تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۹۳۳۳۰

مدیر نفتی گچساران؛ منت نگذار! ما بی تو هم ما بوده ایم!!

۶۴
۰
کبنا ؛بهنام عکاشهIMG_9430هنوز یک سوال در ذهن دارم که شاید کمی عجیب باشد؛ چرا پاکدل همراه ما به جم آمد تا از نزدیک بازی تیم نفت گچساران را با تیم گاز جم ببیند؟
آن بازی در شرایطی انجام میشد که ما نیاز مبرم به برد و یا مساوی داشتیم، تیم نفت هم در شرایط آرمانی به سر نمی برد و در هفته های آخر پرفراز و نشیب ظاهر شده بود.
از طرفی مهندس پاکدل هم به لحاظ مدیریتی در شرایط خوبی نبود و ده روز بعد از جم او برکنار شد. این ها را توضیح دادم تا شرایط به خوبی روشن شود. پاکدل اگر می باخت هم تیم را در بالای جدول نگه داشته بود. ما برای صعود می جنگیدیم و چیز زیادی از دست نمی دادیم.
حالا قطعا وضعیت تیم نفت اگر بخواهیم واقع بین باشیم بحرانی تر از هر زمان دیگری است. ما در حال حاضر در حال از دست دادن تمام سرمایه اجتماعی مان هستیم ولی متاسفانه شاهدیم برای حفظ ظاهر هم که شده آقایان مدیر در نفت به حمایت از تیم بر نمی خیزند.
عدم حضور مدیرعامل و حتی یک مدیر و رئیس از مجموعه نفت گچساران دیدگاه این تیم مدیریتی را به مردم و جوانان و ورزش عیان می سازد و از تلاش ها برای دورکردن نفت از مردم و شهر پرده بر می دارد.
شاید اگر دوران پاکدل را زمانی بدانیم که نفت و شهر به هم کاملا نزدیک شده بودند صدارت آقای محمدی فرصتی برای جدائی نفت از گچسارانی ها می باشد.
در حالی که علی نظری پیششکسوت قدیمی فوتبال گچساران، آمدنش از شاهین شهر به گچساران را با بازی های نفت مطابقت داده بود، عدم حضور مدیران نفت در کنار مردم و تماشاچیان سوال برانگیز بود و نشان می داد که مدیرانی که تعلق خاطری به تیم فوتبال نفت ندارند در بدترین حالت که به ذهن متبادر می شود عرق گچساران ندارد.
اگرچه ممکن است توضیحات مدیران نفت قانع کننده باشد ولی بهانه نیاورند که در گچساران حضور نداشته یا در محل کار بودیم.
بازی ساعت ۲٫۴۵ دقیقه شروع و ۴٫۴۵ با تاخیرها پایان یافت. از محل مین آفیس که محل کار همه مدیران نفتی می باشد تا استادیوم شهدای نفت با ماشین مردمی! ۵ دقیقه و با ماشین نفتی! کمتر از ۳ دقیقه است.
پیگیری های همزمان کبنانیور هم نشان می دهد در زمان بازی همگی در محل کار حضور داشته اند و به رتق و فتق امور تولید و رفاه خانواده های پرسنل نفت! می پرداخته اند و فرصتی برای دیدن بازی کم اهمیت نفت نداشته اند.
بازی که برای گچسارانی ها حکم حیثیت شان را دارد که این روزها به دلیل بی توجهی به ثمن بخس به فروش می رسد.
مدیران نفت و در راس آنها آقای امین محمدی پاسخ دهند که: چرا به ورزشگاه نیامدند. اگر نمی توانند و نمی خواهند تیم داری کنند و حضور مردم بالای سرشان برای آنها آزار دهنده شده است بازی ها را به استادیوم تختی ببرند و سرنوشت تیم را هم به دست مردم شهر بدهند.
آنها باید بدانند زمانی که در این شهر ما در سال ۱۳۴۵ نایب قهرمان فوتبال کشور شدیم ورزش نفت موضوعیتی نداشت. زمانی که بنیاد و ایران ۵۷ در حضور تماشاچیانی دو تا سه برابر بازی های نفت به استادیوم می آمدند نفتی نبود.
