تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۳
کد مطلب : ۴۷۴۳۲۹
در خطبه‌های نماز جمعه مطرح شد

امام‌جمعه بهمئی: هر کس غیرت دینی دارد نباید اجازه تخریب ولایت فقیه را بدهد

۰
امام‌جمعه بهمئی: هر کس غیرت دینی دارد نباید اجازه تخریب ولایت فقیه را بدهد
کبنا ؛امام‌جمعه بهمئی با بیان اینکه هر کس غیرت دینی دارد نباید اجازه تخریب ولایت فقیه را بدهد، گفت: نباید با بعضی کار‌ها تکمیل‌کننده پازل دشمن شویم.
به گزارش کبنا، حجت‌‌‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: یکی از مصادیق تقوا ولایت مداری است این آیه فاتقوا الله واطیعون در سوره شعرا یعنی تقوا داشته باشید و از مَنِ پیامبر خدا اطاعت کنید اطاعت از ولی خدا بعد از امر به تقوا آمده یعنی بین تقوا و اطاعت از ولایت ارتباط وجود دارد یعنی‌ای مردم اگر می‌خواهید مراقب رابطه خودتان با خدا باشید.
وی گفت: باید از ولی خدا اطاعت کنید یعنی همان تقوایی که شرط قبولی اعمال است خودش مشروط به ولایت است و سبب قبولی تقوا اطاعت از ولایت است و اساس در تقوای سیاسی ولایت‌مداری است و ولایت‌مداری یعنی در تمامی ابعاد سیاسی اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و اخلاقی با ولایت تنظیم شویم یعنی بی‌چون و چرا از ولایت اطاعت کنیم. امروز خط ولایت خط‌امید آفرینی و دوری از تشنج و التهاب آفرینی و حرکت در مسیر قانون و اتحاد و وحدت حول محور ولایت فقیه است و باید از ولایت مداری شعاری دست برداریم ولایت مداری شعاری یعنی اسم ولایت را بر زبان بیاوریم عکس ولایت را بالای سرمان نصب بکنیم اما عکس مواضع ولایت عمل کنیم اما کلام و و گفتمان ولایت در جامعه شهید بشود و ما بی‌تفاوت باشیم اما نومن ببعض و نکفروا ببعض کلام و گفتمان ولایت باشیم.
صلواتی گفت: ما با همراهی ولایت می‌توانیم از اسلام و اهل بیت و انقلاب و امام و شهیدان و آرمان‌ها و ارزش‌ها پاسداری بکنیم امروز امروز صراط مستقیم الهی و پیامبر اسلام و ائمه معصومین و امام راحل و شهیدان و ولایت خط وحدت و همدلی و‌امید آفرینی در جامعه است. امروز دشمن دارد مردم را ناامید می‌کند مراقب باشیم.
تکمیل‌کننده پازل دشمن نباشیم هم جهت با اهداف دشمن حرکت نکنیم ولایت مداری در عرصه سیاسی یعنی تنظیم حرکات و اقدامات و بیانات و گفتمان و رفتار و عمل خویش با ولایت چه امر ولایت باشد و چه تمایل ولایت راه سعادت ما این است که با ولایت تنظیم شود در غیر این صورت این ولایت شعاری است و در لسان روایات ولایت شعاران ملعون هستند.
وی گفت: امروز هر کس غیرت دینی دارد نباید اجازه تخریب ولایت فقیه را بدهد. تکلیف ما را امام عصر علیه السلام مشخص نمودند که فرمودند در زمان غیبت کبری تکلیف شما اطاعت از ولایت فقیه است امروز همه ما تکلیفمان این است که آن‌هایی که جلو هستند برگردند پشت سر ولایت و آن‌هایی که عقب هستند خودشان را به ولایت برسانند رمز سعادت و عاقبت به خیری و خوشبختی و حشر با انبیا و اولیا همراهی با ولایت است.
وی گفت: امروز انسان اگر بتواند برای امام زمانش کاری بکند و نکند توفیقات فراوانی از او گرفته می‌شود مروز بزرگترین کسی که فریاد کمک خواهی می‌زند امام عصر است امروز ندای هل من ناصر ینصرنی امام زمان علیه السلام در عالم می‌پیچد‌ایشان در دعای ندبه درخواست کمک می‌کند ما باید ببینیم چطور می‌توانیم به این ندای امام زمان لبیک بگوییم و فکر کنیم ه کمک و کاری از ما برای امام زمان برمی‌آید یک عمل همین دعاست در شب قدر برای حضرت دعا بکنیم یک عمل دیگر هم برادران و خواهران پدران و مادران علما و روحانیت معلمان و مربیان و بسیجیان کمک به راه‌اندازی حوزه علمیه در این شهرستان است امروز بیش از هر زمانی مکتب اهل بیت و امام زمان نیاز به مبلغ دین دارد بیاییم از بهترین سرمایه‌های خودمان که فرزندانمان هستند نذر امام عصر بکنیم و نذر بکنیم.
و قرآن و عترت همه ما نقش آفرینی بکنیم قطعاً ایجاد حوزه علمیه در این شهرستان که مردمان مؤمن متدین و سادات مکرم حضور دارند یک ضرورت است دیروز خانواده معظم شهیدان برای دفاع از اسلام و قرآن و عترت ارزش‌ها و آرمان‌ها و حاکمیت دین و مذهب اهل بیت عصمت و طهارت بچه‌هایشان را و جوانانشان را در این مسیر نذر نائب امام زمان مام راحل و عظیم‌الشأن نمودند و در این راه مقدس آن‌ها را قربانی کردند روز برای صیانت و حفظ اون آرمان‌ها و ارزش‌ها ما هم بایستی نقش آفرین بکنیم و یک راه آن این است که حوزه‌های علمیه را تقویت کنیم و هر کس می‌تواند برای سربازخانه امام عصر علیه السلام حرکتی و اقدامی و همکاری و همراهی در جهت جذب نوجوانان و جوانان به این پایگاه مقدس داشته باشد شما را به جان مقدس امام عصر علیه السلام کوتاهی نکنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1