تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۰۸۵۰۷
دیدار مدیرکل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران؛

خداقوت مدیرکل بازرسی استان به مجموعه شرکت نفت گچساران/خروجی امور باید خدمت به مردم باشد

۰
کبنا ؛
روز سه شنبه ( 20 فروردین ماه 98 ) مدیر کل بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمدو هیات همراه با حضور در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با مدیران، روسا،و کارکنان این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.
 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن خوش آمدگویی و خیرمقدم به مدیر کل بازرسی استان و هیات همراه و تبریک فرارسیدن ایام شعبانیه و همچنین ابراز همدردی با مردم مناطق سیل زده کشور به تشریح مناطق عملیاتی شرکت و قرار گرفتن آن در چهار استان بعنوان دومین شرکت تولید کننده نفت کشور به اقدامات انجام شده در طول یک سال اخیر پرداخت.
هوشنگ صیدالی افزود: بزرگترین سرمایه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، نیروی انسانی است که بی وقفه چرخه حیاتی ترین نقطه اقتصادی کشور را می چرخانند.
صیدالی درادامه به تشریح جایگاه سازمان بازرسی بعنوان دستگاهی که ناظر بر عملکرد تمامی دستگاههای کشور به منظور حصول اطمینان از حسن جریان امور را بر عهده دارد.
صیدالی افزود: قوانین باتوجه به نوع کار و شرایط کاری به گونه ای مدیریت شود که درراستای منافع ملی و عمومی باشد لذا نياز است سازمان بازرسي علاوه بر نظارت بر اجراي صحيح مقررات با مديران اجرايي  همفكري و تعامل بيشتري داشته باشد.
در ادامه کرمی مديركل بازرسي استان در جمع مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، خداقوت به مجموعه صنعت نفت گچساران گفت که علی رغم تحریمهای ظالمانه مشکلات و تنگناها سال خوبی را پشت سر گذراندند.
کرمی افزود: ماحصل و خروجي امور بايد در راه خدمت به مردم و ارائه طريق براي گره گشايي از موانع و مشكلات موجود براي رسيدن به توسعه همه جانبه باشد كه در اين راستا سازمان بازرسي همواره تلاش نموده تا اجرای  قانون را تسهيل  و براي استثناءها راه كار مناسب پيدا نمايد و خود را همراه و در كنار مديران اجرايي می داند.
وي در ادامه از همكاري شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نحوه مديريت و عملكرد آن در اجراي دستورالعمل ها تقدير كرد و افزود : اداره كل بازرسي استان آمادگي هرگونه تعامل، همفكري و حتي حضور در جلسات را به منظور آسودگي خاطر مديران در ارائه مطلوب خدمات و انجام وظایف خود دارد و از هيچ تلاش و خدمتي مضايقه نخواهد كرد.
در ادامه این جلسه مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به تفصیل به ارائه گزارشی از عملکرد واحد مربوطه، اقدامات انجام شده و چالش های پیش رو پرداختند کرمی و هیات همراه نیز راهکارهای لازم را ارائه نمودند.   
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1