آن موقع ها بلیط فروشی هم بود ولی عشق معنا داشت. در همه زمانه ای که شهر ما قهرمان هاکی کشور بود و پدر بوکس و هاکی از این شهر بودند، در زمانه ای که روح انگیز فیتبون در هندبال کشور غوغا به پا می کرد و هنوز هم تیم هندبال بانوان می درخشد نفت را کسی نمی شناخت.
اینها را گفتم که آقایان بدانند اگر کاری می کنند، همه از نفت گرفته تا شهر ممنون هستیم ولی منتی بر سر این مردم ندارید چون ما بی شما هم ما بوده ایم.
آقای امین محمدی!!(ظاهرا ایشان مدتی است که به دلیل از دست دادن دو تن از نزدیکان شان به سوگ نشسته اند و در همین فرصت تسلیت عرض می شود).
بهبهانی های این شهر به گچساران تعلق خاصی دارند. شما را هنوز نمی دانم ولی به مدیران گچسارانی ات بگو برای این حرکت خود توضیحی منطقی بیاورند.
FILE1331 ۲۰۸۱ ۹۶۴ ۱۶۷ ۳۰ ۱۲۶ ۱۲۷ ۱۵۶ ۱۶۰ ۲۵
نام شما

آدرس ايميل شما

مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
الان وقت من من کردن نیس.الان فقط باید دس ب دس هم بدیم از هر باند و حزب ک هستیم تیم نجات بدیم.اون های ک خیانت میکنن با مدرک رو میکنیم .
رضا
United States
سلام.دوستان عزیز کبنایی سلام.یکبار چند ماه پیش ازتون در خواستکردم که لطف کرده و وضعیت سینمای گچساران رو پیگیری کنید.شاید ۷ یا۸سالم بود که تعطیل شد.واقعا شرم اوره که شهری با جمعیت گچساران سینما نداره.امیدوارم که با پیگیری شما و تدبیر مسولین امر مجدد افتتاح شه
سید ابراهیم یوسفی
Iran, Islamic Republic of
عالی بود خیلی خوشحالم کردی عکاشه جان.
کارمند اداره مرکزی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز جناب آقای عکاشه احسنت بر شما
اما روز بازی سعید غلامی به همه رسانده بود که در تایم اداری کسی برای بازی نرود
بهنام عکاشه: من همه رو گفتم دوست عزیز که آقای غلامی هم جزوشون هست. آقایون مهندس محمدی که عزادار بودن، مهندس پورهادی، بیژن غلام قاسمی، مهندس باقری، غفاری، سمغانی، مهندس سید فاخر موسوی،. قرار نیست کسی رو خراب کنیم. اولا که مطمئن هستم آقای غلامی نگفتن دوما هم اگه گفته باشن ایشون تا ساعت ۴ میتونن نهی کنن نه تا ۴٫۴۵
shahrvandشهروند گچساران
Iran, Islamic Republic of
بادرود وسپاس ازشما و طرفداران ورزش و ورزشکاران عزیزوگرامی : تازمانی که رابزه ها و ضابطه ها ازمیان برداشته نشود ورزش شهرما دچاربحرانهای بدترازاین هم خواهد شد کاررا باید به دست کاردان و اهلش سپرد متاسفانه در فوتبال نفت همیشه شاهد جنگ قدرت در بین مدیران بیشترمشاهده میشود تا اینکه همه مدیران را دریکجا برای چاره اندیشی ببینید ..و اینگونه است که متاسفانه فوتبال نفت هم چوب این سیاستها را میخورد.....الان هم که دیگر دیر شده است علاج واقعه را باید قبل از وقوع سنجید...
کارمندان نفت گچساران
Iran, Islamic Republic of
مادوست داریم بریم ولی مدیرمنابع دنبال بهانه است مافقط میتونیم در جلسات نماینده شرکت کنیم
کارمندان نفت گچساران
Iran, Islamic Republic of
مدیرمنابع باید اجازه بده که مدتی است نمیزاره کارمندها بیان والله مادوست داریم بیایم
قطره
Iran, Islamic Republic of
فقط جلسات نماینده میتونین برین؟!
