تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : ۴۹۰۰۹۱
در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان بویراحمد مطرح شد؛

فیلم | هشدار بهرامی به این دستگاه‌ها؛ این اعتبارات خجالت‌آور است و زیبنده مردم نیست

۰
کبنا ؛
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون گفت: ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبارات شهرستان بویراحمد در سال ۱۴۰۳ است، که به دستگاه‌ها برای جذب هر چه سریعتر اعتبارات هشدار می‌دهیم.
      

به گزارش کبنا نیوز، در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد که امروز پنج شنبه (۷ شهریورماه ۱۴۰۳) برگزار شد، محمد بهرامی اظهار کرد: این اعتبارات خجالت‌آور است و زیبنده مردم نیست، نیاز به هم افزایی داریم، باید از اعتبارات کلان کشوری بتوانیم اعتبار بگیریم.
هشدار بهرامی به این دستگاه‌ها؛ این اعتبارات خجالت‌آور است و زیبنده مردم نیست
بهرامی افزود: امسال فولاد خوزستان ۳ هزار میلیارد تومان در باب مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه خوزستان توزیع می‌کند، اعتبارات حوزه راه سیستان و بلوچستان قابل قیاس با اعتبارات ما نیست، متأسفانه ما در استان درگیر مسائل جزئی شده‌ایم و اعتبارات نیز جای دیگری است.
وی گفت: درخواست ما عدالت در توزیع اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد است، زیبنده نیست که دنبال این باشیم که حق و حقوق یک منطقه‌ای در کهگیلویه پایمال شود و به بویراحمد بدهند، و حتی مناطقی که فقر و محرومیت بیشتری دارند باید رسیدگی بیشتری به آنان شود و اعتبار بیشتری داشته باشند.
       
بهرامی بیان کرد: ۵ سال گذشته آماربرداری از نرخ جمعیت صورت نگرفته، و نرخ جمعیت شهرستان بویراحمد بیشتر از این میزان است چون نرخ مهاجرت‌پذیری بسیار زیاد است، بر اساس نرخ جمعیت، اعتبارات این شهرستان باید بیش از این‌ها باشد.
هشدار بهرامی به این دستگاه‌ها؛ این اعتبارات خجالت‌آور است و زیبنده مردم نیست
وی گفت: از یاسوج تا تهران بصورت زمینی حداقل ۸ ساعت است در صورتی که مسافرت به بخش‌هایی مثل سیلاب کلوار بسیار بیشتر از این زمان می‌برد، لذا محرومیت و پراکندگی مناطق مختلف استان بسیار بالا است و در توزیع اعتبارات باید این موضوع درنظر گرفته شود.
وی افزود: ۳۱۵ میلیارد تومان اعتبارات شهرستان بویراحمد است، بعضی از دستگاه‌ها مثل بنیاد مسکن در جذب اعتبارات خوب عمل کرده‌اند؛ ولی بعضی از دستگاه‌ها حتی یک ریال از اعتبارات را جذب نکرده‌اند، به این دستگاه‌ها هشدار می‌دهیم.
      
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1