تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۴۹۰۱۹۵

 بی‌دروپیکر/ نگاهی به تحرکات خلاف قانون روزهای آخر دولتی‌ها در استان / نماینده ولی‌فقیه و نماینده مردم در مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس ورود نمایند

۱
۰
 بی‌دروپیکر/ نگاهی به تحرکات خلاف قانون روزهای آخر دولتی‌ها در استان / نماینده ولی‌فقیه و نماینده مردم در مجلس خبرگان و نمایندگان مجلس ورود نمایند
کبنا ؛ صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به اعتراضات و انتقادات نسبت به برخی احکام دقیقه نودی از سوی وزیر برای برخی افراد در مجموعه‌های مختلف وزارت مدعی شد که نباید کار مردم معطل جابه‌جایی دولت‌ها بماند.
 در اصل حرف تردید و شبهه‌ای وجود ندارد؛ اما به شرطی که کار، کار مردم باشد و نه کاری صرفاً در جهت منفعت رسانی به حلقه دوستان و نزدیکان باشد.
 نگاهی به دستپاچگی و شتاب‌زدگی  در صدور برخی احکام و زیر پا گذاشتن تشریفات و اصول ابتدایی در بسیاری از موارد  به‌خوبی بیانگر آن است که اتفاقاً کاری که در دقایق پایانی در حال پیگیری و انجام‌شدن است کاملاً خلاف منافع عمومی و مردم است.
 به طور نمونه برخی گزارش‌ها از استانداری استان موئد همین نوع رفتار نه در دقیقه نود که در وقت‌های اضافی است.
 نه کسی با استخدام جوانان مخالف است و نه هم کسی با انجام کار مردم؛ بلکه منوط به اینکه استخدام از مجاری قانونی باشد و کار هم برای رضای خدا و مردم باشد.
طبیعی است اگر این دو مؤلفه رعایت شود دلیلی بر پنهان‌کاری نیست؛ ولی گویا استانداری استان و معاونت پشتیبانی وی به یک بنگاه صدور امضا برای نورچشمی‌ها تبدیل شده است و با وجود شعارهای گوش کر  و ادعای انقلابی‌گری‌شان اما کمترین وقعی به قانون و آرمان‌های انقلاب در این مجموعه دیده نمی‌شود.
سکوت استاندار  در صورت بروز این تخلف یعنی همراهی بر تخلف و احتمالاً ذی‌نفع بودن در آن چرا در غیر این صورت دلیلی بر سکوت و چشم‌بستن بر این حجم از گزارش‌ها علیه پنهان‌کاری و تخلفات گسترده در این مجموعه وجود نداشت.
 استاندار می‌تواند  نقش  محمد مخبر در استان را بازی کند و جلوی خیره‌سری‌ها و رفتارهای غیرقانونی معاونین و مدیران خود را بگیرد نه اینکه یا با آنها همراه شود و یا چشم خود را بر این روزهای تیره‌وتار استان ببندد.
 قطعاً تاریخ اداری استان از دوره مدیریت فعلی و به‌ویژه این ایام به نکوهیده‌ترین شکل ممکن یاد خواهد کرد و بی‌عرضگانی که حتی از خاموش‌کردن آتش عاجز بوده‌اند و نظاره‌گر دست بر روی دستِ خاکسترشدن زاگرس بوده‌اند؛ اما حالا برای منافع  شخصی و دوستان خودشان سر از پا نمی‌شناسند و ثانیه‌ها را برای پاراف و امضا و عقد قرارداد و ایجاد تعهد جدید در آینده استانداری  از دست نمی‌دهند.
مملکت و بودجه عمومی آن گوشت قربانی نیست که باید این‌گونه بی‌رحمانه به جان آن افتاد. این مسئولیت‌ها امانتی هستند در دست مدیران فعلی تا با انجام درست امورات آن را به مدیران بعدی و نسل‌های آینده تحویل دهند. اما مشی و مرام مدیران استان خلاف   این بوده و است.
مرحوم شهید رئیسی  و بعد از  وی مخبر نمونه‌ای از مدیران ملی و دغدغه‌مند بودند که هرگز منافع کشور را قربانی مطامع این‌وآن و هوای نفس خود نکردند و لی در استانداری استان داستان گویا بر مدار دیگری می‌چرخد و باید دید میل معاونین محترم چه می‌کشد یا نمی‌کشد.
 امیدی به استاندار و معاونین وی نیست که خود حالا در مظان نگرانی و دلواپسی مردم قرار دارند همان‌گونه که آنها نتوانستند در انتخابات امانت‌دار رأی مردم باشند پس از دستگاه‌های نظارتی و شخص محترم وزیر کشور و نماینده محترم ولی‌فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و نمایندگان مردم در مجلس انتظار می‌رود نسبت به تخلفات احتمالی ورود و جلوی تضییع حق عمومی را بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
گناه معاون سیاسی کمتر از استاندار نیست
واکنش علی مطهری به مرگ محمد میرموسوی

واکنش علی مطهری به مرگ محمد میرموسوی

علی مطهری در واکنش به فوت محمد میرموسوی در حادثه لاهیجان توییتی منتشر کرد.
حواشی ادامه‌دار پسر عارف؛ مراسم معارفه وزیر ارتباطات بدون خبرنگار برگزار می‌شود

حواشی ادامه‌دار پسر عارف؛ مراسم معارفه وزیر ارتباطات بدون خبرنگار برگزار می‌شود

به گفته یکی از خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اجازه حضور خبرنگاران در آئین ...
1