تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۴۹۰۴۱۱
کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد /

کدام مجری، شاعر و مداح معروف کشور به یاسوج سفر می‌کنند؟

۰
کدام مجری، شاعر و مداح معروف کشور به یاسوج سفر می‌کنند؟
کبنا ؛اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تا ساعاتی دیگر آغاز به کار خواهد کرد که در این کنگره مجریان و مداحان معروف به اجرای برنامه‌های خود خواهند پرداخت.
کنگره ملی شهدا به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اقدامی اعتقادی، عاشقانه و همراه بابصیرت الهبه ‌دور از دستورالعمل‌ها و مصوبه‌های دولتی است که از اردیبهشت‌ماه سال جاری با اجرای اجلاسیه شهدای ارتش آغاز شده است و در طول این ایام اجلاسیه‌های مختلف شهرستانی و استانی نیز حول آن برگزار شده است.
پس از برگزاری موفق و باشکوه نخستین همایش سرداران، امیران، فرماندهان و هشت ۱۸۸۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در ۱۱ مهر ۱۳۹۵، بار دیگر این افتخار و توفیق در استان محقق شده و پس از برنامه‌ریزی و تدارک‌ها که از سال ۱۴۰۱ کلید خورد و مهم‌ترین رویداد فرهنگی و معنوی در این خطه شهیدپرور از ۶ اردیبهشت با برگزاری اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر گچساران وارد فاز عملیاتی شد.
برگزارکنندگان این آیین اعتقاد دارند که کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد افزون بر زنده نگه‌داشتن یاد جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا نقش ارزنده‌ای در خودسازی فردی و اجتماع دارد به همین علت فراتر از وظایف اداری جهادی‌وار برای برگزاری مطلوب آن تلاش می‌کنند.
کدام مجری، شاعر و مداحان معروف کشور به یاسوج سفر می‌کنند؟
در آیین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد که چهل هزار برنامه برای آن پیش‌بینی شد یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فرهنگی استان بوده با همدلی مثال‌زدنی همه مسئولان تبدیل به الگویی در همه آیین‌ها شده است.
سرهنگ پاسدار وحید مثنوی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه فتح در گفتگو با خبرنگاران به معرفی هنرمندان و مجریان دومین کنگره ملی شهدای استان پرداخت که در ادامه معرفی می‌شوند.
مجری توانمند رسالت بوذری
کدام مجری، شاعر و مداحان معروف کشور به یاسوج سفر می‌کنند؟رسالت بوذری مجری و بازیگر هنر تئاتر در دهه ۱۳۵۰ متولد شده است، وی دارای مدرک فارغ‌التحصیلی در حوزه علوم اسلامی و اندیشه و فقه سیاسی تحصیل‌کرده است و مدرک خود را در این زمینه اخذ کرده است و تابه‌حال مقاله‌های زیادی دررابطه‌با رشته تحصیلی خود و همچنین اندیشمندان جهان اسلام مهدویت و … به نگارش درآورده است.
وی مجری توانمند برنامه شب‌های شیدایی و برنامه تلویزیونی محفل است.
قاری قرآن؛ سعید پرویزی
سعید پرویزی در سال ۱۳۶۶ در خانواده‌ای مذهبی و سنتی دیده بر جهان گشود. کودکی که شاید انتظار نمی‌رفت، روزگاری نامش در صحن مسابقات بین‌المللی قرآن به‌عنوان قهرمان قرآنی کشورش اعلام شود. جوانی که سال گذشته، یعنی در سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور ایران از میان بیش از ۳۰ کشور از جهان، به مقام نخست دست‌یافت.
مداحان و ذاکران، محمدرضا بذری و محسن بنی فاطمیه
کدام مجری، شاعر و مداحان معروف کشور به یاسوج سفر می‌کنند؟محمدرضا بذری متولد ۱۳۶۰ اهل شهرستان بابل و حدود ۲۰ سال است که در زمینه مداحی و نوکری اهل‌بیت فعالیت دارد، بذری از مداحان بنام کشور بوده که چندین بار به استان دعوت شده است.
محسن بنی فاطمیه
کدام مجری، شاعر و مداحان معروف کشور به یاسوج سفر می‌کنند؟سید محسن بنی فاطمی از ذکران و مداحان به نام استان قم بوده که صدای زیبای وی در هر موکب و مسجدی همیشه گوش نواز بوده است.

شاعر: صابر خراسانی
کدام مجری، شاعر و مداحان معروف کشور به یاسوج سفر می‌کنند؟صابر خراسانی متولد مرداد ۱۳۵۶ در مشهد، شاعر است، فارغ التحصیل صنایع فلز از هنرستان سید جمال مشهد است، از کار تولیدی پوشاک به شاعری رسید و حالا در تهران زندگی می‌کند او در ۱۷ سالگی متاهل شده است
صابر تعریف می‌کند در همان سال ۸۲ با یکی از دوستانم شبانه به بهشت زهرا قطعه شهدا رفتیم که مردم برای گرفتن حاجت می‌آمدند، آن شب وقتی به خانه‌مان آمدم شعر گفتم، اصلاً نمی‌فهمیدم شعر است.
شعر اول و دوم در وصف شهدا و شعر سوم در وصف حضرت زینب کبری (س) بود. بیت اول شعر شهدا که اولین شعرم بعد از بازگشت از بهشت زهرا این بود:
وارد بهشت شدم عجب حال و هوایی؟ باز دارم خواب می‌بینم، انگاری تو کرب و بلایی
هنرمند موسیقی محلی: شهریار کریمی
کدام مجری، شاعر و مداحان معروف کشور به یاسوج سفر می‌کنند؟شهریار کریمی متواد ۳۰ دی ماه ۱۳۵۷ در شهر یاسوج و هم اکنون نیز ساکن شهر یاسوج است.
در سال ۱۳۹۰ توانست درتهران دانشگاه موسیقی در گرایش ساز ایرانی در رسته کمانچه به تحصیل خود ادامه دهد اما در این میان از سال ۸۸ به صورت تخصصی ردیف آوازی ایرانی را در محضر استاد مجتبی عسکری در اصفهان گذرنده است.
وی از خوانندگان به نام استان کهیلویه وبویراحمد در زمینه سنتی خواهی و آوازهای محلی است.
لازم به ذکر است اجلاسیه نهایی کنگره ملی دو هزار شهید استان کهگیلویه وبویراحمد در تاریخ هجدهم و نوزدهم شهریور ماه در دهکده دفاع مقدس یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد از ساعت ۲۰ شب برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

1