کارگر شرکت نفت وگاز گچساران
Iran, Islamic Republic of
خداروشاهد میگیرم من طرف هیچ کس نیستم اما باید حقیقت رو گفت ،بعد از جناب اقای ابوالحسن غلامی جانباز وهمشهری ما، که مال وزندگیشو به پای ورزش شرکت نفت و گاز گچساران ریخت تا الان کسی با دل جون مثه این بنده خدا برای ورزش گچساران مخصوصا ورزش های قهرمانی نفت و گاز گچساران ندیدیم زحمت کشیده باشه بعد از ایشون هر چی زدن به در بسته زدن . البته برا بقیه دوستان که که توی این مدت برای ورزش نفت وگاز زحمت خودشونوکشیدن احترام میزارم ،ولی حقیقت تلخ است.انشاءالله دست به دست هم بدیم بدونه کینه و کدورت ورزش شهرمون مانند قبل به افتخاراتش که حقشه برسونیم.
کارگر شرکت نفت وگاز گچساران
Iran, Islamic Republic of
یاد و زحمات جانباز زحمت کش گچسارانی جناب اقای ابوالحسن غلامی بخیر که زحماتش بی پاسخ ماند .مطمعن باشید مثه این جانباز دیگه تو ورزش نفت وگاز گچساران نخواهیم یافت .
غلامشاهی
Iran, Islamic Republic of
مدیر منابع انسانی کارمندان شرکت نفت تهدید میکنه که نیان ورزشگاه واقعا باید تاسف خورد به حال همچین مدیرانی
الیاس عباسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس باقری عزیز در مدت کوتاهی که مدیریت ورزش بر عهده گرفت سنگ تمام گذاشت
الیاس عباسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر یوسف باقری .. واقعا مدت کوتاهی که ورزش نفت زیز نظر اقای باقری امد تحولات بسیار عالی در ورزش نفت صورت گرفت
محمدی
Iran, Islamic Republic of
جا دارد از زحمات اقای باقری برای ورزش نفت تشکر کرد..
تلچگاه
Iran, Islamic Republic of
این سعید غلامی ورزش نفت به نابودی کشونده .. اقای غلامی از شما خواهش میکنم به فکر جوانان این شهر که تنها دلخشیشان همین فوتبال باشید
هوادار دکتر تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون این سعید غلامی شما رو نابود کرده .. از ما گفتن ا شما نشنیدن
حامد میرزاخانی
Iran, Islamic Republic of
این چند بازی که اقای باقری مسولیت ورزش نفت ب عهده داشتن همیشه در ورزشگاه حضور داشتن .. دوست عزیز
سعید
Iran, Islamic Republic of
باسلام باز هم کبنا وحاشیه کاش ی مقدار به گذشته بر میگشتی وبعد این مطالب را مینوشتی جناب آقای عکاشه عزیز یادت رفته پارسال که همین آقای که الان یادش اومده بیایر دست در دست هم بدین وبه فکر تیم باشین چه فحشهای میداد به همین مدیران بعدش شما هم با افتخار اونو زدی داخل سایتتون به خدا تمام حاشیه ای که برای این تیم درست میشه اول جرقش داخل نشستهای شما وآقایون که خودشونو بهترین میدونن بعدش هم همین دخالتهای بیجای آقا مهدی کاش نیم فصل اول یادش میومد که چه بلایی برسر تیم آورد اون شبنشینها یادش رفته که چه جوری بهاین تیم به حاشیه بردبعدش هم خیالت راحت این قبری که شما روش گریه میکنی چیزی داخلش نیست این حاشیه هاهمش از طرف رییس امورورزش کلید می خوره آقا خواهش میکنم جلو چشمتتون را هم نگاه بکنید اینجا لیگ یوه هنوز تو خواب لیگ دو هستن آقای عکاشه عزیز یادت رفته عکس آقای غلامی راهم کنارعکس آقای پاکدل بزاری انشاالله که بزاریش داخل سایت به امید پیروزی در بازیهای بعدی و نگهداشتن تیم
مردی ازلیشتر
Iran, Islamic Republic of
بهنام جان سلام

قدرزر زرگر بداند قدر گوهر گوهر ی ...دوست عزیزم تاشب نیادکسی قدر روز رونمیدونه باید پاکدل به جم می رفت ومحمدی درگچساران وباشگاه نفت هم نمی آمد تا مردم بدانند دلسوز کیست وچه کسی درفکر ورزش خصوصا فوتبال گچساران است بااین حال امید داریم مدیریت نفت به هوش باشند.........................
