تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۶۴۰۲۹

نمره عملکرد شورای یاسوج چند است؟

۲۴
۰
کبنا ؛عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: بنده به عملکرد شورای شهر یاسوج نمره کمتر از 10 می‌دهم و این شورا تاکنون یک خروجی مثبت و خوبی از خود بیرون نداده است.shora.yasuj.021

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سعید پایدار ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد، با تشریح آن چیزی که در شورای شهر یاسوج اتفاق افتاد و با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست خبری، صرفاً بر اساس قولی است که به مردم دادیم، اظهار کرد: در کارزار تبلیغاتی قول دادم که مسائل مربوط به حوزه شهر بدون هیچ مصلحت‌اندیشی و واهمه به مردم اطلاع‌رسانی خواهم کرد و بنا بر همان قول این جلسه را تشکیل دادم.

عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه تاکنون ارتباط قوی با رسانه‌ها جهت بیان مشکلات و مسائل شهری برقرار نکردیم، اظهار کرد: دلیل اینکه تاکنون با رسانه‌ها ننشستیم، آرامش، پرهیز از تنش و پیشبرد امورات مردم در شورای شهر بود.

پایدار به جایگاه و اهمیت شورای شهر در قانون اساسی اشاره کرد و گفت: شوراها بر اساس اصل یکصدم قانون اساسی در کارهای عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سایر امور رفاهی مردم اجازه نظارت، ارائه راهکار و پیشنهادات را دارد.

این عضو شورای شهر یاسوج انتخاب شهردار را تنها وظیفه شورا ندانست و گفت: شوراها بیش از 34 وظیفه دارند که یکی از آنها انتخاب شهردار است.

پایدار با بیان اینکه اکثر چهره‌های اعضای شورای شهر یاسوج جوان و تحصیل‌کرده هستند، افزود: آنها پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای انجام کارهای شهری دارند.

وی یاسوج را محصول اندیشه‌ها، مبارزات و تلاش‌های بویراحمدی‌ها عنوان کرد و بیان داشت: مسائل سیاسی، قومی و قبیله‌ای قطعاً در انتخاب‌ اعضای شورای شهر یاسوج تاثیرگذار، ولی به طورکلی انتخاب مردم انتخاب خوبی بود و این نشان‌دهنده آن است که مردم به دنبال تغییر بودند.

عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه در همان ابتدا اعضای شورای شهر یاسوج با احساسات پاک، علمی و نگاه شهرسازی وارد شورای شهر شدند، گفت: دو دستگی‎ها اجازه کار را نداد، البته دو دستگی در همه ادارات، مناطق و شهرهای مختلف است و تنها مربوط به شهر یاسوج نیست.

اختلافات و دو دستگی مانع کار در شورا شد

پایدار در ادامه تاکید کرد: دو دستگی در همه جا وجود دارد، البته بعضی‌ها در کنار اختلاف سلیقه کار را رها نکردند و نقشه راه و افقی که از قبل آن را ترسیم کرده بودند، با تلاش و کوشش ادامه می‌دهند.

وی از حاشیه‌های که دامن شورای شهر یاسوج را گرفت سخن به میان آورد و افزود: برخی از تذکرات و انتقاداتی که ما در شورای شهر مطرح می‌کردیم به نوع مدیریت‌ها بود و همان موقع به طور کتبی و رسانه‌ای تذکرات را به رئیس شورای شهر دادیم.

عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه خیلی از تصمیمات و مصوبات شورای شهر اختلافات و دو دستگی موجود در شورا دخیل نبود، یادآور شد: نگرانی ما مربوط به نوع مدیریت و عملکرد رئیس و هئیت رئیسه است.

پایدار با بیان اینکه مردم در انتخابات شوراها تغییر را می‌خواستند، افزود: مردم اگر تغییر نمی‌خواستند دلیلی برای انتخاب چهره‌های جدید نداشتند و همان گذشتگان بهتر بودند، مردم در انتخابات دوره چهارم شورای شهر به دنبال تغییرات اساسی در حوزه شهری بودند.

شورای شهر در راستای مطالبات مردم هیچ تغییراتی ایجاد نکردند

وی افزود: شورای شهر یاسوج تاکنون در راستای مطالبات و خواسته‌های مردم در خصوص تغییرات هیچ کاری نکرده است.

