تاریخ انتشار
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۷
کد مطلب : ۴۹۰۳۸۹
در خطبه های نماز جمعهٔ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ چیتاب مطرح شد

سید فرج الله پژمان : جنابِ استاندار، علت محرومیَّتِ بخشِ کبگیان از کلنگ زنی، افتتاحیه در هفته دولت چیست

۲
سید فرج الله پژمان : جنابِ استاندار، علت محرومیَّتِ بخشِ کبگیان از کلنگ زنی، افتتاحیه در هفته دولت چیست
کبنا ؛به گزارش " کبنا " ازچیتاب، حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان امام جمعه کبگیـان در خطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه۱۶ شهریورماه ۱۴۰۳چیتاب ضمن توصیه رعایت تقوای الهی وپرهیز از گناه با اشاره به با اشاره به مسئله غفلت خطاب به حاضرین گفت: سعی کنید جزء غافلان نباشید چون کلید همهٔ بدبختیها غفلت است. 
وی رویگردانی از یاد خدا، فراموش کردن خداوند، ایمان نداشتن، فراموش کردن روز حساب، فراموش کردن مرگ، ایمان نداشتن، کنترل فرزندان را ازعوامل غفلت در زندگی برشمرد و افزود: غفلت از معاد انسان را در یوم الحساب سربه زیر و درمانده می کند. 
امام جمعه چیتاب درادامه مبحث غفلت خاطرنشان کرد: برخی از والدین آنقدری که در زندگی بفکر تأمینِ مادیات ( خوراک و پوشاک مسکن ) فرزندانشان هستند، از نشست و برخواست و کنترل آنان غافلند و باعث میشود که متاسفانه بصورت دیگری بار بیایند و این همان غفلت از همنشینی و راهنمائی درست در مسیر تعالی شخصیتی آنان است و متأسفانه زمانی دست بکار میشوند که دیگر دیر شده است. 
حجت الاسلام پژمان در فراز دوم از خطبه های این هفته با اشاره به مناسبتهای پیشرو، ضمن تسلیت فرهرسیدن شهادت امام حسنِ عَسکری "ع" و شروع دوران امامت حضرتِ مَـهدی "عَـج" گفت: آن امام هُمام با توجه به دوران خفقان و سختگیری حکومت زمانه خود علیرغم دوره کم خِلافَت، با مُشکلاتِ زیادی روبرو بود. وی ایجاد شبهه وشک تردیددر امامت، شروع زعامت امام زمان "عج"، حساسیت شدید دستگاهِ خلافَت بین مردم مبنی بر حذف ولیِ امام ، بروزِ فرقه های متعدد ولایتی، خیانت اطرافیان وکلای امام در اعلام جا، مکان حضور امام زمان را از مهمترین مشکلات دوره امام عسکری "ع" و فرزندشان مهدی موعود "عج" برشمرد و خاطرنشان کرد: فشارهای متعدد در مراقبت از آن امام مبنی بر جلوگیری از اعمال دین و رسالت، و نظارت شدید در کنترل عدم به دنیا آمدن فرزند جانشین ایشان از طرفی دیگر کار تبیین دینداری و اعلام جانشینی برایشان را دشوار کرده بود. 
این خطیب جمعه در پایان خطبه های این هفته ضمن تشکر از زحمات، پیگیریها، و تلاشهای توأمانِ بخشدار کبگیان ، این منطقه را یک بخش محروم مظلوم از نگاه اعطای تسهیلات جهت تعریف یا تکمیل پروژه جهت افتتاحیه برشمردو گفت: جناب استاندار چرا بخش کبگیان دریغ از یک کلنگ زنی و یا افتتاحیه در هفته دولت باید اینچنین محروم و مظلوم واقع بشود و علت را به مردم بگوئید.
وی ادامه داد: جناب آقای محسنی فر، بخشـدار کبگیان انسانی ولایتمدار، جهادی پیگیر، همراه همگام با مردم ، و خط مقدم برنامه های متعدد فرهنگی، خاصه نمازجمعه بوده وهستند، اما در خطبه های آینده بیایند و در این تریبون علت عدم برخورداری از افتتاح حتی یک پروژه در بخش کبگیان توسط دولت را به مردم توضیح بدهند.
سیدفرج الله پژمان تصریح کرد: فرق بخش ۸۶شهیدی که فقط ۳۰ کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد در چیست و از آقای بخشدار خواهانیم تا دلایل این کم توجهی ها، و عدم برخورداریها را از استاندار و مسئولان ذیربط با مردم شفاف سازی کند. 
لازم به ذکر است در بین الصلاتین به مناسبت هفته دولت از طرف، شورای بخش وَ دهیاران، دفتر امام جمعه، شهرداری چیتاب، مرکز ترویج جهاد کشاورزی، مرکز آموزشی بهداشت درمانی شهدای چیتاب، فرماندهان حوزه بسیج خواهران برادران، و گردان ۴۸۹ امام رضا "ع" شهرچیتاب با حضور امام جمعه مسئولان ذیل از زحمات ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان تجلیل بعمل آمد. 

٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

1