هواداران نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
مدیر منابع انسانی همیشه حامی تیم نفت وپشتیبان ورزش بوده وتلاش بسیاری درجهت پیشرفت جوانان این شهر انجام میدهد.

دکتر خسته نباشید .
وحید
Iran, Islamic Republic of
در جواب کارمندان نفت گچساران خودت میدونی که حرفی که زدی برای تخریبه نه دنبال حمایت از تیم نفت هستی همه میدونند همه ساعت ۳:۴۵ همه خونه ایم تازه دو لیوان چای رو هم نوش جان کردیم
عندالله
Iran, Islamic Republic of
در جواب کارمندان نفت گچساران درو کن همی ...................ن درو کن
ونفت
Iran, Islamic Republic of
این مدیر ... با دخالتهای بیجا و بهانه گیری های الکی خون این نفتی ها رو فاسد کرده. ..تو همه چی دخالت میکنه
لايق
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه پس از زحمات باورساد به راحتی گذشتی؟ باورساد سال گذشته یک تنه در مقابل مشکلات ایستاد ؟؟
عادل
Iran, Islamic Republic of
فقط پاکدل بود که میدانست چگونه باید یک سیستم منطقی برای اداره امور داشت. با ورزشکارات و روحانیون و کارکنان و رفتگران ورسانه ها و ... جلسه میگذاشت و بموقع از همه قدردانی میکرد با روابط عمومی قوی شخصی و سازمانی . درود بر او که آبروی شرکت و شهرمان بود. مرد علم و حلم ومعرفت.
هواداران نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
دکتر سعید غلامی افتخار نفت وگاز گچساران هست. ما هواداران واقعی نفت وگاز تاپای جان پشت ایشان هستیم آمده.
تاانشاالله تیم به لیگ برتر صعود کند.

دکتر باغیرت متشکریم .
چماق
Iran, Islamic Republic of
همه کامنتهای ضد دکتر غلامی کار یک نفر هست .که به موقع به حسابش رسیدگی خواهد شد .

از مادر زاییده نشد ه کسی بخواد جلوی دکتر غلامی قد علم کنه .
وحدت
Iran, Islamic Republic of
ترکیب سعید غلامی و ابوالحسن و حبیبی میتواند نفت وگاز را به اوج برساند.البته اگر دوستان بگذارند .
علی محمدی
Iran, Islamic Republic of
من در جریانم همشون تو جلسه بودن
کارشناس نفتی
Iran, Islamic Republic of
دکتر غلامی از نظر سواد ودانش فنی یک چهره ممتاز در منطقه است .باید شرایط را محیا کنیم تا این مدیر محبوب ومردمی دوست داشتنی تفکراتش. را پیاده نماید .اگر چند صباحی دیگر ایشان به تهران رفت دیگر حسرت این روزها را نخوریم .
