تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۶۱۲۶۹
پاسخگویی و خدمت‌رسانی زمان و مکان نمی‌شناسد

احمدزاده به سبک رئیسی

۳۳
۰
احمدزاده به سبک رئیسی
کبنا ؛مدیران کهگیلویه و بویراحمد از جمله استاندار این استان با تاسی از سیاست مرسوم دولت مردمی سیزدهم، تلاش برای رفع مشکلات، پاسخگویی و خدمات‌رسانی به مردم را محدود به زمان و مکانی خاص ندانسته و همواره در راستای شفافیت بخشی به امور محوله پیشقدم هستند.
به گزارش کبنا، یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم کاهش فاصله بین مردم و دولتمردان و رفع مشکلات مردم محروم در هر نقطه‌ای از کشور است و به تبع از این رویکرد مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد خاصه سید علی احمد‌زاده استاندار این استان وقت خود را برای گوش سپردن به مطالبات مردمی محدود به زمان و مکان خاصی نکرده و در فواصل زمانی مختلف از رفتن به میان مردم در دورترین نقطه استان گرفته تا در حاشیه نماز جمعه شهر‌های مختلف از دیدار حضوری و شنیدن مطالبات و درد دل آنان غافل نشده است.
بدون شک با ادامه این روند و الگوگیری سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بویژه تیم اقتصادی از این رویه و رویکرد تحولی نماینده عالی دولت در استان می‌توان به تحقق شعار محوری سال ۱۴۰۲یعنی "مهار تورم و افزایش تولید" بیش از پیش‌امیدوار شد و شاهد گره گشایی از امور بر زمین مانده مردم و به تبع آن کاهش فشار‌های اقتصادی موجود بر آنان بود.
اولین سفر شهرستانی سید علی احمد‌زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به محروم‌ترین نقطه استان یعنی "سیلاب و کلوار" در ۱۶مهر ۱۴۰۰ آغازگر تلاش جهادی وی بود که در این سفر مردم روستا در حضور مسئولان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکلات خود را بی‌واسطه بیان کردند و استاندار در دیدار چهره به چهره به حرف‌هایی که از درد بلند و دیرینه‌ای حکایت داشت بخوبی گوش فرا داد.
صبح روز دوشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد راهی بخش زیلایی از توابع شهرستان مارگون شد تا از نزدیک در جریان مشکلات چندی و چند ساله ساکنان این بخش قرار گیرد و راهکار‌های برون رفت از تنگنا‌ها را به کمک تیم کاری‌اش رقم زند.
تزریق اعتبارات ناشی از پیگیری‌های مداوم استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم و رویکرد محرومیت زدایی دولت، این روز‌ها رنگ و بوی متفاوتی به قاموس سفر‌های شهرستانی استاندار این استان بخشیده و بارقه‌ای از‌امید را در دل ساکنان ایجاد کرده است.
از ۱۶مهرماه ۱۴۰۰که اولین سفرشهرستانی استاندار آغاز شده و امروز پس از حدود دوسال با بیش از ۴۰سفر این سفر‌ها با صلابت و پیوسته ادامه یافته چنانچه همین چند روز گذشته شاهد حضور استاندار همراه با تیم کاری‌اش به منطقه دور افتاده دیگری از استان بودیم.
استمرار این سفر‌ها نشان از روحیه جهادی و خستگی ناپذیری دولتمردان دولت سیزدهم در استان کهیگلویه و بویراحمد دارد و قطعاً بواسطه همین دلگرمی‌ها و حضور بی‌واسطه هاست که امروز ساکنان این استان را برغم تحمل فشار‌های اقتصادی فزاینده زندگی همچنان در صف مقدم مناسبت‌های دفاع از نظام و انقلاب می‌بینیم.

اما پس از حدود دوسال از استقرار و تثبیت کابینه دولت سیزدهم و متعاقب آن پیگیری‌های مداوم استاندار و مطالبه گری‌ایشان از بدنه مدیریت اجرایی و ارشد کشور خاصه وزیران و رو به فزونی نهادن اعتبارات تخصیصی متناسب با رویکرد محرومیت زدایی دولت سیزدهم سفر‌های این مقطع زمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را با سفر‌های قبلی‌اش متفاوت‌تر کرده چرا که در این سفر‌های جدید ضمن بررسی مشکلات از نزدیک از کلنگ زنی‌ها و تکمیل و یا افتتاح طرح‌ها سخن بمیان می‌آید.
همزمان با حضور چهره به چهره استاندار با مناطق دور افتاده استان و احصای مشکلات این مناطق از یک طرف و تلاش‌های می‌دانی و گسترده و در عین حال حساب شده نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با کابینه دولت سیزدهم موجب گردید که میزان اعتبارات متمم سفر رئیس جمهور و هیأت دولت با میزان اعتبارات خود سفر نیز برابری کند و ماحصلش در نظر گرفته شدن اعتبار کم سابقه بیش از هفت هزار میلیارد تومانی آن هم در شرایط خاص امروزی کشور برای این استان باشد.
