تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۷۴۸۳۳
با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در یاسوج؛

مراسم بزرگداشت پدر شهیدان خرسندیان برگزار شد + تصاویر

۰
کبنا ؛مراسم بزرگداشت امرالله خرسندیان پدر شهیدان خرسندیان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز مراسم بزرگداشت امرالله خرسندیان پدر شهیدان خرسندیان با حضور سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان و اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار شد. 
وزیر کشور در پیامی درگذشت پدر فقید شهیدان خرسندیان را به مردم شهیدپرور کهگیلویه وبویراحمد و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
به گزارش کبنا، رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و خانواده این فقید سعید تسلیت گفت.
در متن پیام تسلیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تاثر خاطر شد.
رئیس جمهور افزود: این پدر فداکار که با‌ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.
آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای‌ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.
پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
وزیر کشور در پیامی درگذشت پدر فقید شهیدان خرسندیان را به مردم شهیدپرور کهگیلویه وبویراحمد و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت گفت.
«احمد وحیدی» در این پیام آورده است: درگذشت ابو الشهدا حاج امراله خرسندیان پدر شهیدان سرافراز دفاع مقدس (اله کرم، اله کس و حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسندیان) موجب تاثر خاطر همشهریان و دوستداران از جمله اهالی محترم شهر‌های چیتاب و یاسوج شد.
وی ادامه داده است: این پدر گرانقدر که اسوه صبر و تقوا بود، با‌ایمان به وعده‌های الهی با بردباری فراق فرزندان و همسرش را در مدتی طولانی تحمل کرد و به یکی از الگو‌های مثال‌زدنی برای نسل کنونی و آینده این مرز و بوم تبدیل شد.
وحیدی در پایان این پیام آورده است: این‌جانب ضمن عرض تسلیت، برای آن فقید سعید رحمت واسعه و هم‌نشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه احدیت مسئلت دارم.
مرحوم حاج امرالله خرسندیان پدر سه شهید دفاع مقدس؛  «اله کرم، اله کس و محمد خرسندیان» است. اله کرم در شهریور سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید، اله کس سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان آسمانی شد و شیخ محمد خرسندیان نیز چهارم دی ۱۳۶۵ در عملیات کربلای۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. بیش از ۹۱ هزار نفر از جمعیت کهگیلویه وبویراحمد جامعه ایثارگری هستند. این استان در هشت سال دفاع مقدس ۱۸۳۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1