اصلاحات و اعتدال
Iran, Islamic Republic of
این کامنت های که علیه مدیرمنابع انسانی گذاشته شده تماکما از سوی یک نفر از نوچه های مدیر خدمات
اصلاحات و اعتدال
Iran, Islamic Republic of
این کامنت ها ی که علیه مدیر منابع انسانی گذاشته شده تماما از سوی یک نفر از نوچه های مدیر خدماته
دلسوز
United States
پاکدل در کنار انسانهای دلسوزی مانند ابوالحسن غلامی،حاج نارکی وسایر دوستانشتن دلسوزانه کار میکردند تازه جم رفتنش راشما میدانید تلاشهاش درتهران وقتی میخواستند امتیاز تیم را بگیرند بدلیل ندادن پول صاحب امتیاز قبلی ودفاع محکم او زمانیکه میخواستند اجازه به ادامه فعالیت تیم ندهند چون مناطق دوتیم در لیگ دو داشت،حضور مستمر در کنار بازیکنان ورابطه دوستی باآنها برای حل مشکلاتشان ،همکاری بارسانه ها وتحمل نقدهای مختلف وبرتامه ریزیهای دقیق روز فراموش نشدنی صعود وصدها مورد دیگر راممکن است خیلی ها ندانند.نماینده عقده ای مانه تنها ورزش بلکه نفت وحتی شهرمان را نابود کرد.همین بس که نمادش درنفت سعید غلامیه.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
دنیا فقط شهرداری یاسوج
لاری
Iran, Islamic Republic of
در جواب اصلاحات و اعتدال خودت هم نوچه غلامی هستی ..نوچه دکتر جونت. .
تماشاگران
Iran, Islamic Republic of
همه کامنت های مثبت به نفع غلامی. ..دکی جون کار یک نفره. .همین دکی جون ۸ میلیون هزینه میکنه برای تاجگردون تو باشت ناهار میده. برو دنبال کارت مرد حسابی پرونده کارگران بیچاره نفت رو نفرستادی اهواز تا سایت بسته شد
باغیرت
Iran, Islamic Republic of
سعید غلامی چرا نمیزاری پول بدن به بازیکنا،ضایس میخای تیم سقوط کنه
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
من هیچ اتویی دس هیشکه ندارم.اون اقایون ک منم منم میکنن بدونن با مدرک ماهیتشون برا مردم مشخص میکنیم.از اول فصل ما فقط تیم حمایت کردیم،ب کی فحش دادیم،من ب هیچ مدیری باج ندادم ونخواهم داد،الان فقط ب خاطر ارامش تیم سکوت کردیم تا ب موقعش
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت سعید غلامی که خوب داری جگر بعضی ها رو میسوزونی.واقعا اتش گرفتن بعضی ها که تا قبل از عید داره کلکشون کنده میشه..اقایون مدیری که دارن تعویض میشند از داغ اقتدار و محبوبیت دکتر غلامی و دکتر تاجگردون باید سر به کوه و بیابون بزارند.اونهایی که میخواستند سعید غلامی را خرد کنند خودشون شکست خوردند.فقط بهشون میگم با خدا باش پادشاهی کن .-- بی خدا باش هر چه خواهی کن. چقدر شما پشت سر دکتر غلامی حرف زدید و کامنت نوشتید و مسخره کردید توهین کردید و ادم اجیر کردید تا فقط براتون کامنت بنویسند ایا به جایی رسیدید؟ ایا یک ذره از ارزشهای دکتر غلامی کم شد؟ امروز سعید غلامی سربلند تر و قدرتمند تر از هر زمان دیگه ای هست ولی شما حتی به وجدان خودتان هم بدهکارید.چند ماه بیشتر ماندن در یه پست های مدیریتی ارزش نابودی هم دین و هم اخلاق و هم انسانیت را ندارد
غریبه
Iran, Islamic Republic of
در جواب مصطفی والا فعلا جیگر شما بیشتر سوخته یعنی جزغاله شده...همه وصله ها که به خودتون میچسبه رو داری به دیگران میزنید. ...تا اونجایی ما اطلاع داریم غلامی مدیر انسانی متوسل شده به تاجگردون که از پستش شوتش نکنن بیرون هزینه میلیونی خرج میکنه برای تاجگردون ناهار شام میده. . برادر عزیز شما خودتون اجیر شده اید...به زودی همه چی مشخص میشه
هوادار واقعی دکتر
Iran, Islamic Republic of
اقای که دم از اصلاح و اعترال میزنی .. شما هم از نوشهای دکتر غلامی هستین .این کارهای شما بجای نخواهد رسید . بالاخره یک جای باید جوابگوی خداوند باشید به والله مدیریت منابع انسانی هم به دکتر تاجگردون عزیز و هم به مردم شهر گچساران خیانت میکند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اصلا مظفری شما چکاره هستید که داری خط نشان میکشی واقعا مسئولین امنیتی باید ورود پیدا کنند
lishter news
Iran, Islamic Republic of
درود به آقای عکاشه که تمام حقایق رو میگن ....
