تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۴۰۰۱
در جلسه شورای اداری گچساران با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

حرف‌های نیش‌دار استاندار به مدیران؛ بی‌تفاوت نباشید و چرت نزنید، بیاید پای کار + تصاویر

۱
کبنا ؛علی محمد احمدی، استاندارکهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای اداری گچساران که با حضور امام جمعه گچساران، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، معاون عمرانی استاندار، اعضای شورای تامین شهرستان، مدیرکل امور بانوان استانداری، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: همه متعلق به این کشور هستیم و وظیفه دینی ، اخلاقی و اسلامی داریم که تمام توان خود را برای توسعه و پیشرفت کشورمان بکار ببنیدم.
در تقابل با نظام سلطه هستیم
وی افزود: باید توجه داشت که شرایط امروز کشور یک شرایط خاصی است و چهاردهه است که با نظام سلطه درآوردگاه های مختلف در تقابل هستیم، از جنگ تحمیلی گرفته تا گروهک‌ها و جنگ‌های مرزی، بحث تحریم‌ها و نفوذ فرهنگی و جنگ نرم دشمن همه از موضوعاتی هستند که دشمنان برما تحمیل کرده‌اند.
تهدید اقتصادی از بیرون و فشار از داخل
احمدی اظهارکرد: امروز نیز بحث جنگ اقتصادی مطرح شده و دشمنان برنامه ریزی کرده‌اند که با تهدید از بیرون و فشار از داخل، محوریت مسائل اقتصادی را در دستورکار قراردهند؛ اما ما ملت بسیار بزرگی داریم که تا رسیدن به این مرحله از انقلاب هزینه‌های بسیار بالایی پرداخت کرده‌اند.
مدیران با هوشیاری تلاش کنند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همه کسانی که دل درگرو این کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارندبایدبا هوشیاری کامل برای دفاع از استقلال، عظمت کشور و دستاوردهای که توسط فرزندان این ملت در عرصه‌های مختلف شکل گرفته است، تلاش کنیم.
تقویت حس خدمتگذاری درمسئولان
وی گفت: این تلاش درواقع زمانی به واقعیت خواهد رسید که ما درعرصه های دشواری همانند این روزها تلاش کنیم و حس خدمت گذاری را دروجودمان تقویت کنیم و مطالبات مردم، گرفتاری، معیشت و حل مشکلات مردم را دستور کارمان قرار دهیم.
باید کمربندها رامحکم بست
احمدی افزود: بنده در تمامی جلسات و مناسبت‌های مختلف به طور مکررتاکید کرده‌ام که باید کمربندها را محکم بست که به فضل الهی از همه گردنه‌ها عبور کرده‌ایم، امروز نسبت به گذشته درتمامی عرصه‌ها توانمندتر هستیم هرچند فشار دشمن نسبت به گذشته هم بیشتر شده است.
کشور توانمندی داریم
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دشمن به روش‌های مختلف از ابزار رسانه گرفته تا شبکه‌های اجتماعی و با استفاده از توان مالی و اقتصادی سعی در ضربه زدن به این انقلاب را دارد اما ملت ما بسیار بزرگ است، کشور توانمندی داریم و به فضل خداوند از این گردنه سخت هم مثل گذشته عبور خواهیم کرد.
مسئولان باید جهادی کارکنند
وی در ادامه بیان کرد: اما این اقدام مشروط به این است که حس خدمتگذاری و خدمت صادقانه را در خودمان تقویت کنیم، مدیر ما باید یک مدیر جهادی باشد، شب و روز نشناسد و وقت و بی وقت پای کار باشدو از پروژه‌ها بازدید کند، مشکلات مردم را ببیند تا مردم احساس کنند خدمتگذاران آن‌ها وظیفه سربازی خودشان را بهتر انجام می‌دهند.
دوره عافیت طلبی و بی تفاوتی گذشته است
احمدی اظهارکرد: بدون تعارف بگویم که امروز دیگر دوره عافیت طلبی و بی تفاوتی نیست و مقطعی‌ای است که باید با همدلی و وحدت تلاش کنیم و موانع و مشکلات را فراروی ملت و مردم که جانشان را برای حفظ این کشور و انقلاب در عرصه‌های مختلف در طبق اخلاص گذاشتند، با تلاش و همت مضاعف برداریم.
 از لحاظ منابع مالی محدودیت نداریم
وی درادامه تصریح کرد: مدیران استان باید تعهد و دلسوزی را در عمل به منصه ظهور برسانند، طبیعی است که در اجرا موانعی هم وجود دارد هرچند استان از لحاظ منابع مالی نسبت به سال گذشته محدودیت آنچنانی ندارد و همانطوری که اشاره شد امسال از سال‌های خوبی در بعد اعتبارات تملک دارایی‌ها است و تا این تاریخ ما تخصیصی داشته‌ایم که درطول یک دهه گذشته با وجود رشد بی سابقه نفت، چنین تخصیصی را دراین مقطع نداشته‌ایم.
مدیران بهانه‌ها را کنار بگذارند و پای کار بیایند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران باید پای کار بیایند و این بهانه‌هایی که بنده می‌بینم که عمدتاً بحث ناهماهنگی بین بخشی است را باید کنار گذاشت، که بسیاری از این مسائل را می‌شود به راحتی حل کرد و سرمایه گذاری‌های عظیمی که درحوزه آب و خاک، انرژی و خدمات فرهنگی و عمومی داشته‌ایم را در اختیار مردم قرار دهیم.
