صورت رفع مشکلات تا مبلغ 5 میلیارد تومان بدون تامین اعتبار کار کند.












 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

رضا
United States
همه روسای دانشگاه اوایل که میان چنین وچنان میکنند ولی بعدا خبری نیست. وضعیت بهداشتی در استان واقعا نگران کننده است جناب آقای یزدان پناه یه بازدید کلی از بیمارستان شهید بهشتی بکند ببیند آیا در شان انسانهاست. بخش درمانگاه سرپایی آیا در خور وشان مردم یاسوج هست ?آیا یک زیرزمین تنگ و کوچک با حداقل امکانات جای درمانگاهی است که یک استان رو جواب بده ?وضعیت بهداشتی اسفناکی که فضای فیزیکی درمانگاه دارد. سرویسهای بهداشتی بسیار غیر بهداشتی و غیر قابل استفاده. تاریکی مطلق و ......من به عنوان یک شهروند این وضعیت بحرانی درمانگاه سرپایی اورژانس بیمارستان شهید بهشتی رو محک برای روسای دانشگاه می دانم ولی سوء مدیریت رئیس بیمارستان شهید بهشتی که واقعا رئیس دانشگاه حتما باید نیروی مبتکر وخلاق وتازه نفس در بیمارستان شهید بهشتی بگمارد
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
دکتر یزدان پنا فریب حرفهای شاعرانه را نخوری شبکه بهداشت کهگیلویه. بهورز به نام . اصلآ سرکار نمی رود چون مدیرشبکه ضعیف است شبکه بهداشت ..
رضا
Iran, Islamic Republic of
دوست داشتم بعداز امیرکبیر دکترایلامی آقای داوری چه لقبی را برای دکتر یزدانپنا انتخاب کرد برای چند روز ریاستش
لشکر
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت شبکه بهداشت که سر سامان ندارد
United States
جمع کنید این وعده های . رو ، هم موسم انتخابات شده و شروع وعده ها . پیمانکار هم پا دوی عدل است ان شاالله این دور حسابی خدمت سردار میرسیم
همکار
Iran, Islamic Republic of
مشکل چرام فقط مسئول و دست به سینه. هست و بس، هر چه احتشامی مدیر کار کرد و کار خواست ایشون بر باد داد و فقط با التماس خواهش دنبال بقای سرپرستی . خودش هست و بس
علی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا، خدا میدونه .. نیست و حتی نگهبان و نگهبانی شبکه هم ازش حساب نمیبرند
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر یزدانپناه مثل اینکه داستان بیمارستانهای باشت و حتی شهید جلیل یاسوج درس عبرتی برای مدیران دانشگاه نشده که نه فایده اخروی و نه دنیوی برای مردم داشته جز هدر رفت بودجه ها و دیدید که این بیمارستانها چگونه ریاست قبل را بر زمین زدند بهتر است این مخارج را در توسعه و افزودن امکانات بیشتر بیمارستان دهدشت هزینه نمایید و مرکز بستر درمانی چرام را مجهزتر نمایید .
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1