تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب : ۵۷۵۹۳

علت مهاجرت بازیکنان ملی پوش از تیم نفت گچساران چیست؟

۲۷
۰
کبنا ؛.
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2014/07/water.jpgدو ملی پوش گچسارانی تیم واترپلو نفت و گاز از این تیم جدا شدند.
به گزارش کبنااسپورت، نیما جمشیدی و علی خالدی تبار دو ملی پوش تیم نفت و گاز گچساران از تیم شهرشان جدا شدند و به یک تیم آبادانی پیوستند.
جمشیدی و خالدی تبار که هر دو گچسارانی هستند و سالها برای این تیم بازی می کردند در فصل جدید لیگ برتر واترپلو دیگر در این تیم حضور نخواهند داشت و به تیم تازه لیگ برتری شده پالایش نفت آبادان نقل مکان کردند.
علت جدایی این دو بازیکن جوان ملی پوش، شرایط بهتر تیم آبادانی نسبت به نفت و گاز گچساران اعلام شده است.
سوالی که می بایست از مسئولین مربوطه در نفت و گاز گچساران پرسیده شود این است که چه شرایطی بر تیم واترپلو نفت و گاز گچساران حاکم شده که دو بازیکن ملی پوش و با سابقه این تیم که حاصل دسترنج این باشگاه بوده و هزینه های زیادی برای آماده سازی و تربیت ورزشی آنان شده ، از این تیم جدا می شوند و  به تیمی نقل مکان می کنند که امسال به لیگ برتر آمده است.
تیم واترپلو نفت و گاز گچساران سابقه 20 دروه  حضور در لیگ برتر  و دو دوره نیز لیگ یک را در کارنامه دارد و از تیم های مطرح این لیگ محسوب می گردد و بسیاری از بازیکنان بنام و ملی پوش کشور در آن حضور داشته اند.
کبنااسپورت آماده انتشار توضیحات مسئولین در رابطه با جدایی بازیکنان گچسارانی و ملی پوش از این تیم را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمودی
Iran, Islamic Republic of
تیم واترپلو در زمان جعفری و قهرمان لیگ و نایب قهرمان آسیا شد
باشتی
Iran, Islamic Republic of
شورش رو در آوردید دیگه مسئولین ورزش دارن واترپلو رو نابود می کنین
ورزشکاران
Iran, Islamic Republic of
مدیریت ورزش و منابع انسانی شرکت نفت گچساران ضعیفترین دوران خود را در سالهای گذشته سپری می کند. جتاب آقای باورصاد ما به نمایندگی از همه ورزشکاران خواستار رسیدگی جدی به این قضیه هستیم.
Hassan
Iran, Islamic Republic of
kheyli gonah darim
بازیکن واترپلو نفت
Iran, Islamic Republic of
فقط افسوس برای مدیریت
بی نام
Iran, Islamic Republic of
این دو بازیکن ملی پوش رو فراری دادن وای به حال ما
حسین
Iran, Islamic Republic of
در زمان مدیر قبلی نه تنها واتر پلو بلکه کلیه ورزش ها روند رو به رشدی داشتند.اما حیف این زحمات که حالا دست غلامی ها افتاده و ما رو دارن بد بخت میکنند.
ali
Iran, Islamic Republic of
مشکل نه سرمربیه نه سرپرست مشکل فقط شخص رییس هییت شنای شرکت نفت عبد الرضا خرم آبادی است. مسولین اگه این شخص رو عوض کنن مطمینا تیم نفت و گاز گچساران به روزهای اوج خودش برمیگرده. کار باید به کاردان سپرده بشه. بگو آخه خرم آبادی###
shahrvandشهروند گچساران
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت مردم عزیز و ورزشکاران و ورزش دوستان،،،،،جناب غلامی و جناب ملک زاده تا کی وبه چه اصراری جایگاه خود را ترک نمی کنید بسه دیگه تا کی این ورزش شهرستان و نفت را کمر همت برای از بین بردنش بسته اید خودتان کاملا واقف هستید چه بر سر ورزش و ورزشکاران اورده اید،جناب اقای دکتر تاج گردون و جناب اقای مهندس باورساد چرا برای برکناری این دو نفر اقدامی نمی کنید تا کی و چه موقع باید این دو نفر را نگه دارید ......به چه قیمتی بابا اینا برای ابادانی نیامدند اینا برای ویرانی امده اند و بس لطفا مسولین سریعا اقدام بفرمایید با سپاس.
ali
Iran, Islamic Republic of
لطفا نظرات رو نشون بدید
چرا نمی خواهید که مردم و اذعان عمومی متوجه بشن عامل شکست های چند سال اخیر سرمربی نبوده. خب به مردم و مسولین یجوری باید فهموند که عامل نتایج ضعیف و شکست های مختلف شخص رییس هییت شنای نفت عبد الرضا خرم آبادی است. این آقا یبار حاضر شده بیاد تو کبنا بگه مقصر کی بوده؟ آقای باورصاد، آقای غلامی ، آقای ملک زاده اگه دلتون به حال تیم واترپلو میسوزه این آقا رو عوض کنید بخدا مشکل از سرمربی و سرپرست و بازیکنا نیست.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان چرا با مسئولان ورزش نفت مصاحبه نمی کنی تا ماجرا رو توضیح بدن