تزریق این میزان اعتبار به همراه اقدامات زیرساختی چشمگیری که در در حوزه سد‌سازی، تکمیل و احداث پتروشیمی‌ها و به چرخه تولید بازگرداندن کارخانجاتی که زمانی سنبل صنعت این استان بود و سال‌های سال بر اثر سوء مدیریت‌ها ر‌ها شده و کارگرانش خانه نشین شده بودند، حاصل تلاشی جهادی و خستگی ناپذیری بوده که استاندار بطور شبانه روزی طی یکسال و نیم اخیراز دور افتاده‌ترین نقطه این استان تا پایتخت با انگیزه خدمت‌رسانی در حرکت بوده است.
در کنار این اعتبارات باید به دیگر تلاش های‌ایشان در افزایش اعتبارات مصوب تملک دارایی سرمایه‌ای ابلاغی از حدود۹۳۲ میلیارد تومان سال ۹۹ به ۲هزار و ۳۵میلیارد تومان در لایحه بودجه ۱۴۰۲ اشاره کرد که مقایسه این اعداد نشان از جهش اعتبارات ابلاغی استان در این دوره از مدیریت عالی استانی دارد.
به گفته رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای سال ۹۹ که به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ شده ۹۳۲ میلیارد تومان بوده است که در سال ۱۴۰۰ به یک هزار و ۵۹۳ میلیارد تومان رسیده به این معنا که حدود ۷۱ درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرده بود که سال ۱۴۰۱ این اعتبارات ابلاغی به یک هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان و در لایحه بودجه به حدود ۲ هزار و ۳۵ میلیارد تومان افزایش یافت که رشدی معادل ۳۱ درصد را نشان می‌دهد.
بنابراین احمد‌زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر‌های شهرستانی اخیر خود یک پله از مرحله احصای مشکلات پا را فراتر گذاشته و تا اندازه‌ای در بیان تولید محتوا با دیگر سفر‌های پیشین تمایز هویدا بود، چرا که فرای بررسی نارسایی‌های موجود، حرف و حدیث از اختصاص خوب اعتبارات سفر رئیس جمهور دولت سیزدهم به این استان و آغاز تحولات مبنایی در جهت خروج از بن بست مشکلات قدیمی بود.
نماز جمعه فرصت مناسبی است تا مردم فارغ از گیر و دار‌های اداری با مسئولان ارتباط بی‌واسطه برقرار کنند و درخواست‌ها و مشکلات خود با آن‌ها را مطرح کنند.
در نماز جمعه هفته گذشته یاسوج هم استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۱۲: ۳۰ تا ۱۵ در مصلی امام خمینی این شهر چهره به چهره با مردم دیدار کرد و مردم از نزدیک به طرح مشکلات خود با نماینده ارشد دولت در استان پرداختند.
احمدزاده ضمن حضور در نمازجمعه عبادی و سیاسی این هفته شهر یاسوج با برگزاری ملاقات مردمی مشکلات شهروندان را بررسی و دستورات لازم را جهت تسریع در رفع آن‌ها صادر کرد.
در این دیدار صمیمانه استاندار ضمن شنیدن مسائل و مشکلات مردم از نزدیک در جریان موارد مطرح شده قرار گرفت.
این دیدار‌ها روند بررسی مکاتبات شهروندان، دسترسی به مسوولین استان و رسیدگی به مطالبات مردمی را تسهیل می‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار‌ها با صمیمیت به دیدار و ملاقات مردم می‌رود اما در عین از برخی رفتار‌های نمایشی که تنها به تکریم ظاهری مردم بپردازد فاصله معناداری دارد.
وی حدود ۲سال گذشته از مدیریتش در این استان بخوبی نشان داده است که با تعهد، تدبیر و مدیریت جهادی و انقلابی می‌توان به خواسته‌های مردم جواب مثبت داد و مشکلات آنان را رفع کرد.

احمدزاده با تاسی گرفتن از مسئولان عالی رتبه نظام همواره به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بار‌ها توصیه کرده است که بن بستی برای حل مشکلات مردم وجود ندارد، تنها باید راه حل لازم برای رفع مشکل را پیدا کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید در برنامه‌های ملاقات عمومی به دنبال آسیب‌شناسی هستیم تا نقص کار‌ها را برطرف کنیم.
در این دیدار تعدادی از ملاقات‌کنندگان از استاندار درخواست اشتغال داشتند که استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیکاری از دغدغه‌های خانواده‌ها است و در این زمینه گرفتاری‌های فراوانی دارندکه در سالجاری با افزایش تولید و خلق فرصت‌های جدید شغلی به دنبال کاهش بیکاری هستیم.