مدیران با اطلاعات وارد جلسات شوند
احمدی عنوان کرد: دشمن تمام توانش را معطوف به این کار گذاشته که مردم ما رانسبت به آینده ناامید و ساختار مدیریتی کشور را ناکارآمد نشان دهد و نشاط را از مردم بگیرد، ما درجبهه مقابل باید کارایی خودمان را افزایش دهیم و این کارایی زمانی افزایش پیدا می‌کند که مدیر ما احساس مسئولیت کندو با اطلاعات لازم وارد جلسات شود.
مشکلات مردم را مرتفع کنید
وی گفت: یک مسئول باید اشراف کامل برحوزه کاری‌اش داشته باشد و مسائل و مشکلات حوزه و طرح‌ها و پروژه‌های حوزه خودش را بداند و مدیرانی که عمداً در چنین جلساتی با اطلاعات ناقص مسائل را مطرح می‌کنند به این مفهوم است که این یک مدیر کارآمد دراین بازه زمانی نیست، بنابراین باید کمربندها را محکم بست و به کارآمدی در ساختار توجه جدی کنیم و وقت گذاشت و از مردم فاصله نگرفت و مشکلات مردم را مرتفع کرد.
نقش هژمونی رسانه‌ای دشمن
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم ما خدمات را می‌بینند، اما هژمونی رسانه‌ای دشمن شبهه افکنی می‌کند، ما پیشرفتی که به عنوان مثال در حوزه دانش پزشکی و علوم پزشکی چه در بحث دستاوردها، تولید علم، تجهیزات و نیزآموزش در سطح کشور داریم در منطقه قابل مقایسه با هیچ کشوری نیست.
مسئولان با خدمت رسانی به مردم امید دهند
وی تصریح کرد: راه طولانی در پیش داریم و کاستی‌هایی هم در طول مسیر وجود دارند، اما وظیفه داریم به مردم امید دهیم و با قدرت راه خود را ادامه خواهیم داد و کاستی‌ها را مرتفع خواهیم کرد و در خدمات رسانی به مردم کوتاهی نخواهیم کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از همه مدیران و مسئولان تقاضا دارم که موضوع حضور در پروژه‌ها، سرکشی، نظارت و تسلط برامور کاری را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنید که اگر کارشناسان و زیردستان بدانند ما بیداریم، هم با انگیزه کار می‌کنند و هم درست کار می‌کنند.
مدیرانی که در چرت هستند
احمدی افزود: مدیری که در چرت باشد و اطلاعاتی نداشته باشد و از مدیران راه دور هم باشد نمی‌تواند وظیفه خودش را به‌درستی انجام دهد و ازچنین مدیری سوءاستفاده خواهند کرد و آن موقع بیت المال ازبین خواهد رفت و ما به اهدافمان نخواهیم رسید.
اختصاص اعتبار ویژه به مناطق گرمسیری
وی ابراز داشت: امسال چهلمین ساگرد انقلاب است و دولت هم منابعی خوبی را گذاشته است و موافقنامه ها هم مبادله شدو به‌ویژه در مناطق گرمسیری استان سعی می‌کنیم اعتبارات را متمرکز کنیم و در فصول دیگر در حوزه راه‌ها و زیرساخت‌ها سعی می‌کنیم این منابع را به جاهای دیگر نیز اختصاص دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
United States
سلام جناب احمدی.محض پیغمبر دیگه این جملات و سخنرانی های تکراری رو نه شما نه هیچ مسئولی تکرار نکنه.دیگه همه میدونن جنگ اقتصادی که چه عرض کنم واویلا .همه میدونن شرایط چقدر سخته که چه عرض کنم چقدر وحشتناکه و.... فقط اینو مردم میدونن که همه حس میکنن آخر...ولی نمیدونن که شما و همه مدیران با عمل نه با حرف میتونین نظم بازار و معیشت مردم ر بهبود ببخشین.به عنوان مثال کوچک چرا جنس تو سه مغازه سه قیمت مختلف داره و هزاران مثال دیگر که همه میبینن...... این نابسامانی تقصیر شماها و تیمتونه وقتی نظارت نباشه وقتی کسی دل نسوزونه اوضاع از اینی هم که هست بدتر میشه.شما فکر نمیکنید چرا این مردم چشمه دیدن هیچ مسئولی رو ؟!!جوابش روشنه... چون هیچکدوم از جنس مردم بدبخت نیستن و مردم رو نمیفمن... چون همشون رو شماها مسئولای رده بالا تر به صورت کامل ت.خونه سازمانی و...................... مقصر اصلی شما هستین که مدیران رو اینجور بار آوردین، هر چند خودتون هم از مردم نیستین.فقط ... به خدای محمد قسم دیگه خدا هم به داد مردم نمیرسه خدا ظلم رو ببینه قهر میکنه. اصل . رو به خطر انداختین و خون این همه شهید رو دارین . خونه این همه جوون ریخته شد که.ا تو خونه مفتی با ماشین می با انواع بن خرید و..... به راحتی و بی دغدغه گذران زندگی کنید اون وقت یه عده به خاطر اینکه کسی نبینشون شب دیر موقع میان تو بازار گوجه و تره بار گندیده میبرن خونه، یعنی شما اینا رو نمیدونید!!!!!!! چطور شب راحت میخوابید؟؟؟!!! فقط این رو مطمئنم .. وسلام
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1