تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب : ۴۹۰۲۳۷
در جمع خبرنگاران مطرح شد

محمد بهرامی: با نمایندگان مجلس تعامل دارم / باید کنار هم باشیم برای منافع استان / اگر روی مسائل جزئی درگیر باشیم در سطح کلان هیچ توفیقی پیدا نمی‌کنیم / هر جا «زورم» نرسید، فریاد می‌زنم / بنای بنده شایسته‌سالاری است، به‌ویژه در آموزش‌وپرورش / در خصوص دنای شمالی مکاتبات محرمانه‌ی زیادی نوشتم / تنها کسی که با این مصوبه مخالفت کرد من بودم

۲
۲
محمد بهرامی: با نمایندگان مجلس تعامل دارم / باید کنار هم باشیم برای منافع استان / اگر روی مسائل جزئی درگیر باشیم در سطح کلان هیچ توفیقی پیدا نمی‌کنیم / هر جا «زورم» نرسید، فریاد می‌زنم /  بنای بنده شایسته‌سالاری است، به‌ویژه در آموزش‌وپرورش / در خصوص دنای شمالی مکاتبات محرمانه‌ی زیادی نوشتم / تنها کسی که با این مصوبه مخالفت کرد من بودم
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: باید کنار هم باشیم برای منافع استان تا به هم کمک کنیم. اگر روی مسائل جزئی درگیر باشیم روی مسائل کلان هیچ توفیقی پیدا نمی‌کنیم. آقای موحد و تاج‌گردون پیش‌کسوت من هستند و حرمت‌ها باید نگه داشته باشند.
به گزارش کبنا، عصر امروز نشست خبری محمد بهرامی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون برگزار شد.
بهرامی در این جلسه به پاسخ خبرنگاران پاسخ داد و گفت: مجلس هنوز روی ریل اصلی خود قرار نگرفت. وقتی اتفاق تلخ برای رئیس‌جمهور وقت پیش آمد، تازه‌کار مجلس آغاز شد.
وی با بیان اینکه هیچ‌وقت از رسانه‌ها فرار نکرده‌ام و خودم را فردی رسانه‌ای می‌دانم، بیان کرد: برنامه‌های خیلی از کشورها را مطالعه کردم و به یک خلأ بزرگ رسیده‌ایم، آن‌هم اخلاق بود. اخلاق، ایثار، گذشت در استان ما بی‌نظیر است که در دنیا نیست.
وی تصریح کرد: من خود برای تشکیل این جلسه با رسانه‌ها فشار آوردم.
بهرامی به موضوع بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در خصوص بودجه استان هیچ مشورتی با من نشد و حتی در جلسات مرا دعوت نکردند. امیدوارم با همکاری دولت بتوانیم گام‌های خوبی برای رفع مشکلات بودجه‌ای برداریم.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پاسخ به سؤال دیگری گفت: سد پراشکفت تنها سدی است که کل منافع آن برای استان کهگیلویه و بویراحمد است. سد خرسان، سد تنگ سرخ و سد ماندگان منافعشان برای استان ما نیست، سدماندگان جز خسران هیچی برای ما ندارد.
بهرامی به مصوبه جنجالی واگذاری مدیریت دنای شمالی به استان اصفهان اشاره کرد و گفت: دوستان تا به واقعیت‌ها برنگردیم نمی‌توانیم مسیر را درست طی کنم. تنها کسی که با مصوبه واگذاری مدیریت دنای شمالی مخالفت کرد من بودم. مکاتبات محرمانه‌ای به دستگاه‌های مختلف و امنیتی نوشتم. این کار فعلاً به‌دوراز هیاهو بهتر جمع می‌شود.
استان کهگیلویه و بویراحمد سه نماینده دارد و استان اصفهان 18 نماینده، لذا باید از راه‌های قانونی این موضوع را پیگیری کرد.
وی افزود: خیلی از مکاتبات بنده دراین‌خصوص محرمانه است و صلاح نیست که این نامه‌ها به شکل عمومی منتشر شود؛ چون چالش‌برانگیز است. بنده به منافع مردم بی‌توجه نیستم. خیلی از افرادی که این مصوبه را امضا کرده‌اند، حضور نداشتند و خیلی از امضاها تشریفاتی است. بنده پیگیر موضوع دنای شمالی هستم و خواهم بود.
