تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۱
کد مطلب : ۹۳۶۵۷

اختلاف اصلاح‌طلبان بر سر تیتر «بهرامی‌ها پیروز شدند»

۱۳
۰
کبنا ؛ابتدای امر لازم می‌دانم از حضور هرچند ناچیز اما صمیمانه ی خواهران و برادران بزرگوار دانشجو جهت حضور در انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.yazdani

چند ماه پیش حین ورود به دانشگاه متوجه کاغذی شدم که در آن آغاز ثبت نام برای نامزدی در انتخابات انجمن اسلامی و تشکل راه امید رو اعلام کرده بودند.
با حضور در دفتر انجمن از شرایط ثبت نام مطلع شدم و اسم نوشتم.

چند روز بعد آقای «ج» که مسئولیت تایید صلاحیت‌ها را بر عهده داشتند با دلایلی رسما اعلام کردند که بنده تایید نخواهم شد.
در همین بین نام آقای «ب» به دلایلی که در مطلب آقای حسین مدرس که در سایت کبنا نیوز انتشار یافته بود، نیز بین افراد رد صلاحیت قرار گرفت
تا  روز قبل از اعلام نتایح نهایی تایید صلاحیت‌ها از هر دو گروه «جوانه» و «فریاد» تماس‌ها و پیام‌هایی برای بنده مبنی بر حضور در لیست نهایی آنها صورت گرقت و به دلیل روشن نبودن اصل ماجرا به هیچ کدام جوابی ندادم.

از جانب بنده، نه برای خودم بلکه برای آقای بسطامی به چهره های شناخته شده اصلاح طلب نظیر سیدضیاءالدین رضاتوفیقی، عسکر عرفانی زاده، قاسم یزدانی و سید رضا عسکری و چندین نفر دیگه تماس‌هایی صورت گرفت اما نتیجه تغییری نکرد تا اینکه در روزهای پایانی منتهی به انتخابات جلسه ای در دفتر ریاست دانشگاه با حضور رییس محترم، مسول دفتر نهاد رهبری، مسول دفتر فرهنگی دانشگاه و اعضای جوانه  آقایان حامد وکیلی، عارف یزدانی، سجاد خلیلیان، بابک حاتمی و علی زمانی صورت گرفت که آقای «ب» با اطلاع قرار گرفتن از جانب بنده در این جلسه حاضر شدند و موجبات تایید صلاحیتی ایشان رو ما فراهم کردیم اما به یکباره این دوست عزیز با اینکه تبلیغات ما چاپ شده بود و اسم ایشون در لیست ما بود  از جمع ما جدا شد و به گروه«فریاد» پیوست و در نهایت بنده به دلیل نزدیکی فکری بیشتری که با دوستانم در «جوانه» داشتم در لیست نهایی این گروه قرار گرفتم.

مجددا تا شب انتخابات تماس‌هایی از جانب آقایان «ی» و «م» از طرف ستاد «فریاد» با بنده صورت می‌گرفت «متن پیامک‌ها موجود است» که خواهان جدایی بنده و خانم «م» از جوانه و پیوستن به فریاد بود و این موضوع هیچگاه از جانب ما پذیرفته نشد و در نهایت منجر به متهم کردن ما به دریافت کمک های مادی و معنوی از جانب نماینده فعلی یاسوج در مجلس شد.
ما به صراحت این کمک ها را رد کردیم و مصداق این جمله شدیم «حسابی که پاک است از محاسبه چه باک است»
اما بداخلاقی های بعضی دوستان در خصوص «جوانه» پایان پذیر نبود.

پس از کش و قوس‌های فراوان و چاپ لیستی جدا متشکل از آقایان «پ» و «ب» در نهایت روز انتخابات با حذف نام آقای «ر» از لیست فریاد آقایان «ب« و «پ» بطور علنی وارد لیست «فریاد» شدند و این حضور باعث افزایش رای در صندوق به سود گروه فریاد شد.
انتخابات به پایان رسید اما تیتری جالب باعث ایجاد اختلافی بزرگ بین جوانان اصلاح طلب در دانشگاه شد. «بهرامی ها پیروز شدند»
هرچند ما از ابتدا می‌دانستیم و این موضوع علنی شده بود که جناب «بهرامی» حامی گروه «فریاد» هستند اما ذکر چند نکته لازم بود که صلاح دیدم از بیان آنها خودداری کنم.
فقط این نکته را عرض کنم که تیم «جوانه» خود از نزدیکان بزرگان جریان اصلاحات نظیر دکتر قاسم یزدانی، دکتر محمد علی وکیلی و... بودند
چرا از این افراد نامی برده نشد و صرفا بخاطر حضور یکی از نزدیکان نماینده محترم وصله ای چنین طشت و ناپسند بر قامت «جوانه» زدند
آیا این چیزی جز غرض ورزی و همان بغض های شخصی بود که در رد صلاحیت ها صورت گرفت؟

