کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علت مهاجرت بازیکنان ملی پوش از تیم نفت گچساران چیست؟

8 مرداد 1393 ساعت 0:38


.
https://www.kebnanews.ir/wp-content/uploads/2014/07/water.jpgدو ملی پوش گچسارانی تیم واترپلو نفت و گاز از این تیم جدا شدند.
به گزارش کبنااسپورت، نیما جمشیدی و علی خالدی تبار دو ملی پوش تیم نفت و گاز گچساران از تیم شهرشان جدا شدند و به یک تیم آبادانی پیوستند.
جمشیدی و خالدی تبار که هر دو گچسارانی هستند و سالها برای این تیم بازی می کردند در فصل جدید لیگ برتر واترپلو دیگر در این تیم حضور نخواهند داشت و به تیم تازه لیگ برتری شده پالایش نفت آبادان نقل مکان کردند.
علت جدایی این دو بازیکن جوان ملی پوش، شرایط بهتر تیم آبادانی نسبت به نفت و گاز گچساران اعلام شده است.
سوالی که می بایست از مسئولین مربوطه در نفت و گاز گچساران پرسیده شود این است که چه شرایطی بر تیم واترپلو نفت و گاز گچساران حاکم شده که دو بازیکن ملی پوش و با سابقه این تیم که حاصل دسترنج این باشگاه بوده و هزینه های زیادی برای آماده سازی و تربیت ورزشی آنان شده ، از این تیم جدا می شوند و  به تیمی نقل مکان می کنند که امسال به لیگ برتر آمده است.
تیم واترپلو نفت و گاز گچساران سابقه 20 دروه  حضور در لیگ برتر  و دو دوره نیز لیگ یک را در کارنامه دارد و از تیم های مطرح این لیگ محسوب می گردد و بسیاری از بازیکنان بنام و ملی پوش کشور در آن حضور داشته اند.
کبنااسپورت آماده انتشار توضیحات مسئولین در رابطه با جدایی بازیکنان گچسارانی و ملی پوش از این تیم را دارد.


کد مطلب: 57593

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/57593/علت-مهاجرت-بازیکنان-ملی-پوش-تیم-نفت-گچساران-چیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1