خبرنگار باید بره دنبال مصاحبه نه مسئول بیاد جواب بده

من این مطلب رو که خوندم اصلا منبعش معلوم نیست

اما خیلی حواست باشه امسال برخی افراد که نتونستن سال های گذشته خوب نتیجه بگیرن و کنار گذاشته شدند دارن برای تیم و مسئولان باشگاه سوسه میان
شما خودتو در این بازیها شریک نکن و به رسالت اصلی خودت ادامه بده
انشاء الله که موفق باشی ما به شما افتخار می کنیم
کارمند امور ورزش
Iran, Islamic Republic of
با نظر مطلع کاملا موافقم.
این اقای که این کامنت ها را گذاشته مربی فصل گذشته تیم وترپلو است. این اقا ی## فصل گذشته ریختن تو حلقومش و از هفت بازی شش باخت اورد. حال که کنار گذاشتنش شروع به تخریب می کنه.
فصل گذشته علیرغم مخالفت همه دکتر غلامی از ایشون حمایت کرد و هیچ گچسارانی از جمله بهمنی آزاد، کریمی و علیزاده حاضر به همکاری با ابن فرد (مربی) نشدند.
حالا ملک زاده بد. غلامی بد . باورساد بیاد وارد بشه که ## را انداختن بیرون.
مربی
Iran, Islamic Republic of
با اطلاع مردم شریف گچساران و کسانی که این کامنت های بغض الود نوشتن عرض کنم.
آقای دکتر غلامی شخصا با پدر خالدی و خودش صحبت کرد و حتی ایشون را در دفترش برد و راجع به برگشت از تیم ابادان کلی صحبت کرد.
در خصوص کوهی هم اقای غلامی و هم اقای باورساد با سرمربی تیم اغاجری تلفن زدند قبول نکرده بودند.
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
این بازیها همش زیر سر آقای مخلوع و مدیران این سایت می باشد. لطفا گولشون رو نخورید.منافعشون رو از دست دادن!!!!
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
لطفا گول این حرفا رو نخورید. تمام این حرفا بازی آقای کنار گذاشته شدست و مدیر این سایت.چون هردو منافعشون رو از شرکت نفت از دست دادن!!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
با سلام
سر مربی پارسال تیم باعث شد 2 از بازیکنای قدیمی مردانی و محترمی برای تیم بازی نکنن.امسال هم به دلیل کنار گذاشته شدن از تیم به دلیل منافع شخصی باعث شد 2 تا از بازیکنان جوان تیم جدا بشن.چندین سال همه کار کردکه برسه به اون چیزی که حقش نیست دیگه از چشم همه افتاده .هر کسی خودش تصمیم گیرندس با این خبرها فقط کسایی که حتی نمی دونن استخر کجاس فریب می خورن.با تشکر
eee
Iran, Islamic Republic of
kheyli rahat ba 1 porsojo kardan mishe fahmid ke moshkelat az koja nashat migire.2 ta bacharo bara manafe shakhsit andakhti jelo ke chi .akhe haghi ke mal to nist be zor chera baghiyaro selah gharar midi ..gachsaran daket karde aghaye ### zade zir paye in 2 ta bache neshessi alaraghme meyleshon bekhatere menathaye nabeja baes shodan ke az gachsaran beran.amel badbakhtiye in 2 nafar toi.hala hey esme masoolino miyari ke chi beshe mikhay ke ki in matalebo bbine.aghaye manfor
eee
Iran, Islamic Republic of
aghaye khoram abadi hich gone manafei nadare.ehtiyaji ham nadare vali ta vaghti hast jayi baraye takhrib konha nist.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
هروقت آقای ### رو کنار گذاشتن این حرف و حدیثها شروع می شود. ایشون استاد به حق حاشیه سازی است. از لحاظ فنی بسیار ضعیف و می خواهد اینجوری ضعفش رو بپوشاند.
بازیکن
Iran, Islamic Republic of
ماهیت آقای بارون زاده برای همه مشخص شده فقط دنبال منافع خودشه.اصلا دلسوز نیست.فقط می خواد خودشو مطرح کنه.بیچاره علی و نیما!!!!
وجدان پ...ن
Iran, Islamic Republic of
دیگه حاشیه سازی بسه.برو کنار دیگه وقتی گذاشتنت کنار.بین بچه ها دیگه حنات رنگی نداره آقای ......زاده
واترپلو
Iran, Islamic Republic of
آقای حاشیه.نیما و علی رو تحریک کردی بسه دیگه.برو دنبال زندگیت
ورزشی
Asia/Pacific Region
بدون اغراق دکتر غلامی بهترین مدیر تاریخ نفت وگاز است.بی خود گناه دیگران را گردن ایشان نبندازید.
دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام

جناب اقای خرم ابادی با توجه به حسن نیتی که در جنابعالی سراغ

داریم امیدواریم که به جوانان با انگیزه گچساران در رشته واترپلو توجه ویژای عنایت بفرمایید .
مجید نارکی
Iran, Islamic Republic of
کاش مبلغ قراردادی ک شرکت نفت با این دو بازیکن ملی پوش بسته طی این چند سال در خبرتون می آوردین واقعا تاسفه این مبلغ شاید هزینه کرایه ماشین و خوراک این بازیکنان هم نیست. شکی نیست وقتی نیازای حذاقلی یه ورزشکار ملی پوش تامین نشه مجبور هست به هر دری بزنه. 10 میلیون تومان برای یه سال!!!!!!!!!!!!! متاسفیم متالسفیم نیما و علی عزیز یه دکه سرخیابونو بهتون پیشنهاد میکنم حداقل دوبرابر این براتون داره
من یه شهروندم ازتون خیلی خیلی معذرت میخوام که باعث افتخار این شهرین و اینم جواب مسئولین بهتون
وزشکار
Iran, Islamic Republic of
اول خوشحالم برای جوانانی که با خارج شدن از جو کثیف این شهرستان دنبال اینده روشن میرن و دوم افسوس میخورم برای مسولین که برای دو روز بیشتر حفظ میز اینده ی جوانان رو بازیچه قرار میدن...
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
علی و نیما قربانی فکرهای پلید و جاه طلبی های سر مربی پار سال شدند اگر تلاش های مربیان امسال نبود برای بار دوم (رفتن به امیدیه ) قربانی می شدند. مسئولین نفت گناهی ندارند آفت واتر پلو کسی جز....زاده نیست. مسئولین این غده سرطانی را از این رشته جدا کنید تا شاهد بهبود این درد باشیم .
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1