تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۷۳۰۶۸

اقدام جالب آموزش و پرورش برای دانش آموزان بلهزار و مادوان

۶
۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تحصیل ۲۰۰ دانش‌آموز بلهزار و مادوان در مدارس غیر انتفاعی یاسوج با هزینه دولت خبر داد.zaraapoor

هادی زارع‌پور با بیان اینکه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نه در حرف بلکه در مقام عمل برای جلوگیری و پیشگیری از معضلات اجتماعی برنامه دارد، اظهار کرد: برنامه‌های متعددی تاکنون در این دستگاه برای مقابله با پدیده‌های خطرناک اجتماعی پی‌ریزی شده است.

این مسئول افزود: در سال، ۱۵ تا ۲۰ برنامه عملیاتی و کارشناسی شده برای پیشگیری از معضلات اجتماعی در آموزش و پرورش عملیاتی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی طرح‌ها نام برد و گفت: طرح مدارس عاری از خطر و طرح مدارس مراقبت از خود به همراه طرح مدارس مروج سلامت از نمونه‌های موفق چنین برنامه‌ها و طرح‌هایی در برابر معضلات اجتماعی بوده است.

طراحی برنامه برای تعداد ۱۵۶ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد که در معرض آسیب هستند از دیگر برنامه‌هایی بود که زارع‌پور به آن اشاره کرد و گفت: به این دلیل که در برخی مناطق کمبود فضای آموزشی داشتیم و برای این که دانش‌آموزان بتوانند تحصیل را ادامه دهند و گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی نشوند برنامه‌ای را در سطح مناطقی همچون مادوان و بلهزار با همکاری وزارت آموزش و پرورش اجرا کردیم.

ادامه تحصیل تعداد ۲۰۰ دانش‌آموز بلهزاری و مادوانی در مدارس غیر انتفاعی شهر یاسوج با هزینه دولت اقدامی بود که این مسئول به آن اشاره کرد و گفت: دولت برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی تا ۵۰۰ هزار تومان و برای هر دانش‌آموز مقطع متوسطه تا ۸۰۰ هزار تومان هزینه می‌کند.

برگزاری جشنواره نوجوان سالم، برگزاری هسته‌های مشاوره و ایجاد بانک اطلاعات ناهنجاری‌های اجتماعی از دیگر اقداماتی بود که این مسئول به آن اشاره کرد.
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
اجرکم عندالله
اهورا
Iran, Islamic Republic of
نگاهی انسان دوستانه و عادلانه است، مدیران گچسارانی در عمل نشان می دهند که همه استان را به یک چشم نگاه می کنند و منطقه ای نمی اندیشند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سپاس از این ایده . اما نمی دانم چرا در این قسمت از یاسوج باید چنین منظره ای را دید که دانش آموزان باید حیران و سرگردان باشند تا چنین بر خود ببالیم که عده ای از دانش آموزان را با انواع حیل به مدارس غیر انتفاعی ببریم . در ثانی سوال : به کدام غیر انتفاعی ها ؟ دبیرستانی با کانکس در شهر یاسوج و در همین بلهزار چه زیبندگی دارد که در دولت تدبیر و امید چنین با شعف از کوچ عده ای از دانش آموزان به غیر دولتی ها حرف بزنیم ؟ بی عدالتی آموزشی در دیدگاه مسئولین تعریف خاصی دارد یا همان است که ما می شناسیم ؟ ...
مطلع
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این فکرای جالب من از این اقدام ایشان مطلع و در جریان هستم خداوند ایشان را حفظ کند من از نظر سیاسی با ایشان همسو نیستم بینی و بین الله ایشان را فقط از دور توی جلسات دیده ام با کمی دقت از حرفهاش میشه فهمید که دلسوز مردم است نه مثل خیلی از مدیران از مدیری فقط ژستشو یاد گرفته اند
باوی بالا
Iran, Islamic Republic of
حاجی چرا برای گچسارا نن باشت هزینه نمیشه هم خوت هم نمایدهات واقعا ترسوهستید اگر پشت سرتونه دیدیت ما هم رای می دهیم
موسوی منش.سید داود
Iran, Islamic Republic of
با تقدیر وتشکر از این اقدام ارزشمندوبجای استاد بزرگوارحاج زارع پور.بی شک این اقدام ارزشمند راباید جهت رشد علمی فرزندان دیارمان به فال نیک گرفته وامیدمی رودهمه ی مدیران استان دلسوزانه ومدبرانه جهت رشد واعتلای هرچه بیشتر وبهتر استانمان همت گمارده ونامی نیک از خود در تاریخ استان واذهان مردم شریف دیارمان به جای گمارند.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1