بهرامی افزود: تیم فعلی و حاکم در سازمان محیط‌زیست بدون حضور کارشناسان و مدیران استان این مصوبه را امضا کردند؛ لذا با این تیم نمی‌توان مشکل دنای شمالی را حل کرد باید صبر کنیم، صحبت‌های زیادی انجام‌گرفته و با آقای پزشکیان هم صحبت کردیم. هیچ‌کس روی مسائل استان با بنده معامله نکرده و با هیچ‌کس روی منافع مردم هم معامله نکرده‌ام.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به حضور خود در کمیسیون انرژی اشاره کرد و گفت: کمیسیون برنامه‌وبودجه کمیسیون مهم است؛ اما در معادلات بین‌المللی و کشوری نیست. اما کمیسیون انرژی یک کمیسیونی است که در معادلات کشوری و بین‌المللی قرار دارد. یک‌سوم نمایندگان مجلس برای این کمیسیون نام‌نویسی کرده بودند و 17 نماینده قبل در این کمیسیون حضور دارند.
وی در ادامه گفت: بنای بنده بر شایسته‌سالاری است،به‌ویژه در بحث آموزش‌وپرورش. نهایت تلاش ما این است که آموزش‌وپرورش کیفی شود. ما به سمت شایسته‌سالاری خواهیم رفت. مسائل سیاسی این جامعه را نابود کرده است. معاون پارلمانی دولت قبل به یکی از مدیران فعلی زنگ می‌زد که در انتخاب مدیران دقت شود که با این دولت هماهنگ شود. در این دولت همان معاون تماس گرفت و گفت؛ در انتخاب مدیران دقت شود که با این دولت هماهنگ باشند. این وضعیت ما است. خیلی ایدئال فکر نکنید.
بهرامی به دیدار نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری خیلی باسواد است. یک ساعت حرف بزند و حرف خوب هم بزند و خطا نداشته باشد و آن هم باتدبیر و استراتژیک محور.
وی افزود: بیان این حرف‌ها که جلیلی متعلق به حاکمیت است، و حاکمیت آن را می‌خواهد، درست نیست. در انتخابات ریاست‌جمهوری باتدبیر حضرت آقا کار بزرگی انجام گرفت.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: خداوکیلی همه نگران مردم باشید و کاری به چپ و راست نداشته باشید. همین آقایانی که آب ما را می‌برند بعد از انتخابات کاری به چپ و راست ندارند برای منافع مردم خودشان. من هر روزی که احساس کردم «زورم» نمی‌رسد و کاری از دستم بر نمی‌آید، فریاد می‌زنم.
بهرامی در پاسخ به سؤالی در خصوص تعامل با نمایندگان مجلس، گفت: ما نمایندگان باید باهم در راستای منافع استان در تعامل باشیم.
وی تصریح کرد: باید کنار هم باشیم برای منافع استان تا به هم کمک کنیم. اگر روی مسائل جزئی درگیر باشیم روی مسائل کلان هیچ توفیقی پیدا نمی‌کنم. آقای موحد و تاج‌گردون پیش‌کسوت من هستند و حرمت‌ها باید نگه داشته باشند.
بهرامی تأکید کرد: چالش‌ها به صلاح استان کهگیلویه و بویراحمد که از خیلی چیزها محروم است، نیست.
این نماینده مجلس در پاسخ به سؤالی در خصوص تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چیزهایی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، این‌گونه نیست. حتماً مشورت نمایندگان و کسانی که در استان تأثیرگذار هستند و نگاه خود دولت در انتخاب استاندار تأثیرگذار است. پرداختن به این مسائل درست نیست. فعلاً خبری نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
اقای بهرامی دست از کلی گویی بردارین ما میخوایم بدونیم چ کارهایی برا سد ماندگان انجام دادین
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تغاری بشکند ماستی بریزد/ جهان گردد به کام کاسه لیسان
1