تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۷۵۰۷۷
در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

توضیحات استاندار در خصوص پروژه‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد / پروژه پل بریم - باغملک تعطیل نیست

۳
۰
توضیحات استاندار در خصوص پروژه‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد / پروژه پل بریم - باغملک تعطیل نیست
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با همه شرایط مطلوبی که دارد مشتاق و نیازمند سرمایه‌گذاری بزرگ و احداث ابر پروژه‌های اقتصادی به خصوص در حوزه نفت است.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز شنبه با حضور بابک دارابی معاون نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت خیز شرکت ملی نفت ایران در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه که به دستور کار بررسی اعتبارات مسئولیت اجتماعی وزارت نفت به استان اختصاص داشت، گفت: اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی سفر دور اول به طور کامل تخصیص یافت و در دور دوم نیز رقم اختصاص یافته قابل توجه است.
استاندار با اشاره به رقم قابل توجهی از صادرات و استخراج نفت از استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم مناطق نفت خیز این استان انتظار دارند از محل مسئولیت‌های اجتماعی به خوبی به زیرساخت‌ها در این مناطق پرداخته شود و پروژه‌های بزرگ نفتی وارد چرخه اجرا شوند.
احمدزاده خاطرنشان کرد: در این دولت از محل اعتبارات نفت پروژه‌هایی کلنگ‌زنی کردیم و مردم توقع دارند هر چه سریعتر به اتمام برسند، لذا تأکید داریم پروژه‌های مربوط به حوزه نفت چه آن‌هایی که در دست اجرا هستند و چه آن‌هایی که برای اجرا آماده داریم هر چه سریعتر به سرانجام برسند.
احمدزاده با اشاره به اینکه در حوزه نفت نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بزرگ هستیم، گفت: پتروپالایشگاه گچساران زمینه اشتغال سه هزار نفر را فراهم می‌کند که انتظار داریم این پروژه مهم و تأثیر‌گذار در این استان هر چه سریعتر کلنگ‌زنی و وارد فاز اجرا شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پتروشیمی چرام از تعهدات سفر رئیس جمهور است، گفت: قرار بود این پروژه در سفر دور دوم کلنگ‌زنی شود اما با مشکلاتی مواجه شد که خواهان آن هستیم تا هر چه سریعتر مشکلات آن رفع و این پروژه هم وارد مدار اجرا شود.
احمدزاده عنوان کرد: میدان گازی مختار از دیگر پروژه‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد است که مردم چشم انتظار کار روی آن هستند که در صورت به بهره‌برداری رسیدن علاوه بر ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی ناترازی گاز در کشور را جبران می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید به اینکه منتظر و مشتاقیم که اعتبارات حوزه نفت هر چه سریعتر تخصیص یاید، گفت: باید زمان‌بندی پروژه‌ها از نظر آب و هوایی مدنظر باشد.
احمدزاده تصریح کرد که بهار و تابستان بهترین فصل برای کار‌های عمرانی در کهگیلویه وبویراحمد است با توجه به اینکه هم اکنون در بهترین شرایط فصلی برای کار هستیم می‌طلبد اعتبارات هرچه سریعتر اختصاص یابند.
استاندار به اهمیت و وضعیت جمعیتی عشایر استان به خصوص در حوزه اقتصادی اشاره و بیان کرد: تخصیص اعتبارات عشایری اولویت دار باشد و شرایط برای ارائه خدمات شایسته به عشایر و بخصوص مسیر‌ها برای بازگشت آن‌ها فراهم گردد.
وی با اشاره به نقش مردم در عملیاتی شدن و تحقق شعار سال گفت در نشست شورای برنامه‌ریزی برای اولین بار طرح‌های مهم مردمی‌سازی را مصوب کردیم که برای حضور مردم در صحنه‌های مختلف اقتصادی با تسهیلگری راهکار قانونی نیز ارائه گردد.
احمدزاده با تأکید بر فعالیت مضاعف در حوزه اقتصادی عنوان کرد هر چه سریعتر راهکار نحوه چگونه مشارکت مردم در بخش‌های مختلف اقتصادی که برای استان و کشور آورده دارد تدوین، تبیین و عملی شود.
احمدزاده تأکید کرد به خوبی مشتاقیم و نیازمند سرمایه‌گذاری در حوزه نفت و گاز در این استان هستیم چرا که همه شرایط در حد مطلوب فراهم بوده و در حد اعلا از سرمایه‌گذار نیز استقبال و همه جانبه حمایت می‌کنیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در جراید خبری مبنی بر تعطیلی پروژه پل بریم- قلعه رئیسی، دیشموک، دهدشت و باغملک گفت: این پروژه تعطیل نیست و در حال حاضر فعال است و تنها از محل سفر رئیس جمهور ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
احمد‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر در گردنه لار در حال کار هستیم، گفت: ۲۰ میلیارد دیگر از محل دیگری به این پروژه اختصاص یافته که پروژه در سر جمع ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستار
Iran, Islamic Republic of
چرا در مورد سد ابریز حرفی نزد؟! ایشان و جناب موحد در این‌پروژه مشهود هست . اگه این انقلابی گری که میگن مشت نمونه خروارش این استاندار باشه وااااااای به حال محرومین و مستضعفین
ساسان
Iran, Islamic Republic of
حیف که نمیتونم خودم را معرفی کنم
والا مدرکی دارم که چقدر پرت و پلا میگی
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
بزودی رفتنی هستی،
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1