عضو شورای شهر یاسوج به طورکلی نمره عملکرد شورای شهر را کمتر از 10 دانست.

وی با آسیب‌شناسی اینگونه مشکلات در شورای شهر یاسوج، اظهار کرد: اکثریت اعضای شورای شهر یاسوج انسانی‌های توانمند در حوزه کارهای خودشان هستند و چه عواملی باعث شد که نتوانستیم در پیشبرد امورات همگرا بشویم و با هم کار کنیم، مشخص نیست.

وظیفه شناس در مدیریت شهر یاسوج موفق نبود

عضو شورای شهر یاسوج بخش عمده مشکلات موجود در این شورا را مربوط به هئیت رئیسه دانست و ادامه داد: هئیت رئیسه و رئیس شورای شهر یاسوج نتواستند در راستای کم کردن اختلافات و مدیریت مجموعه شورا به خوبی عمل کند.

پایدار ادامه داد: رئیس شورای شهر یاسوج در مدیریت شورای شهر موفق نبود.

وی با بیان اینکه اهل بگم بگم نیستم، اظهار داشت: مشکلات شورا مربوط به عدم تعامل رئیس و هئیت رئیسه با سایر اعضا است و هئیت رئیسه به نظرات و پیشنهادات سایر اعضا توجه ندارد.

عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به موضوع گروه 5+6 نفره، گفت: در برخی از مسائل گروه 5+6 نفره تاثیرگذار بود و گروه اکثریت نظرات و پیشنهادت را در تقابل با شهردار می‌دانستند که البته همچنین چیزی در نظر گروه اقلیت نبود.

پایدار گفت: اختلافات گروه 5+6 نفره نگذاشت بر کارهای شهردار نظارت دقیقی داشته باشیم و علی‌رغم تلاش‌های شهردار یاسوج در زمینه‌های عمرانی که فعالیت‌های خوبی داشتند در برخی از موارد اقدامات و کار خاصی انجام نگرفته است.

وی افزود: اگر چه ترکیب گروه 5+6 تغییر کرده و برخی آن را بر اساس مسائل قومی می‌دانند ولی در واقع این‌طور نیست، این تغییر به این دلیل بود که دو نفر از گروه اکثریت عملکرد هئیت رئیسه را ضعیف می‌دانستند.

