تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۷۱۶۷۸

زارعی: قیام و نهضت عاشورا یک الگو است

۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی امروز در جمع عزاداران حسینی در امام زاده محمود (ع) سادات محمودی حاضر شد.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، غلام محمد زارعی با اشاره به قیام امام حسین در کربلا گفت: قیام امام حسین (ع) برای همه بشریت و آزادی‌خواهان جهان پیام ایستادگی در مقابل ظلم را داشت

زارعی تصریح کرد: قیام امام حسین (ع) چند وجهی بود، هم روحیه آزادی و عدالت را زنده کرد هم زمینه‌ساز ایجاد سعادت برای مردم بود.

نماینده مردم سادات محمودی در مجلس شواری اسلامی افزود: اجتماعاتی مانند مراسم عزاداری امام حسین (ع) ندای عمومی و همبستگی بین مردم را افزایش می‌دهد و روابط عاطفی و اجتماعی را ارتقاء می‌دهد.

زارعی یادآور شد: مراسم عزاداری امام حسین (ع) در سراسر کشور و استان یک کار ارزشمند است و نشانی از اراده ملت در مقابله با استکبار و ظلم جهانی است.

زارعی با تاکید بر اینکه حادثه عاشورا یک حادثه تاریخی به تنهایی نیست ادامه داد: قیام و نهضت عاشورا یک الگو است.
وی از قیام خونین عاشورا به عنوان یک مکتب الگو یاد کرد و افزود: این مکتب می تواند یک به عنوان یک نظام تربیتی و مبارزاتی الگو مطرح شود.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شواری اسلامی که در جمع عزداران سادات محمودی سخن می گفت ادامه داد: در این قیام از هر سن و قشری افرادی حضور دارندنگاه ما به حادثه عاشورا یک نگاه الگویی است که آرمانها و درسهای آن را در زندگی خود خود پیاده کنیم.
زارعی با تاکید بر اینکه عبرت گیری از عاشورا یک اصل مهم و اساسی است تصریح کرد: ما در حادثه عاشورا با کسانی مواجه هستیم که به خاطر مال و ثروت و قدرت امام خود را تنها گذاشتند که باید این موضوع برای ما عبرت شده تا از تکرار این وقایع جلوگیری شود.
وی از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان پایه و اساس دین و دنیای مردم یاد کرد و گفت: جامعه بدون امر به معروف و نهی از منکر یک جامعه مرده است.

گزارش: علی اکبر پاک













نام شما

آدرس ايميل شما

رضاقلی
Iran, Islamic Republic of
مثلا این کجاش گزارش بود
اصلا میدونید معنی گزارش چیه!
مثلا اهمیت این خبر چی بود جان مادرتون
قربون امام حسین برم که همه دارن باهاش برای خودشون مانور میدن
علی
Iran, Islamic Republic of
پس گزارش به نظر شما چی است حسود
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
واقعا اخرالزمانه خدا خودش بهمون رحم کنه طرف چه جاهایی رو تو عاشورا و تاسوعای حسینی نشانه گرفته برای تبلیغات....بهتره بگیم قیام برای تبلیغات در روز عاشورا در مناطقی که رای زیاد دارند....خداوند اول به راه راست هدایتتون کنه بعد هم یه کلاس هم برای سخنرانیهای مذهبی بگیر که افتضاح به بار اوردی...
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1