تاریخ انتشار
جمعه ۹ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۴۹۰۱۱۴
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران حوزه زیرساخت؛ هیچ اعتباری نباید از استان برگشت بخورد / پایان شهریور آخرین‌مهلت جذب اعتبارات سال ۱۴۰۲ است / اعتبارات مانده عمرانی 7817 میلیارد ریال است

۵
معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مدیران حوزه زیرساخت؛ هیچ اعتباری نباید از استان برگشت بخورد /  پایان شهریور آخرین‌مهلت جذب اعتبارات سال ۱۴۰۲ است / اعتبارات مانده عمرانی 7817 میلیارد ریال است
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته همه اعتبارات دستگاه‌های اجرایی جذب و یک ریال اعتبار برگشتی وجود نداشت، امسال هم از مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان و حوزه زیرساخت انتظار می‌رود نسبت به جذب به‌موقع اعتبارات باقی‌مانده اقدام کنند‌.
علی‌محمد روستا در گفت‌وگو با کبنا نیوز اظهار کرد: پایان شهریور آخرین‌مهلت جذب اعتبارات سال ۱۴۰۲ است و هیچ اعتباری نباید از استان برگشت داده شود.
وی افزود: پایان سال مالی آخر شهریورماه است و در یک ماه اخیر دو جلسه برای جذب اعتبار برگزار کرده‌ایم. پیگیریم که اعتبار نزد دستگاه‌های خدمات‌رسان و حوزه زیرساخت شامل استانی، ملی و اسناد برگشت نخورد. البته همه چیز را نباید فدای جذب اعتبار کرد و کیفیت و دقت کار مدنظر باشد.
وی تأکید کرد: چنانچه مدیری در جذب اعتبار به دلایل خاصی همچون معارض مشکل دارد به ما اعلام کند تا ما بتوانیم کمک‌کار جذب برایشان باشیم.
معاون عمرانی استانداری کهکیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار عمرانی مانده استان که اکنون به‌ دست ما رسیده اسناد سه هزار و ۸۸۵ میلیارد ریال، اعتبار ملی یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال و استانی هم ۲ هزار و ۳۵۲ میلیارد ریال است.
روستا ابراز کرد: حوزه‌های راه و شهرسازی و راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پروژه‌هایشان کم اما مبالغشان بالاست و دستگاه‌هایی هم همچون میراث‌فرهنگی، منابع طبیعی و شهرداری مبالغشان کم و تعداد طرح‌هایشان زیاد است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پنج شگفتی در گزارش رسمی تورم خوراکی

پنج شگفتی در گزارش رسمی تورم خوراکی

قیمت هندوانه و گوجه‌فرنگی طبق آمار‌های رسمی در یک سال گذشته به‌ترتیب ۸۲ و ۷۶ درصد جهش ...
گره افزایش حقوق و دستمزد چگونه باز می‌شود؟

گره افزایش حقوق و دستمزد چگونه باز می‌شود؟

ما باید در بخش کارگری هم به دنبال طرح‌های نو و خلاق باشیم و سعی کنیم مشارکت کارگران در ...
تحول در دولت با انتصاب زنان

تحول در دولت با انتصاب زنان

رئیس‌جمهور با انتصابات اخیر خود در دولت به ویژه در حوزه زنان تحول بزرگی را ایجاد کرده ...
1