پایدار با بیان اینکه شورای شهر یاسوج، شورای ناکارآمد است، اظهار داشت: شهروندان و مردم که با ما در ارتباط هستند شورای شهر یاسوج را ناکارآمد می‌دانند و تاکنون یک خروجی مثبت و خوبی نداشتند.
انتهای پیام/ک
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چون تو هم دنبال منافعی بودی این حرفها را میزنی
حرف ناب
Iran, Islamic Republic of
تیتر بزن و جایزه بگیر شماره1/اگر شما بودید چه تیتری را برای این عکس بر می گزیدید؟
منتظرحضورتانیم
http://harfenab.ir/index.php/goldan2/4548-2014-09-18-14-24-08.html
هم شهری
Iran, Islamic Republic of
آقای پایدار این هم شبیه روزهای تبلیغات که با وعده ووعید ..رای گرفتی پس اگر راست میگویی بگو تابه حال چه طرح وبرنامه ای مطرح کرده ای که سازنده بوده وچه کار مصبتی انجام داده ای لطفا با مدرک اعلام کن
حقگو
Iran, Islamic Republic of
آقای پایدار، لابد از منافعی که هیئت رئیسه قبلی از دستت گرفتند ناراحتی. دلیل نمیشود چون منافع شما به ضرر مردم و شهر یاسوج هست ، پس دلیل نمیشود هرگاه منافع شخصی شما به خطر می افتد فوراً خاله زنک بازدی در آورده و طبل بی حیثیتی بنوازید. من وخیلی از شهروندان از شما و عملکرد شما در حوزه های مختلف آگاهیم و به عدم توانایی شما و همچنین به منفعت دوستی شما هم واقفیم. اگر یادت باشد در اولین نشست خبری خیلی از اصحاب رسانه که قبلاً مورد هجمه و هدف قرار داده بودی از شما انتقادهایی کردند که بجا و بحق بود. پس محض رضای خدا حالا که خود یار شاطر نیستی حداقل بار خاطر همکارانت نباش و بگذار خدمت رسانی اشان را انجام دهند. از کبنانیوز هم کمال تشکر و قدر دانی را بخاطر اطلاع رسانیهای به موقع و عدم سانسور نظرات بحق خوانندگان را دارم.
تیر تاج
Iran, Islamic Republic of
آقا نظیر نظر خوب میدی ...هیات ریسه و جناح بندی همه زیر سر رییس شورا است بگذارید جوانان و شهردار برای مردم کاری بکنند از مهندسان استفاده کنید نه از ....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دست مریضاد به شهردار و معاونت عمرانی ایشان که گل کاشته اند انتخاب هر کسی بوده اند آفرین . واما شورا را دست جوانان اهل فن بدهید و اقایان با تجزبه و معامله گر تعامل نمایند
حق
Iran, Islamic Republic of
اقایان شورا بخاطر منحل شدن تیم شهرداری چنان درشی بهتون خواهیم داد که تا عاقبت یادتان نرود (در انتخابات بعدی)
احمد
Iran, Islamic Republic of
احسن بااين شجاعت.
مینا
Iran, Islamic Republic of
یاد اون روزا به خیر آقای پایدار در ژست خبرنگار و حافظ محیط زیست برای تبلیغات چه مطالبی علی الخصوص بحث زباله های شهر یاسوج و عدم مناسب بودن مکان انباشت آنها می نوشتند ولی چه سود تکیه بر صندلی شورا همه چیز را از انسان سلب می کند.وای بر کسانی که انچنین به مسند نشسته اند و حرف می زنند.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
باز هم خدا رو شکر یه با انصاف مثل مهندس پایدار حرف دل مردمرو تو این شورا میزنه
رسانه
Iran, Islamic Republic of
درجواب حقگو که گفته مطبوعات منتقد پایدار یاپایدار اهل منفعت طلبی است عرض کنم اگه پایدار اهل معامله بود دست یاری بسوی رسانه دراز نمیکرد درثانی ایشان بشدت خواهان حضور مطبوعات در شورا است
انصاف
Iran, Islamic Republic of
موافق یا مخالف صحبت های پایدار نیستم ولی ایشان شورا را نقد کرده و تخریب نکردند همین که گفته بیشتر اعضای شورا توانمند هستند نشان از انصاف داره مهم اینه که نقد منصفانع باشه
بنیاد شهید
Iran, Islamic Republic of
ما از اعضای جوان مثل علی پور و پایدار انتظار معجزه نداریم بلکه همین که زیر بار معامله و روابط ناسالم نرند کافیه
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرزندان نترس و با شهامت بویراحمد سفلی کر غت پایدارومرتضی فروغفرد
123
Iran, Islamic Republic of
پایدار و اردشیری چه و جون ..بدبخت ایخید سکته ایکنه
رسول
Iran, Islamic Republic of
.چه کار به عملکرد داری بتو هم مثل باقی شورا برو تو پارک ها مجوز.بگیر و ..کن
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
وای به حال چنین شورایی که عضوش به آن نمره کمتر از 10 (تجدیدی) می دهد پس مردم باید چند بدهند؟ صفر! صفر! صفر!
خودمان کردیم که لعنت بر خودمان باد. انتخاب تعصبی و قومی قبیله ای نتیجه ای جز این نداره