استاندار به رونق سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران و به توسعه بخش‌های اقتصادی و تولید استان تأکید کرد و گفت: اغلب مراجعین متقاضی کار و شغل هستند و آن بخشی که متقاضی کارآفرینی هستند قطعاً مورد حمایت همه جانبه قرار می‌گیرند.
همچنین یکی از افراد از اهالی شهرستان مارگون بود و درخواست گازرسانی به روستای دورأفتاده‌شان را داشت و در این خصوص قول مساعدی برای کار گازرسانی به این روستا داده شد.
ایرنا همچنین نوشت: حدود ۵۰ نفر زن و مرد در نماز جمعه هفته گذشته یک به یک با درخواست‌های متعدد و متفاوت به دیدار استاندار استان آمدند و احمدزاده با خوشرویی و صبر و حوصله دستور رسیدگی مشکلات آن‌ها را می‌داد.
دیدار‌های مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنها به حاشیه نمازجمعه‌ها و یا حضور در مناطق دورأفتاده استان نشده بلکه روز‌های شنبه هر هفته براساس برنامه زمانبندی لحاظ شده بطور مستمر پذیرای شنیدن خواسته‌های مردم از هر قشر و گروهی است و بدون شک این دیدار‌های چهره به چهره موجب شده که مشکلات و نارسایی‌ها و در عین حال نقاط قوت و ظرفیت‌های پرشمار استانی بیشتر دیده و احصا و در برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت نیز مؤثر افتد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
احمدزاده هیچ کاری برای هیچ منطقه ی محرومی نکردند؛فقط یه مدت می خواستندهم سفری کنند که نقاط مختلف استان را بشناسند؛ا
Iran, Islamic Republic of
کمایی به در دیوار میزنه و هر روز گزارشات کذب به حمایت از استاندار ضعیف اونم به معنای واقعی ضعیف میذاره

کمایی حداقل برا نظرات مردم ارزش قائل شوید
Iran, Islamic Republic of
احمد زاده برکنار شود بهترین خدمت به استانه این استان ضعیف و ناکارامد
Iran, Islamic Republic of
هیچ خروجی به لحاظ عملکردی برای استان نداشتند.
Iran, Islamic Republic of
مگه دولت های قبل چه کردند،محرومیت مال ۴۰ سال تو چه می گی ایشون یک سال و نیم اومده همش در تلاش
Iran, Islamic Republic of
همه خوب می دانید ،۴۰ سال مسول آمده و رفته هیچ کس مثل دکتر احمدزاده نبوده،همی این نظرها فقط مغرضانه نوشته شده،
لر
Iran, Islamic Republic of
حاشیه دیگه رنگی نداره
Iran, Islamic Republic of
بهتر است به جای گزارش های تکراری بدون عمل توضیح دهند.
Iran, Islamic Republic of
همه ی این گزارش های تکراری و بدون نتیجه ی
Iran, Islamic Republic of
همه ی این گزارش های مبارک
Iran, Islamic Republic of
چرا فقط باید بستگان نزدیک ا نمایندگان مناصب را در اختیار داشته باشند؟
مگر بقیه ی مردم برای انقلاب زحمت نکشیدند؟
چرا شایستگان این استان و نخبه ها باید مورد بی مهری قرار گیرند؟
خندان
United Kingdom
خندیدیم
گریان
Iran, Islamic Republic of
گریه کردیم،،،گریه میکنیم،،،، برای حال وروزگار این مردم،،،بخصوص جوانان تحصیل کرده،،،ولی بیکار و انگیزه زندگی کردن را دیگه ندارند،،،،،سوختند رفتن پی کارشون.
من
Iran, Islamic Republic of
مرد نیستی نظرم رو بزاری
فقط استاندار نمایندگان استان در مجلسه
Iran, Islamic Republic of
مشک آن است که ببوید
نه آنکه عطار گوید
Iran, Islamic Republic of
دولت شعار .
