تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۴۷۵۰۷۹
معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

ارتباط میان مسئولان و رسانه‌ها به روزتر و کارآمدتر شود

۱
۰
ارتباط میان مسئولان و رسانه‌ها به روزتر و کارآمدتر شود
کبنا ؛معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: رسانه‌ها همت و تلاش مضاعف خود را برای تحقق شعار سال به کار گیرند.
به گزارش کبنا به نقل روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید جواد هاشمی روز یکشنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی گفت: رسانه‌ها در انتخابات سال گذشته همراه و مددکار ستاد انتخابات بودند و به دور از مسائل حاشیه‌ای به اقناع‌سازی مردم پرداختند.
هاشمی به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره و عنوان کرد: برای تحقق شعار سال نیازمند اطلاع‌رسانی هستیم که این موضوع رسالت اصحاب رسانه و خبرنگاران است.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها تلاش و اقدامات صورت گرفته مسئولان را اطلاع‌رسانی کنند و هم اینکه در زمینه شعار سال اقدامات لازم را انجام دهند، گفت: اولین رسالت رسانه‌ها آگاهی و ترغیب مردم به مشارکت در عرصه‌های اقتصادی با بهره‌گیری از نظرات صاحب‌نظران در این حوزه است.
هاشمی تصریح کرد: رسانه‌ها می‌توانند با انعکاس نظرات افراد صاحب‌نظر حوزه اقتصادی و ایجاد جریان‌سازی رسانه‌ای گام اساسی در زمینه جهش تولید بردارند.
معاون استاندار خواستار به روز شدن ارتباط میان مسئولان و مردم شد و گفت: ارتباط میان مسئولان و رسانه‌ها به روزتر و کارآمدتر شود ضمن اینکه مشارکت مردم عنصر مؤثر کلیدی است که در بحث اقتصادی مثمرثمر خواهد بود.
هاشمی با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها از جمله کرونا و سیل پیش و در طرح‌هایی مانند ساخت مدرسه پیش قدم هستند، گفت در صورتی که مسئولان بستر حضور مردم را فراهم کنند آن‌ها می‌توانند به عنوان سرمایه اجتماعی در حوزه اقتصاد که تهدید جدی برای امنیت کشور است مثمرثمر باشند.
معاون استاندار با اشاره به اینکه موانع پیش روی مشارکت مردم در بخش اقتصادی برداشته شود، گفت: رسانه‌ها با تشکیل تیم‌هایی عملکرد مسئولان را مورد راستی آزمایی قرار دهند.
وی بر راه‌اندازی قرارگاه رسانه‌ای و همچنین کارگروه رسانه محور تأکید کرد و گفت: زمینه مشارکت مردم در حوزه جهش تولید فراهم شود تا شاهد عملیاتی شدن شعار در پایان سال جاری باشیم.
همچنین سرپرست روابط عمومی استانداری هم با اشاره به نامگذاری سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نقش رسانه‌ها، مطبوعات و روابط عمومی‌ها را در تبیین و ترویج شعار سال در سطح جامعه مهم و تأثیر‌گذار برشمرد.
محمد صادق درفشی اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با برگزاری این جلسات نسبت به تقویت انسجام، هماهنگی، هم افزایی و هم‌اندیشی میان روابط عمومی دستگاه‌های مختلف اقدام کنیم.
وی افزود: هر پروژه‌ای که توسط دستگاهی اجرا می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد.
وی با تأکید بر لزوم تعامل بین روابط عمومی‌های دستگاه‌ها، ادامه داد: ویترین عملکرد دستگاه‌ها روابط عمومی‌ها هستند و ما تأکید داریم اطلاع‌رسانی به جامعه دقیق و هنرمندانه و با استفاده از تولیدات مختلف بویژه در حوزه چند رسانه‌ای و تهیه کلیپ باشد تا خدمات و دستاورد‌ها به شکل ملموس و در ضمیر ناخودآگاه مردم ثبت شود.
وی با بیان اینکه هر پروژه‌ای که توسط دستگاه اجرا می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد، گفت: مردم حق دارند از جزئیات پروژه، اعتبارات و اینکه نفعی که پروژه برای آن‌ها دارد مطلع شوند در عین حال مدیران در این خصوص باید به میزان کافی دغدغه‌مند باشند و مجموعه استانداری حساسیت و اهمیت این حوزه را به آن‌ها منتقل خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عشق لرر
Iran, Islamic Republic of
آقای درفشی لطفا نحوه استخدامتان را در استانداری شفاف کنید؟
بسیاری از مردم نمی دانند شما یکی از لیست های طرح شهید زین الدین بوده اید.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1