خدا را گواه می‌گیرم که «جنبش جوانه» برآمده از تفکرات اصیل جنبش دانشجویی یوده و هیچ شخص سیاسی یا غیر سیاسی خارج از دانشگاه تا الان در شکل گیری این جنبش نقشی نداشته اند و پایه و اساس این جنبش باز نمودن و مطالبه گری دانشجویی بوده و خواهد بود چیزی جز اخلاق مداری در منش این گروه نبوده است.
«جنبش جوانه» دقیقا ساعاتی پس از پایان اعلام نتایج با عرض تبریک به افراد پیروز انتخابات در دفتر اصلی «جوانه» جمع شده و نقشه راه آینده جوانه را تدوین نموده و با ایجاد یک سیر مطالعاتی و معرفی کتاب‌های جریان شناسی سیاسی اقدام به ادامه فعالیت جوانه نمود.
اینجانب عارف یزدانی و دوستانم جناب حامد وکیلی و سجاد خلیلیان با تلاش‌های فراوان تایید صلاحیتی که با ناجوانمردی رد شده بود رو کسب کردیم و در روزهای پایانی منتهی به انتخابات وارد صحنه شدیم و فرصت کافی برای معرفی خود نداشتیم و رایی که کسب کردیم رو مدیون دوستان دانشجویی هستیم که «جوانه» را درک کردند و به افکار «جوانه» رای دادند و جا دارد از همینجا از همه عزیزان و بزرگوارانی که به «جوانه» اعتماد کردند کمال تشکر رو داشته باشم و مجددا اعلام می‌کنیم که آماده همکاری با دوستان جهت پیشیرد هرچه بهتر افکار اصلاح طلبی در دانشگاه هستیم
«جوانه» و «فریاد» هر دو برآمده از جریان اصلاحات هستند و هیچ کس نمی‌تواند این ادعار را داشته باشد که این دو گروه در تضاد با یکدیگر هستند و هیچگاه نمی‌توانند باعث جدایی بین این افراد باشند و اکنون که فضای رقابت انتخاباتی تمام شده همین جوانان که در قالب تو گروه در رقابت بودند دست دوستی به هم خواهند داد و به پیشبرد تفکر ناب «اصلاح طلبی» خواهند پرداخت.
مطلب فوق جواب به هیچ شخص یا اشخاصی نبوده و صرفا جهت روشن شدن بعضی مسایل بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سامان آروند
Iran, Islamic Republic of
لطفا ریز بینانه تر برسی کنید مخصوصا مربوط به جناه خودتون .چپ
پویا..بخوانیدبهتری نیک
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر قلم زیبایتان جناب یزدانی
عارف یزدانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
تیتر اصلی خبر شرح ماوقع از آنچه در انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه آزاد گذشت هستش
خواهشا اصلاح کنید
هیچ اختلافی بین اصلاح طلبان دانشگاه آزاد وجود نداره
داریوش
Iran, Islamic Republic of
متاسفم همین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا بهرامی کجا بود؟ ائتلاف بهرامی !!!!!!!!!
شایئه ای بیش نیست
هم ائتلاف زارع شکست خورد و هم ائتلاف بهرامی

عضو ائتلاف پیروز
بهنام نگ
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوست عزیزم.
بنده به عنوان فردی خارج از دانشگا ازاد سخن می گوییم.
واقعا خیلی برای من جالب هست که انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه ازاد این همه پر شور و پر حاشیه وپر صدا بود است.ولی گفتم چندتا مسئله را دکر کنم.یکی اینکه تمام کسانی که در انتخابات انجمن اسلامی شرکت می کنن و کاندیدا می شوند همگی اصلاح طلب می باشند و انجمن اسلامی پایه و اساسش را اطلاح طلبان گداشتند و جای برای اصول گرا ها یا میانه رو ها ندارد و شما به عنوان یه اصلاح طلب هیچ گاه اجازه ورود این افراد را به این تشکل بزرگ را ندهید.دوم اینکه بهرامی و اقای یزدانی واقای وکیلی و.... جدا از هم نیستن همگی در یک حذب هستن و در انتخابات اینده همگی حامی دکتر بهرامی می باشند.
فدا
Iran, Islamic Republic of
چیه ر ، ب ، ق ، ف ، خ راه انداختی.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
گپ مفت...
دوست
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر مؤسسین انجمن
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
دوستان جهت مطالعه دقیق مطلب به سای,مراجعه کنید
رفیق
Iran, Islamic Republic of
...بهتر از این نمیشه ایشون با چندنفر از دوستانشون گروه منتظران ظهر تشکیل داده بودن و اگه هوشیاری بچه هیاتی هایی چون م ف ، ش م ، م ن و ...نبود الان شکاف بزرگی در دوستان هیاتی ایجاد شده بود.

عارف ,تا دیروز اصولگرای شش آتیشه بود الان انجمن اسلامی و کاندیدا شدن و ....

,,از روحییه ,,,اگاه شدن و تردش کردن مطمئن باشید برای شما اصلاح طلب ها هم یار خوبی نمیشه...
اینخط اینم نشون
چ
Iran, Islamic Republic of
بهرامی ؟؟؟
مهر
Iran, Islamic Republic of
آقای ی... رفتارهای شما باحرفاتون یکی نیست.
یکیشو عوض کنید.
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1