تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب : ۴۷۴۳۲۴
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

واکنش امام جمعه به قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج

۱
۱
واکنش امام جمعه به قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج گفت: مردم مؤمن و همه ملت‌های آزاده و مسلمان باید با صلابت‌تر و عزمی راسخ و با همبستگی در روز جهانی قدس و راهپیمایی باشکوه خود جنایات‌های ددمنشأنه و هولناک رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع فلسطین را محکوم کنند.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر یاسوج افزود: رژیم صهیونیستی بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین را کشته و بالای ۷۰ هزار نفر را ظرف همین چند ماه گذشته مجروح کرده و همه این جنایات با پشتیبانی و حمایت تسلیحاتی آمریکا رقم خورده است.
وی روز جهانی قدس را نماد استقامت و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دانست.
امام جمعه یاسوج همچنین به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: مردم در این روز با مشارکت بالای ۹۸ درصدی بر تثبیت حاکمیت نظام مردم سالاری دینی تأکید کردند.
روز ۱۲ فروردین در تقویم ایران روز جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده در این روز نتایج همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی در ایران (رای آری ۹۸٫۲ درصد) اعلام شد.
امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه شب‌های قدر مهمترین اوقات ماه مبارک رمضان است از مسلمانان خواست قدر همه لحظات این اوقات ارزشمند را بدانند.
خداوند بلندمرتبه ماه رمضان را به عنوان زمان نزول قرآن فرصتی برای خودسازی مسلمانان قرار داده است.
وی بیان کرد: در ماه رمضان یکی از بهترین بستر‌های رشد معنوی انسان فراهم شده اما اگر انسان گناهانش پاک نشده باشد یا اینکه در این ماه در کنار عبادت، به گناهان خود ادامه دهد، باعث می‌شود که بهترین زمان بازگشت انسان به خالق از دست برود.
آیت‌الله حسینی تصریح کرد: نوزدهم ماه رمضان و سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع) نیز فرصتی برای شناخت بیشتر این شخصیت بزرگوار و درس گرفتن از سبک زندگی اوست.
وی نهج‌البلاغه را یکی از آثار ارزشمند اسلامی دانست و تأکید کرد: در این کتاب برای همه بخش‌های زندگی انسان سخنان ارزشمندی وجود دارد.
آیت‌‌الله حسینی همچنین به حادثه تیراندازی روز گذشته در مکان شلوغی مانند آرامستان شرف آباد شهر یاسوج را یادآور شد و تأکید کرد: این حادثه و کشته شدن ۲جوان امری هولناک و ناراحت‌کننده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب حاجی حسینی این افراد همان ساکنين روستا بودن که دولت کوچ شون داده به شهر وخانواده ای هم که نمی تون خانواده‌ ش کنترل کن این معضلات اجتماعی را دارد فکر کنید این موضوعات چقدر به شهر ما لطمه می زن
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
1