حقگو
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز که به اسم رسانه خودتو جا زدی. این دست از آقایان(پایدار) تا اوضاعشون روبراهه کاری به کار هیچ کس حتی رسانه که ندارند به کنار ، تازه بدو بیراه هم میگن. اما همینکه کار و بارشون یه ذره کساد بشه دست به هر حیله و شگردی میزنن تا جبران ضرر و زیانشونو بکنن. خود بنده رسانه ای هستم و به همکارانم ارادت دارم . از سویی طرفدار پر و پا قرص کبنا هستم و بی حرمتی هایی که همین جناب پایدار به ما داشتند رو فراموش نکرده ام.
متعجب
United States
خداروشکرررررر.اخرش تو هم حرف زدی تا اقلا بدونیم ک تو هم هستی!!!! کاری ک از دستت برنمیاد ک انجام بدی اقلا حرف بزن.. قضیه بتی رو اشنفتیه؟؟ اگ نشنفتیه بپرس تا سیت بگن. قضیه بتی و چشمه!!! Beti
متعجببب
United States
خداروشکرررررر.اخرش تو هم حرف زدی تا اقلا بدونیم ک تو هم هستی!!!! کاری ک از دستت برنمیاد ک انجام بدی اقلا حرف بزن.. قضیه بتی رو اشنفتیه؟؟ اگ نشنفتیه بپرس تا سیت بگن. قضیه بتی و چشمه!!! Beti
شهروند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که نظر دادی : همه جناح بندی ها زیر سر رئیس شوراست.
خدمتت عرض کنم : این حرف شما کاملا مغرضانه و با کینه و از روی هدف بیان شده. چرا که به عقیده خیلی از مردم همین شهر، ایشان فصل الخطام خیلی از جوسازیها و تنشها در شورا هستند و اگر ایشان نباشند که بچه بازیهای بعضی از همین افراد که نمونه بارز آن همین آقای ...هستند شورا را به فلاکت خواهد کشید. پس بترسید از قضاوتهای کورکورانه و به دور از رضای خدا که همین بی انصافیها آثار سوئی در زندگی فردی ما خواهند گذاشت. متأسفانه به تعصبات عصر جاهلیت برگشته ایم و تعصبات قومی و قبیله ای و جناحی چشم و گوشمان را کور کرده است. خدا میداند بنده بارها به همین آقای وظیفه شناس مراجعه کرده ام چه در این دوره و چ در دوره های قبل. ایشان فارغ از مسائل جناحی و وقبیله ای پیگیر مشکلات بنده بوده اند حتی گاها مشکلم حل نمیگردید اما این اطمینان را داشتم که با تمام وجود و صادقانه پیگیری میکنند. من اگر نظر ندهم و حقیقت را بیان نکنم از خدا و عقوبت آن میترسم. در پایان ممنونم از این سایت خبری
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای پایدار شما جوان تحصیلکرده و با غیرتی هستین آفرین بر همت شما ،ولی ای کاش بعنوان عضوی از شورای شهر ما به همراه شهردار محترم سری به فرعی های کوی آزادگان هم می زدین و برای آسفالت و بقیه امکانات ماهم فکری می کردین ماهم از اهالی همین شهریم
متعجببب
United States
کبنا نظر منو ب اسم متعجب چرا درج نمیکنید!!! شما ک بیطرف بودین!!!
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حالا به خودت نمره چند میدی آقا سعید؟!!!!!!!!!!!
مگر همه شما ها با اکثریت آرا قبول نشدید؟
مگر در همین رای گیری شورا اکثریت بر اقلیت غالب نبودند؟
پس قابل قبول نیست که اگر در رای گیری هیأت رئیسه داخلی شما رای نیاوردید شروع به جو سازی کنید و مزاحم کار شورا شوید. شما هم مثل افراد متمدن جایگاه خود را بپذیرید و در کنار بقیه اعضای شورا به مشکلات شهر رسیدگی کنید. بنظر بنده اینقدر مشکلات ما کم و فرصت شما زیاد نیست که وقت شورا را فدای خواسته های خود کنید. به آرای داخلی خود احترام نمیذارید ،حداقل به رای و شعور مردم احترام بذارین. شما هردفعه دنبال یه مسئله و شانتاژ هستید. شما که ظرفیت نگهداری حیثیت درونی خودتون رو نمیتونید حفظ کنید کجا میتونید حافظ مطالبات ما باشید. دفعه قبل به یاد دارم بخاطر مسئله همین ترمینال جدید شروع به جنجال و خروج از جلسه رسمی شورا نمودین. در صورتیکه برای همه به اثبات رسید که منافع شخص شما در این تصمیم اعضای شورا به خطر افتاده و جریان از این قرار بوده که شما در این جایگاه جدید ترمینال نمایشگاههایی برگزار میکرده اید و سود حاصل از اون رو به جیب مبارک میزدید. تقاضا دارم از نویسنده این مقاله و خوانندگان محترم که واقع بینانه تر به موضوعات نگاه کنند و همونطوری که یکی از خوانندگان نظر دادند نباید تعصبات و یا غرضهای شخصی مانع از قضاوتهای سالم ما بشن و باید بدور از مسائل شخصی به این مسائل مهم نگاه کرد تا واقعیت بیشتر در دیدگاه و نظر ما ترسیم شود.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1