تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۴۶۱۰۹۰
هر هفته روز شنبه برگزار می‌شود

ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ از اشتغال، قیمت شن و ماسه تا ورزشکار قطع نخاعی ( + تصاویر )

۹
۰
ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ از اشتغال، قیمت شن و ماسه تا ورزشکار قطع نخاعی ( + تصاویر )
کبنا ؛در ادامه برنامه ملاقات مردمی روز‌های شنبه هر هفته، دکتر سیدعلی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ امروز در محل دفتر کار خود با مراجعه‌کنندگان دیدار کرد.
به گزارش کبنا، در این دیدار پس از طرح و بیان مشکلات توسط مراجعه‌کنندگان، استاندار ضمن بررسی موضوعات مطرح شده به درخواست‌های آنان رسیدگی کرد.
در این برنامه ملاقات عمومی که حدود چهار ساعت به طول انجامید عیسی شهامت معاون هماهنگی امور عمرانی، احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سیدافضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار حضور داشتند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد دستورات لازم را برای رفع مشکلات و اقدام به هر یک از معاونان و مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی استان براساس اختیارات قانونی صادر کرد.

دکتر احمدزاده تصریح کرد: برخی مشکلات و مسائل آن‌ها مطرح شد که مسأله اشتغال و بخش‌های مسکن و تولید وجه برجسته مطالبات مردمی بود.
استاندار عنوان کرد: در ملاقات مردمی امروز بیشتر مشکلات با دستگاه‌های اجرایی، مسائل عمرانی، منابع طبیعی، اشتغال دولتی، مشکلات شخصی، خدماتی، کشاورزی و تسهیلات بانکی بوده است.
احمدزاده به اهمیت طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های گچساران در قطعه زمینی به مساحت سه و نیم هکتار و قطعه زمینی هم از منابع طبیعی در منطقه سرچنار برای احداث به درخواست پیشنهاد‌دهندگان موافقت کرد.
وی تأکید کرد: منابع طبیعی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری لازم را در این دو موقعیت برای خانه دار کردن جوانان بکار گیرند.
استاندار تأکید کرد: برای رونق طرح نهضت ملی مسکن در استان همه دستگاه‌های اجرایی از جمله منابع طبیعی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شهرداری‌ها، مسکن شهرسازی، جهاد کشاورزی و بانک‌های عامل با جدیت پای کار باشند.

احمدزاده در خصوص زمین‌های تپه کوهنورد که قطعه‌بندی شده است، خطاب به مالیکن آن‌ها گفت: چنانچه تمایل و این آمادگی را داشته باشند دستور لازم را برای احداث مسکن خود مالکی ویلایی و یا چند طبقه همراه با پرداخت تسهیلات بانکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن صادر خواهد کرد.
استاندار در خصوص متقاضیان اشتغال دولتی هم گفت: به لحاظ جذب هرگونه نیرو در بدنه دستگاه‌های اجرایی دست ما بسته است و جذب نیرو فقط از طریق آزمون سازمان سنجش کشور انجام می‌شود.
احمدزاده تصریح کرد: در آینده بنا است ۸۰ نفر در بدنه دستگاه‌های اجرایی و همچنین وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و شرکت نفت تعدادی نیرو از طریق آزمون جذب کنند و سهمیه ۲۵ درصد ایثارگران استان باید رعایت شود.
استاندار برای رفع مشکل ورزشکار مدال‌آور هم استانی که بر اثر حادثه‌ای قطع نخاع شده بود دستور لازم را صادر و به حمایت از ورزشکاران مدال‌آور تأکید کرد و اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان این نخبگان را به خوبی حمایت کند.
وی به اهمیت طرح تجمیع کارخانجات تولید شن و ماسه در یاسوج تأکید کرد و گفت: برای رفع مشکل کارخانجات تولید شن و ماسه، ایجاد رقابت در قیمت و کیفیت، همچنین دسترسی بهتر به آن‌ها و جلوگیری از هرگونه آلودگی‌های زیست محیطی این اقدام مهم در دستور کار حوزه معاونت امور عمرانی استانداری قرار بگیرد.
وی تأکید کرد: برای تسریع در روند کار و رفع مشکلات کارخانه‌های شن و ماسه تیمی از حوزه معاونت امور عمرانی به صورت میدانی از آن‌ها باردید کنند.

احمدزاده به مطالبات به حق تولید‌کنندگان و بنگاه‌های اقتصادی و همراهی کردن بیشتر بانک با آن‌ها تأکید کرد و افزود: صنعتگران و تولید‌کنندگان چانچه مطالبات قانونی دارند مورد توجه جدی قرار گیرند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به خدا کمتر انسانهای مثل دکتر احمدزاده پیدا می شود،هزاران درود
پیمان
Iran, Islamic Republic of
استاندار
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار جلسات آقای استاندار با افراد خاص هست که انشالله این موضوع حضوری خدمت رئیس جمهور گفته خواهد شد، حدود ۸۵ مرتبه در یک روز رنگ زدیم سامانه بازرسی استانداری مکالمه تلفنی جواب نداد، الان هم مشخص هست با چه افرادی دیدار میکنه با یک آدم بدبخت مثل ما یک ملاقات نداشته، لطف کنه به صورت حضوری در شبکه دنا از این آزمون چند وقت پیش استانداری برای خانواده هایی که حقشون خورده شد حرف بزنه. که انشالله مستقیم با رئیس جمهور در این سفری که داره همه چی گفته میشه
یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام وقتی طرحهای ملی مثل تونل مسیر گچساران دیل چرام دهدشت در مدیریت شما تعطیل شده آیا مراجعه کنندگان به استانداری وخدمت شما مشکلاتشان رفع میشود من حسنعلی پور یقین دارم که نه آقای احمدزاده چون پرونده کوه دیل در استانداری و فرمانداری وبخشداری وادارات مربوطه ثبت هست اما از اقدام وعمل خبری نیست از آب سد کوثر برای باغات ارو ودیل هم خبری نیست آقای استاندار یا بهتر بگویم فرمانداراسبق گچساران وسلام 09169736218
Iran, Islamic Republic of
ملاقات عمومی با تندیس
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
ملاقات فایده ای ندارد عملکرد مدیران کل را بررسی کند از جمله محیط زیست استان. منابع طبیعی استان. آموزش و پرورش استان. که طایفه ای و سفارشات نماینده‌ی خاص هستند
Iran, Islamic Republic of
محیط زیست‌کارش بیسته
لبنان
Iran, Islamic Republic of
زنده باد استاندار مردمی و پرتلاش
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار محترم علت تعطیلی کارخانه دهشیر شهردهدشت که قطب تولید شیر استان میباشد چیست؟
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1