تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۴۷۲۰۴۵
کبنا گزارش می‌دهد

چرا شرکت دخانیات کهگیلویه و بویراحمد را گوشت قربانی می‌کنید؟

۳
چرا شرکت دخانیات کهگیلویه و بویراحمد را گوشت قربانی می‌کنید؟
کبنا ؛دفتربازاریابی و فروش دخانیات استان کهگیلویه و بویراحمد پس از مدت‌ها با تلاش یک مدیر جوان کارآمد مستقل شد، اما گویا این موضوع به مذاق برخی مدیران کشوری خوش نیامده و برنامه‌هایی برای این استان دارند.
به گزارش کبنا نیوز، طی یک سال و اندی اخیر دفتر بازاریابی و فروش دخانیان استان کهگیلویه و بویراحمد از استان فارس مستقل شده و توسط مدیر این اداره، زیرساخت‌ها و امکاناتی مثل تجهیز ساختمان فروشگاه، خودرو اداری و نیسان فراهم شده است، اما گویا استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه قرار است گوشت قربانی باشد و عده‌ای برای امکاناتی که با تلاش و زحمت فراهم شده، خواب‌هایی دیده‌اند.
یکی از معاونین شرکت دخانیات ایران بنام خانم «جامعی» با پشتیبانی «فرخ نعمت‌خواه» که مدیران سابق و از بانیان وضع موجود می‌باشند، انتصابات مشکوکی داشته‌اند و طی یک سال سه حکم برای او زده شده، و برخی از مدیران دیگر تلاش دارند دوباره کهگیلویه و بویراحمد را وابسته کنند. افرادی که تماماً مشکل مدیریتی هستند، و در دولت سیزدهم همچنان مشغول به کار هستند. چطور رئیس جمهور محترم در این خصوص گفته‌اند که بانیان وضع موجود باید کنار بروند، اما پس از مدتی باز هم این افراد هستند که در این دولت سر کار می‌آیند؟ این‌ها باعث دلسردی نیرو‌های تلاشگر انقلابی حامی دولت می‌شود.
چرا دو ماه است که دفتر بازاریابی و فروش استان کهگیلویه و بویراحمد وارد حاشیه شده است و مدیر این اداره استعفا داده و رفته و این دفتر همچنان بلاتکلیف است پاسخ این سؤال باید را بانیان وضع موجود دهند یا مسولین دلسوز دولت؟
چرا خودرویی که با تلاش بدست آورده شده، به استان‌های دیگر داده شود؟ چرا سهم استان کهگیلویه و بویراحمد باید به استان‌هایی داده شود که خودشان ۵ برابر ظرفیت و امکانات دارند؟ آیا این‌ها غیر از بی‌عدالتی تبعیض و ناکارآمدی مدیران فعلی دخانیات ایران دلیل دیگری دارد؟
نام شما

آدرس ايميل شما

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

مصوبه عجیب نمایندگان مجلس

 محمد حسین فرهنگی نماینده مجلس گفت: مجلس به حکم بسیار عجیبی در جریان رسیدگی به بودجه ...
1