تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب : ۸۲۴۵۲

فعالیت ۲۳۴ روستامهد در کهگیلویه و بویراحمد/نظارت مستمر بر روستا مهدها

۶
۰
کبنا ؛سیدعلی‌رضا موسوی‌امجد با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویراحمد ۲۳۴ روستا مهد وجود دارد، اظهار کرد: وجود روستامهدها نقش مهمی در ارتقاء سطح آموزشی و تربیتی کودکان روستایی دارد به همین منظور تقویت این مراکز به صورت ویژه در دستور کار بهزیستی استان قرار داد.

وی افزود: به منظور پیشگیری از سوءتغذیه کودکان در مناطق روستایی و محروم استان در سال جاری طرح ارائه یک وعده غذای گرم در روستامهدهای استان اجرایی شد و از این به بعد در روستامهدهای استان روزانه یک وعده غذای گرم به صورت رایگان برای کودکان در نظر گرفته شده است.

موسوی‌امجد بیان کرد: اعتبار لازم برای اجرای این طرح در اختیار روستامهدها قرار گرفته و با نظارت دانشگاه علوم پزشکی  این کار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نظارت بر مسائل بهداشتی روستامهدها بر عهده خانه‌های بهداشت روستایی است، تصریح کرد: علاوه بر این روسای بهزیستی شهرستان‌ها، دهیارن و اعضای شورای اسلامی روستاها نیز بر روند کار رستامهدها به صورت مستمر نظارت دارند.

این مسئول در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نظارت بر مهدهای کودک‌ و روستامهدها باعث افزایش اعتماد خانواده‌ها خواهد شد و به دنبال آن سطح کمی آموزش‌ها نیز در این مراکر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام

 
نام شما

آدرس ايميل شما

كارمند بهزيستي
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شیر دره پنجشیر مدیرکل در آینده نزدیک سازمان
Iran, Islamic Republic of
احسنت برموسوی امجد نیروی متخصص وتوانمند
ليشتر
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب موسوی أیا تحقیق کردید که تولیشترجه خبره مهدتعطیل شده دادمردم درومده بی کفایتی اقای ..والعیش ودخالت خانم دیودل ودیلمی وعدم توجه اقای کشاورزجه عواقب بدی رورقم زده جای تاسف است که دریک روستانیروباشرایط وسوابق جندین ساله وموردقبول ورضایت مردم باشه امامدیریت بهزیستی ازروستای همجوار استفاده کنه این بی عدالتی وبی قانونی که جزتعطیلی ونارضایتی مردم واختلاف که ان هم متوجه کارکنان ان اداره میباشد راجه کسی بایدباسخ کوباشد خواهشمنداستدراین مورد إقدام شود وباافراد خاطی برخورد شود این موضوع به دفترنماینده وبخشداری وفرمانداری خبررسانی شده ودردست اقدامه لطفا توجه شود مظفراباد لیشتر
777777
Iran, Islamic Republic of
میگم که به تو .پست داده ؟ اخه چرا به این مردم .می کنید ..تا کی ؟ اهای استاندار ..پسر عموی تو معاون بهزیستیه ؟ متاسفم برای .که شر .رو به جان مردم استان انداخته
محسن
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد فرزانه برادر موسوی
با آروزی توفیق برای شما دکتر جان
چرامی
Europe
همین معاون جناب موسوی امجد همین که معاون شد برادرشو وخواهر زنش رو گذاشت توبهزیستی سرکار درحالی که خیلی از معلولین بیکارن
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1