تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۹۰۳۴۰
مطالبه عمومی؛

چند سؤال از رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/ چه تعداد طرح با چه میزان اعتبار انجام داده‌اید؟

۱۰
۱
چند سؤال از رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد/ چه تعداد طرح با چه میزان اعتبار انجام داده‌اید؟
کبنا ؛پس از آن‌که رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، آمارهایی از عملکرد خود در رسانه‌ها منتشر کرد، برخی از مخاطبان به آمارهای اعلامی او انتقاداتی وارد کرده و عنوان می‌کنند سید علی معتمدی عملکرد قابل قبولی در دو سال و نیم گذشته از خود بر جای نگذاشته است.
به گزارش کبنا، با تغییر دولت و روی کار آمدن دولت سیزدهم، در دی ماه 1400 طی حکمی سید علی معتمدی به عنوان رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. پیش از او الیاس تاج‌الدینی مسولیت این سازمان را برعهده داشت. آن روزها انتصاب معتمدی با انتقادات زیادی همراه بود و او را نیروی یکی از نمایندگان عنوان می‌کردند. به هر حال از آن روز تاکنون دو سال و نه ماه می‌گذرد. در طول این سال‌ها انتقادات زیادی به عملکرد او شده که اوج آن را می‌توان در روزهای اخیر دید.
گفته می‌شود جهاد کشاورزی به دلیل تنوع مأموریت‌ها و ادارات کلی که زیر مجموعه خود دارد، هر ساله در هفته دولت بیشترین تعداد پروژه‌ها را دارد، اما حالا با ریاست معتمدی پور، به کمترین پروژه در دوران خود رسیده است.
نوک این انتقادات به آمارهایی برمی‌گردد که معتمدی اعلام کرده بود. هر چند این پایگاه خبری به خودی خود نمی‌تواند آمارهای رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد را رد یا تأیید کند، اما او را خطاب قرار می‌دهیم و از او می‌خواهیم به سؤالاتی که در ادامه می‌آید به صورت شفاف و مستند پاسخ دهد.
تعداد دقیق پروژه‌های افتتاحیه هفته دولت که مختص به دوره ریاست معتمدی است چند مورد هستند؟
در حوزه مکانیزاسیون گلخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در طول دو سال و نه ماه گذشته چه اقداماتی انجام شده است؟ آیا یک پروژه در این خصوص کلنگ‌زنی شده است؟ میزان اعتباری که برای گلخانه‌ها جذب کرده چقدر است؟
در خصوص طرح اراضی شیب‌دار در طول این سال‌ها چه میزان اعتبار جذب شده است و چه اقداماتی انجام شده است؟ روشن و شفاف اعلام شود در طول این مدت چه تعداد درخت کاشته شده است؟
یکی از طرح‌های جهاد کشاورزی، مبارزه با آفات بیولوژیک است؛ در دوره معتمدی چه اقداماتی انجام شده و چه مقدار اعتبار جذب شده است؟
صندوق حمایت از توسعه کشاورزی تا پیش از این دارای تراز مثبت بوده است؛ آیا در دوره معتمدی نیز تراز آن همچنان مثبت است؟ اگر منفی شده دلیل و یا دلایل آن کدامند؟  همیشه ترازش منفی اما
ضریب مکانیزاسیون در استان کهگیلویه و بویراحمد چقدر است؟ در خصوص آبیاری تحت فشار چه اقداماتی صورت گرفته است؟
یکی از مشکلات جهاد کشاورزی خلأ در حوزه ناوگانی است. در طول این سال‌ها چه اقداماتی برای این خلأ انجام شده؛ آیا خودرو یا خودروهایی به این ناوگان اضافه شده است؟
در خصوص کارخانه خوراک دام که اتفاقاً توسط بخش خصوصی صورت گرفته است، چه اقداماتی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام شده است؟
گفته می‌شود تسهیلات گلخانه‌ای افزایش یافته است؛ دقیقاً مقدار آن چقدر بوده و حالا به چقدر افزایش یافته؟ آیا تسهیلاتی از سوی این سازمان پرداخت شده است؟
لازم است سید علی معتمدی رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به طور شفاف و دقیق همراه با مستند با سوالات بالا پاسخ دهد تا چنانچه انتقاداتی که از او می‌شود مبنایی ندارند برای افکار عمومی مشخص شود. اما چنانچه پاسخی از سوی این سازمان داده نشود، این فرضیه تقویت می‌شود که همه انتقادات به شیوه مدیریت معتمدی وارد و درست است.
این پایگاه خبری آمادگی درج پاسخ جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
😁😁😁😁😁
جهادکشاورزی
Iran, Islamic Republic of
یک شخصیت می باشد جهاد کشاورزی استان را به قهقرا برد
Iran, Islamic Republic of
عملا هیچ
فقط حرف
Iran, Islamic Republic of
معتمدی غیر از حرف و مصاحبه های بی خود و سرکاری چیزی بلد نیست
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه جانشینیش آقاشیری رئیس حراسته
Iran, Islamic Republic of
اون از رئیس سازمان بورس آقای عشقی
این از استاندار پاک دست که هم فرزندش خاص بود
این هم از بریدن سر مردم با پنبه

یک کلام همتون خراب کردین پاک دستان
Iran, Islamic Republic of
تو زمینه انتخابات فعالیت بسیار خوبی داشت ، کشاورزی در فرع بود
Iran, Islamic Republic of
در آمار سازی بی اساس که ذهن همه را درگیر نماید لنگه نداره ولی معلوم نیست پای وجدان که درمیان بیاد چطور آرامش داره و تاکی میخاد ادامه پیدا کنه.
United States
نونم سیچه سیل سر کله اینگل نیکنن ایایین مدیر کلی وشو اییین
حسن
United States
معتمدی
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

سفره‌هاي جداگانه وام عشقي!

اگر براي رياست سازمان بورس فراخوان داده شود. شخصيتي متخصص و متشخص و دانا و با تجربه انتخاب ...
رانت مومنانه

رانت مومنانه

روزنامه سازندگی نوشت: «عشقی»‌ها همیشه در تاریخ ایران سرشناس بوده‌اند. از سیدمحمدرضا کردستانی ...
1