کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدام جالب آموزش و پرورش برای دانش آموزان بلهزار و مادوان

21 آبان 1393 ساعت 11:31


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تحصیل ۲۰۰ دانش‌آموز بلهزار و مادوان در مدارس غیر انتفاعی یاسوج با هزینه دولت خبر داد.zaraapoor

هادی زارع‌پور با بیان اینکه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نه در حرف بلکه در مقام عمل برای جلوگیری و پیشگیری از معضلات اجتماعی برنامه دارد، اظهار کرد: برنامه‌های متعددی تاکنون در این دستگاه برای مقابله با پدیده‌های خطرناک اجتماعی پی‌ریزی شده است.

این مسئول افزود: در سال، ۱۵ تا ۲۰ برنامه عملیاتی و کارشناسی شده برای پیشگیری از معضلات اجتماعی در آموزش و پرورش عملیاتی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از برخی طرح‌ها نام برد و گفت: طرح مدارس عاری از خطر و طرح مدارس مراقبت از خود به همراه طرح مدارس مروج سلامت از نمونه‌های موفق چنین برنامه‌ها و طرح‌هایی در برابر معضلات اجتماعی بوده است.

طراحی برنامه برای تعداد ۱۵۶ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد که در معرض آسیب هستند از دیگر برنامه‌هایی بود که زارع‌پور به آن اشاره کرد و گفت: به این دلیل که در برخی مناطق کمبود فضای آموزشی داشتیم و برای این که دانش‌آموزان بتوانند تحصیل را ادامه دهند و گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی نشوند برنامه‌ای را در سطح مناطقی همچون مادوان و بلهزار با همکاری وزارت آموزش و پرورش اجرا کردیم.

ادامه تحصیل تعداد ۲۰۰ دانش‌آموز بلهزاری و مادوانی در مدارس غیر انتفاعی شهر یاسوج با هزینه دولت اقدامی بود که این مسئول به آن اشاره کرد و گفت: دولت برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی تا ۵۰۰ هزار تومان و برای هر دانش‌آموز مقطع متوسطه تا ۸۰۰ هزار تومان هزینه می‌کند.

برگزاری جشنواره نوجوان سالم، برگزاری هسته‌های مشاوره و ایجاد بانک اطلاعات ناهنجاری‌های اجتماعی از دیگر اقداماتی بود که این مسئول به آن اشاره کرد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 73068

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/73068/اقدام-جالب-آموزش-پرورش-دانش-آموزان-بلهزار-مادوان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1