مرحبا به دل وجرات شما ، احسنت
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
مظفری تهدیدنمیکنه ،فقط ماهیت مدیرها با مدرک رو میکنیم،اگ مدیری یا کسی دیکه از من آتو داره اون هم رو کنه مردم ببینن
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
سلام ... غلامی فقط میتونه تو جلسه ها با کلمات بازی کنه وبا دستاش ادا در بیاره جدا برای تاجگردون متاسفم .اقای عکاشه ملک زاده را قسم بدهید که در مسابقات فرزندان نفت در اصفهان چقدر هزینه هتل ... غلامی شد که از خرج ورزشکاران پرداخت شد .درود بر عکاشه که پیگیر ریز ریز مسا ئل است
یک بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
به نظر شما بهتر نبود دکتر غلامی این پول نهاررا در ایام عید صرف کودکان بی سرپرست میکرد تا آقای تاجگردون
نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
خطاب به دکتر تاجگردون:من درحضورخوددکتر هم گفتم هرآنقدری که الف.ر باعث کاهش محبوبیت سیدقدرت حسینی شد غلامی دقیقا همان نقش برای آقای تاجگردون داره.میتونیدنظرسنجی کنیدبه نتایج خوبی میرسید
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
ب جای من من کردن پول بازیکن ها بده ک امروز تعطیل نکنن تمرین رو.لاف خردته
بویراحمدناب
Iran, Islamic Republic of
شماکه ازیوسف باقری حمایت میکنی باقری فقط میخواهدبهرطریقی پستش رانگه داردوشماکه ازخدمات اقای پاکدل حرف میزنی پاکدل فقط به اسلام ابادلیشترخدمت مردم بهترمیدانند
حراستی
Iran, Islamic Republic of
سلام فاطمی کی عوض میشه... میگن...
بیاییداینگونه باشیم
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز :
تاکی باید بخاطر مسایل پوچ. باید همدیگر را تخریب کنیم .درکا منتهای بالا به گوشه وکنایه قصد تخریب بچه های بومی را دارند درحالی که من دلسوزانه می گویم هم مدیر منابع انسانی. و هم. حاج محمد حبیبی. وهم ابوالحسن غلا می. توانایی بسیار خوبی دارند . واگر شرایط آماده شود آینده خوبی در انتظار تیم نفت در پیش است .نباید با ایجاد نفاق وتفرقه بین این عزیزان به تیم ضربه بزنیم .
حتی اعتقاد دارم لیدر عزیز تیم آقای مهدی مظفری پسربسیار دلسوز که. همیشه درسخت ترین شرایط آماده درکنار تیم بوده. و تعصب اش. در ایران. بی مانند است.
دکتر غلامی بدون شک. یکی از توانمند ترین مدیران نفت است. ابوالحسن غلا می. نیز قادر است از هر غیر ممکنی ممکن بسازد و بین این دو محمدحبیبی. باکوله باری ازتجربه میتواند نفت را به روزهای طلایی برساند .

امیدوارم حرفهای حقیر را گوش. دهند تا بجای تخریب به پیشرفت تیم کمک شود .