شعار دادن شکم محرومان را سیر نمیکند که خود را حامی محرومان معرفی کردید
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
به جای اینکه دوربین را بردارید و مستند درست کنید یک جو مشکلات اقتصادی مردم را حل کنید اگه با شعار چیزی عوض میشد الان جهان در سیطره ما بود مثل مدیران ارشد استان فرقی نداره به‌ حال مردم بدبخت
کارمند استانداری
Iran, Islamic Republic of
اولا مطلب منو حتما بزنین
دوم اینکه کبنا منتقد سخت استاندار بود ولی الان طرفدار شده واین واقعا مایه تاسفه
سوم استاندار بغیر وعده در روستاها که همه برزمین مانده وهیچ پیشرفتی ندارند ولاف تخصیص واعتبار معمولی استان وشکاف دربدنه نیروهای انقلابی هیچ توانایی نداشته
شما هم تعریف دروغ ندین که دولت از بالاش هم بهتراز این استان نیست
Iran, Islamic Republic of
تو چه عقده ای تو دلت داری؟؟؟؟بدبخت تو هم به جای نمی رسی
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
فقط به فکر پست دادن به سادات عنای باشت هست
جواب بی طرف
Iran, Islamic Republic of
برادر ایشون به هیچ فرد عنایی پست نداده ... اونا هم ضعیفترین نیروهان
Iran, Islamic Republic of
تو اگر یه ذره سواد داری این پست ها ربطی به استانداری نداره،استاندار فقط مدیر کل انتخاب کرده،همی اینا مربوط به نماینده و بقیه بوده
Iran, Islamic Republic of
سلام همش
ناصر
Iran, Islamic Republic of
جوک می‌فرمایید
خوش کزده برگرده بفرمایید این گشتنها وملاقات حضوری هر کجای آستان چه دردی درمان کرده
راس میگید تحقیق میدانی کنید کسانی که حضوری مشکلات رو بیان کردن چند در صد مفید فایده بوده
وگرنه گل گشت رو همه بلند اونم از جیب وبا امکانات دولتی
یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای احمدزاده استاندار دولت مردمی وفرماندار اسبق گچساران باتوجه به اینک خودت از باغات دیمی وقدیمی کوه دیل اطلاع کامل دارید ودر دوسه سال گذشت با همکاری شرکت اکتشاف نفت وشرکت نفت گچساران و هماهنگی محیط زیست یک جاده خاکی از ابریگون به کوه دیل زده شده که گویا آقایان محیط زیست این جاده را خصوصی وبنام خودشان زده اند وشرط وشروط گذاشته اند برای مردم آیا این هست اقدامات دولت مردمی ومدیریت شما در استان لطفا بررسی واقدام کنید این خصوصی سازی برای این اداره واین نظام واین مردم سزاوار نیست امیدوارم ریاست دولت مردمی ومعاونش در محیط زیست کشور تا اتفاقی رخ نداده در منطقه اقداماتی صورت بگیرد وسلام باغدار کوه دیل یونسعلی حسنعلی پور 09927081326
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
سلام
متاسفانه از استاندار مادبگیر تا بخشداران و همه مدیران در حد این دولت انقلابی که ان همه وعده وعید داد نیستن. واکثرانها از همان دولت قبل هستن که هیچ گونه دغدغه ای برای مردم ندارن
Iran, Islamic Republic of
رئیسی و مدیرانش یکی از یکی بی تدبیرتر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
نزدیک به سی نفر از اقوام نورچشمی در این استان مسولیت دارند اگر این حرکت انقلابی هست ما مظلومین چه گناهی کردیم
Iran, Islamic Republic of
دولت سیزدهم مردمی نیست اولا کمترین رای مردم را دارد .منتخب این کمترین با حذف تمام رقبا انجام شد .هیچ برنامه ای برای اداره ندارد .در طول حیات انقلاب وحشتناک ترین تورم ها را در این دولت وضع شد و اقشار آسیب پذیر که دولت ادعا می کند طرفدار او بوده اند نابود شده اند ..در این دولت طبقه ی متوسط حذف و عملا به زیر خط فقر رفت و جامعه به فقیر 96درصد و 4درصد که قالیباف هم جزء آنهاست تقسیم شد
Iran, Islamic Republic of
درود بر انسانهای خوب،دکتر احمدزاده
صادق
Iran, Islamic Republic of
نیازی به اینگونه رفتارهای تبلیغاتی نیست . مدیران خود را از نیروهای متعهد به انقلاب انتخاب می‌کرد .نه مدیرانی وابسته به میزان رای به نمایندگان .نه مدیرانی نژاد پرست .
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت استان
ناصر
Iran, Islamic Republic of
چرا همه سوراخ دعا رو گم میکنیم!؟
ی وقتی دولت خاتمی نفت شد ده دلار
کارآیی کرد واز بد حادثه عجوبه قرن شد رییس جمهور ونفت رفت صدوبیست دلار ومحمود خان دوره افتاد ودر هر کوی و برزن کیسه دلار دسش بود واز کیسه مردم گدا صفتی رو بین مردم رواج داد واز قبل دلارا نفتی محبوبیتی بین مردم پایین دست ابادی بدست آورد
حالا حضرات دوره افتادن ووعده میدم
نمیدونم این وعده های چه نفرتی پی داره
اینو میگم چون در روستا هستم هم گشاده دستی عحوبه قرن رو دیدم وهم وعده های این حضرات رو از حزف هیچ نزاید
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1