هوادار واقعی دکتر
Iran, Islamic Republic of
دکترغلامی افتخار نفت دوست داریم
هوادار واقعی دکتر
Iran, Islamic Republic of
دکتر غلامی دوست داریم
روزگار
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ. .. تابلو ...خودتونو کشتید با این دکترتون. ..چشمش نکنن
پارسا
Iran, Islamic Republic of
آقای مظفری میشه بگی شما چکاره تیم هستی که اینقدر سنگشو به سینه میزنی در کل درسته شما نوچه آقایون هستی وداری سیاست اونارا بازی میکنی اگه من را هم میبردن برام هتل وبلیط هواپیما میگرفتن باید هم هواشونو داشته باشم نمی خواد آتو دست کسی بدی همه میدونن شما داری از کی خط میگیری ازهمونهایی که دعوتشون میکنی میبریشون نبیرون وحالاهم باید طرفدار اونا باشی نمیدونم چیبرات داره ولی کاملا مشخصه
بویر احمد واقعی
United States
در پاسخ بویر احمد ناب،آمار کسانی را که در زمان پاکدل آمدند بگیرید وببینید خداوکیلی ازسرتاسر شهرستانهای گچساران وباشتند شاید کمتراز۵درصد آنها بچه اسلام آباد لیشترند.هرچندبعضی ها میگویند جرات داشت خوب کاری کردکه فامیلاشو آورد ولی من میدونم برای همه تلاش میکرد وفامیلاش هم جزاین همه بودند.نامه هایی که به اداره کار نوشته وتقاضای نیرو کرده موجودن.بعدازپاکدل یک نامه تقاضای نیرو نوشته نشده حتی آقایان عرضه اینکه فامیلاشونو بیارن هم نداشتند.نکنه فرودگاه وزیر گذر هم خدمت به اسلام آباد لیشتره؟تیم فوتبال وصعودش هم برای لیشتر بوده.واقعا" نمک نشناسید.
2 تو باوی
Iran, Islamic Republic of
نفت رفت لیگ ۲ باید... رو زر چو و مرگ بیای
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر مدیرها منم منم کن خوشون قایم کردن و امروز با پیگیرهای اسطوره بی دلیل دکتر تاج گردون مشکلات حل شد.زنده باد تاج و تاجی
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
در جواب پ. ب مدیرت بکو اگ چوب لای چرخ تیم بزاری ... میکنیم.تو شهامت داشته باش خودتو معرفی کن ن مثل . خودت قایم کنی.جرات نداره بیاد رودرو حرف بزنه،من نون١٠مثل ... میدم.تو اگ ثابت کردی تا حالا ١بار از طرف شرکت برای من بلیط یا هتل گرفتن من حاظرم جلو همه از شما معذرت خواهی کنم. ،خوشبختانه .. دس هیشکه ندارم ولی تا دلتون بخواد .. از خیلی داریم.با مدرک
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
۵شنبه نهار هم فقط تیم مهمان من بوده.کسی دیکه نبود .هدف هم فقط اتحاد بین بازیکن ها بود
Iran, Islamic Republic of
ای خدا دکتر .. فوتبال گچساران نابود کرده .. به داد این فوتبال برسین
منصور
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم چرا همش میخواید مظفری رو تخریب کنید.نه فامیلمه نه دوست فقط میدونم داره تمام سعی و تلالششو برای موفقیت تیم نفت انجام میده اگه این کار کار بدیه خب بگید؟ هر کسی به هر نحوی که داره تیم شهرمون کمک میکنه من از صمیم قلب ازش تشکر میکنم امیدوارم امسال تو لیگ بمونیم و تیم رو حمایت کنیم
ایلیا
Iran, Islamic Republic of
... واقعا حیف و حیف دکتر غلامی و سایر مدیران نفت که ...اسمشونو بیاری.اگه تو گفتی توپ فوتبال چند گرمه؟یا یک عکس فوتبالی هم داشتی می تونی نظر بدی.شما کجا میدونین که چقدر دکتر غلامی از تیم حمایت می کنه.ای مردم تو نظر کارشناسی در جلسه.. تیم میگه علت نتیجه نگرفتن ما در بازی قبلی اینکه کباب کنجه و کوبیده خوب نبودن.اونوقت چه انتظاری از باید از غلامی داشت.به خدا اگه بودجه تیم بزرگسالو میدادند تیم سادات الان لیگ برتر بود.خدا وکیلی دکتر غلامی دلسوز بوده و هست.بیایید مغرضانه حرفی نزنیم.
در جواب ایلیا خخخ
Iran, Islamic Republic of
فیلم زیاد میبینی فک کنم خخخ
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1